قیمت انواع ماشین لباسشویی سام الکترونیک

لست سکند

سام الکترونیک با سه دهه فعالیت یک گروه صنعتی بزرگ در عرصه تولید، توزیع و خدمات پس از فروش لوازم خانگی به‌شمار می‎‌رود. این برند ایرانی به تولید محصولاتی همچون ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، مانیتور، تلویزیون، جاروبرقی، یخچال و فریزر می‌پردازد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

کاماپرس در ادامه انواع ماشین لباسشویی سام الکترونیک را معرفی می‌کند.

1- ماشین لباسشویی سام مدل UN-Q1435/I

قیمت این محصول 16 میلیون و 600 هزار تومان است. این محصول با برخورداری از ظرفیت دیگ 8 کیلوگرم می‌تواند برای یک خانواده پرجمعیت بسیار مناسب باشد. موتور یونیورسال این ماشین لباسشویی دارای موتوری با سرعت 1400 دور در دقیقه بوده که می‌تواند با قدرت بالایی که دارد پاک‌کنندگی فوق‌العاده‌ای را برای لباس‌ها به‌همراه بیاورد.

اضافه کردن لباس حین کار با دستگاه از دیگر قابلیت‌های این محصول به‌شمار می‌رود که به وسیله آن می‌توان لباس‌های کثیف باقی‌مانده را به لباس‌های درحال شست‌وشو اضافه کرد. این دستگاه به برنامه‌ای اختصاصی جهت شست‌وشوی مخزن دستگاه مجهز بوده که تمامی جرم‌ها و مواد شوینده باقی‌مانده از شست‌وشوی قبلی را از بین می‌برد و مانع از پوسیدگی دیگ دستگاه می‌شود.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

2- ماشین لباسشویی سام مدل BL-Q1465W

قیمت این ماشین لباسشویی 16 میلیون تومان است. این مدل با ظرفیت دیگ 8 کیلوگرم و موتور اینورتر طراحی و تولید شده است. موتور پرقدرت تسمه‌ای اینورتر آن دارای سرعت چرخشی معادل 1400 دور در دقیقه بوده که می‌تواند به خوبی با قدرت بالا لکه‌ها  و کثیفی را از روی لباس‌ها پاک کند و تمیزی فوق‌العاده‌ای به آنها ببخشد.

این محصول مجهز به برنامه پیش شست‌وشو یا PreWash بوده که قبل از آغاز فعالیت اصلی ماشین می‌توان به وسیله آن لباس‌های کثیف را با دمای پایین شست‌وشو داد. فناوری شست‌وشو سریع آن بهترین گزینه برای مواقعی است که عجله دارید و یا مشغله زیاد سبب شده وقت کمتری برای شستن لباس‌ها داشته باشد، بنابراین با استفاده از این گزینه می‌توانید لباس‌های خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن بشویید.

3- ماشین لباسشویی سام الکترونیک مدل BL-P1475/I

قیمت این ماشین لباسشویی 9 کیلوگرمی 18 میلیون تومان است. این دستگاه با 14 برنامه شست‌وشو متنوع و موتور قدرتمند اینورتر با سرعت چرخش 1400 دور بر دقیقه در رنگ نقره‌ای تیره تولید شده است. این مدل به 14 برنامه شست‌وشو متنوع مجهز بوده که می‌توان هر برنامه را متناسب با نوع و جنس لباس‌ها تنظیم و کنترل کرد. از دیگر قابلیت‌های این دستگاه می‌توان به قابلیت اضافه کردن لباس حین شست‌وشو، قفل کودک، شست‌وشو سریع 15 دقیقه اشاره کرد. با استفاده از قابلیت خیساندن لباس می‌توان سخت‌ترین لکه‌ها را از روی لباس از بین برد به‌گونه‌ای که به بافت لباس هیچ‌گونه آسیبی وارد نشود.

4- ماشین لباسشویی سام الکترونیک مدل DD-P1485I

قیمت این ماشین لباسشویی 22 میلیون و 300 هزار تومان است. این محصول با ظرفیت دیگ 9 کیلوگرم می‌تواند برای یک خانواده متوسط بسیار مناسب باشد. این محصول به یک موتور دایرکت اینورتر با سرعت چرخش 1400 دور در دقیقه مجهز است که لباس‌ها را با قدرت بالاتری خشک می‌کند. قفل کودک تعبیه شده بر روی این محصول سبب افزایش ایمنی کار با این دستگاه شده است.

این مدل شست‌وشو سریع را در مدت 15 و 42 دقیقه انجام می‌دهد. رده انرژی مصرفی این ماشین لباسشویی +++A است که شست و شو را با کمترین انرژی مصرفی انجام می‌دهد. اگر بخواهید در حین کارکرد ماشین به آن لباس‌های بیشتری اضافه کنید، این امکان برای کاربران فراهم شده است. از دیگر امکانات این دستگاه می‌توان به برنامه شست‌وشو اقتصادی ECO، قفل کودک و قابلیت خیساندن لباس جهت از بین بردن لکه‌های سخت اشاره کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : سام الکترونیک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “قیمت انواع ماشین لباسشویی سام الکترونیک

  1. ثریا فاضلی گفته:

    برند سام الکترونیک خوبه برای ماشین لباسشویی؟ میخوام برای جهاز دخترم بخرم نمیدونم کدوم برند خوبه و قیمت مناسب تری داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز