جاروی رباتیک کمتر از ۱۰ میلیون تومان چی بخریم؟

تور لحظه آخری-کاماپرس

این روزها جاروهای معمولی در حال دادن جای خود به جاروهای رباتیک هستند. جاروهای رباتیک می‌توانند بدون نیاز به کاربر به صورت دائمی و اتوماتیک محیط زندگی شما را پاکیزه نگه دارند.

کاماپرس در این گزارش به معرفی 5 مورد از جاروهای رباتیک زیر 10 میلیون تومان پرداخته است.

1 – جاروی رباتیک یوکومت مدل ES300

جاروی رباتیک یوکومت مدل ES300 را می‌توان ارزان‌ترین جارو برقی باکیفیت رباتیک در بازار دانست. ابعاد کوچک این جاروبرقی باعث می‌شود که حتی بتواند جاهای تنگ و کوچک مانند زیر مبل‌ها را نیز به راحتی جارو کند. باتری 3000 میلی آمپری این جاروبرقی امکان استفاده 90 دقیقه‌ای از آن را بعد از هر شارژ می‌دهد.

جاروبرقی رباتیک یوکومت مدل ES300 از 4 چرخ بهره می‌برد و صدای بسیار کمی را از خود تولید می‌کند. این جاروبرقی به قیمت 7 میلیون و 500 هزار تومان به فروش می‌رسد.

جاروبرقی رباتیک یوکومت مدل ES300

راز آسمان پایتخت

2 – جاروی رباتیک شیائومی مدل e10

شیائومی یکی از اصلی‌ترین و اولین تولیدکننده‌های جاروبرقی رباتیک بوده و مدل‌های اقتصادی از این محصول را روانه بازار کرده است. جاروبرقی رباتیک شیائومی مدل e10 یکی از این مدل‌هاست که با قابلیت تی کشی به بازار عرضه شده است. شما می‌توانید جاروبرقی را در سه مدل فقط جاروکشی، فقط تی کشی و انجام همزمان این دو کار تنظیم کنید.

این جاروبرقی رباتیک در هر شارژ تا 110 دقیقه بازدهی دارد و حرکات جارو را به شکل زیگزاگی انجام می‌دهد. جاروبرقی رباتیک شیائومی مدل e10 هم اکنون به قیمت 8 میلیون و 100 هزار تومان به فروش می‌رسد.

جاروبرقی رباتیک شیائومی مدل e10

3 – جاروی رباتیک یوکومت مدل ES34A

این جاروی رباتیک که فقط به رنگ مشکی تولید شده است، دارای وزن و ابعاد بسیار کمی است. این مزیت باعث می‌شود که به آسانی قابل حمل بوده و در هر سطحی مورد استفاده قرار گیرد. باتری 3000 میلی آمپری این جاروبرقی امکان استفاده 90 دقیقه‌ای از آن را بعد از هر شارژ می‌دهد.

صدایی که این جاروبرقی تولید می‌کند معادل 55 دسیبل است و از آن می‌توان حتی در محیط‌های کاری نیز استفاده کرد. جاروبرقی رباتیک یوکومت مدل ES34A در لحظه نگارش این گزارش به قیمتی حدود 8 میلیون و 400 هزار تومان به فروش می‌رسد.

جاروبرقی رباتیک یوکومت مدل ES34A

4 – جاروی رباتیک شیائومی مدل Mop 2 Lite

این جاروبری رباتیک جدید شیائومی قابلیت اتصال به اپلیکیشن را دارد و در ساخت آن از 25 حسگر هوشمند و دقیق استفاده شده است. این دستگاه نیز یک وسیله دو منظوره برای جاروکشی و تی کشی است. یکی از مزیت‌های جاروبرقی رباتیک شیائومی مدل Mop 2 Lite چرخ‌های خاص و روان آن است که حتی باعث می‌شود که این دستگاه بتواند ارتفاع 2 سانتی‌متری را نیز رد کند.

جاروبرقی رباتیک شیائومی مدل Mop 2 Lite هم اکنون به قیمتی حدود 8 میلیون و 900 هزار تومان به فروش می‌رسد.

جاروبرقی رباتیک شیائومی مدل Mop 2 Lite

5 – جاروی رباتیک انتر مدل Experobot C200

اولین چیزی که در جاروی رباتیک انتر مدل Experobot C200  به چشم می‌خورد، زیبایی خاص آن است. این جاروبرقی به جدیدترین تکنولوژی‌های روز این دستگاه‌ها نیز مجهز است. برای نمونه تکنولوژی جلوگیری از سقوط و برخورد با اشیا، ناوبری به کمک ژیروسکوب و 6 حالت مختلف جارو در این مدل از انتر پیش بینی شده است.

جاروبرقی رباتیک انتر مدل Experobot C200  با هر شارژ امکان 120 دقیقه استفاده دارد و توسط ریموت نیز می‌تواند کنترل شود. این جاروبرقی به قیمتی حدود 9 میلیون و 900 هزار تومان به فروش می‌رسد.

جاروبرقی رباتیک انتر مدل Experobot C200

انتهای پیام

مرتبط با : دیجی شهرسلام باباشهر لوازم‌ خانگی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز