ارزان ترین انگشتر مردانه طلا در اردیبهشت ماه

ارزان ترین انگشتر مردانه طلا در اردیبهشت ماه
تورهای مسافرتی لحظه آخر

انگشتر مردانه یک اکسسوری رایج در بین آقایان است که در طرح‌ها و مدل‌های متفاوت می‌توان از آن‌ استفاده کرد. این انگشترها مانند هر آیتم دیگری در استایل می‌توانند از ترکیبات متنوعی ساخته و تولید شوند که انواع طلا و نقره آن‌ها، نسبت به دیگر مدل‌ها، محبوبیت بیشتری دارند.

کاماپرس در این گزارش، با جست‌وجو در چند گالری طلا، ارزان‌ترین انگشتر مردانه طلا در اردیبهشت ماه را معرفی می‌کند.

انگشتر مردانه طنابی

انگشتر مدل طنابی با ترکیبی از طلا و نقره، یک اکسسوری اقتصادی و سبک برای آقایان است که می‌توانند آن را به صورت تک یا همراه با سایر زیورآلات ست کنند. طراحی این انگشتر به شکلی است که در نگاه اول تصور می‌کنید با چند انگشتر جدا مواجه هستید.

قیمت روز انگشتر طنابی با وزن حدودی 0.6 گرم، در تاریخ تهیه این گزارش، 3 میلیون و 728 هزار تومان است. سایز حلقه این انگشتر از 58 تا 65 متغیر بوده و با اجرت 25 درصد به فروش می‌رسد.

انگشتر مردانه طنابی

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

انگشتر مردانه ساده

انگشتر یا رینگ ساده با کد استاندارد T1637 و کد کالا WR296 حدود 0.2 سانتی‌متر پهنا داشته و با قیمت روز 4 میلیون و 670 هزار و 150 تومان به فروش می‌رسد. طراحی این انگشتر همانطورکه از عنوانش پیدا است بسیار ساده است؛ با این‌حال، با توجه به محدوده قیمتی آن اگر به دنبال یک حلقه ساده و اقتصادی برای مراسم‌های مختلف هستید، کد WR296 گزینه جذابی برای شما محسوب می‌شود.

تنوع سایز یکی دیگر از نقاط قوت این حلقه به شمار می‌آید که استفاده از آن را برای سایزهای 40 تا 70 مناسب می‌کند. همچنین، WR296 از طلای 18 عیار و کاملا دست‌ساز ساخته شده و دارای گارانتی همیشگی و امکان عودت 3 روزه از سمت فروشگاه است.

انگشتر مردانه ساده

انگشتر مردانه دست‌ساز

کد GRH0343 مخصوص آقایانی است که می‌خواهند زیورآلاتی متفاوت و در ابعاد بزرگ داشته باشند. این انگشتر که در اردیبهشت ماه با قیمت حدودی 3 میلیون و 728 هزار تومان به فروش می‌رسد، با ترکیب طلای 18 عیار و نقره ساخته شده و تقریبا .06 گرم وزن دارد.

انگشتر مردانه دست‌ساز

انگشترمردانه رولکسی

انگشتر رولکسی در بین انگشترهای معرفی‌شده در این لیست بالاترین قیمت را دارد و البته این افزایش قیمت به خاطر تفاوت وزن و طراحی آن‌ها است. عنوان این انگشتر هم از طراحی آن وام گرفته و ظاهری تقریبا مشابه با بند ساعت‌های رولکس دارد. بنابراین اگر به فکر یک اکسسوری جذاب برای ست کردن با ساعت رولکس خود هستید، می‌توانید روی انگشتر مردانه با کد استاندارد T1637 حساب کنید.

قیمت روز این انگشتر با وزن 2.23 گرم، حدودا 10 میلیون و 736 هزار و 530 تومان است که در صورت تمایل می‌توانید 9 میلیون و 662 هزار و 877 هزار تومان یا به طور کلی 90 درصد مبلغ کل را به صورت بیعانه پرداخت کنید. این انگشتر تماما از طلای 18 عیار ساخته شده و برای انگشت‌هایی در سایز 40 تا 70 کاربردی است.

انگشترمردانه رولکسی

انگشتر مردانه دو خط

یکی از متفاوت‌ترین طراحی‌ها را همراه با قیمتی مقرون به صرفه، انگشتر دو خط دارد که ارزش اقتصادی آن بیشتر به دلیل استفاده نقره در ترکیباتش است. به طور کلی، از حدود 0.7 گرم طلا برای ساخت این محصول استفاده شده که 25 درصد هم اجرت دارد.

قیمت این انگشتر در نیمه اردیبهشت 1403، تقریبا 4 میلیون و 193 هزار تومان است که به نسبت ظاهر مدرن و منحصربه‌فرد آن، قیمتی قابل قبول به نظر می‌رسد.

انگشتر مردانه دو خط

انتهای پیام

مرتبط با : پرستهروبی
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز