ارزان ترین گردنبند زنانه طلا در بازار

ارزان ترین گردنبند زنانه طلا در بازار
تورهای مسافرتی لحظه آخر

گردنبند زنانه یک هدیه رایج در مناسبت‌های مختلف و البته یک سرمایه‌گذاری تقریبا مطمئن در این روزها است. ارزان‌ترین گردنبندهای زنانه برای هر کدام از این گزینه‌ها، انتخاب هوشمندانه‌ای به شمار می‌آیند و تنوع زیاد آن‌ها می‌تواند سلیقه‌های متفاوتی را در هر گروه راضی کند.

کاماپرس در این گزارش، ارزان‌ترین گردنبند زنانه طلا در بازار را با جست‌وجو در گالری‌های طلا معرفی می‌کند.

گردنبند زنانه گوی و مکعب

گردنبند گوی و مکعب با قیمت روز 4 میلیون و 565 هزار تومان، یک اکسسوری ظریف و خاص است که حدود 0.92 گرم وزن دارد. این گردنبند با کد محصول GNH0462 از دل کالکشن دست‌ساز گالری روبی بیرون آمده و طول زنجیر آن به 40 سانتی‌متر می‌رسد.

اندازه‌ زنجیر گردنبند گوی و مکعب همراه با طراحی بادوام آن باعث شده تا این محصول ترکیبی نو و چشم‌نواز با دیگر اکسسوری‌های گردن، با طول زنجیر متفاوت بسازد.

گردنبند زنانه گوی و مکعب

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

گردنبند زنانه زنجیری پولکی

گردنبند پولکی با طراحی مدرن یکی از ظریف‌ترین کارهای موجود در این لیست است که به نسبت سایر محصولات، نیاز به مراقبت بیشتری دارد. این محصول با کد wn1416 از ترکیب سه رنگ رزگلد، سفید و زرد طلای 18 عیار ساخته شده و با قیمت حدودی 1 میلیون و 722 هزار تومان قابل سفارش است.

ویژگی دیگر قابل توجه گردنبند پولکی، امکان تعویض 30 روزه و عودت 3 روزه آن است که مشتریان می‌توانند درکنار گارانتی همیشگی گالری پرسته از آن استفاده کنند.

گردنبند زنانه زنجیری پولکی

گردنبند زنانه مولتی کالر

از جدیدترین طراحی‌های اکسسوری‌های طلا و البته یکی از ترندترین‌ها در بازار ایران، گردنبندهای مولتی کالر هستند که کمتر کسی می‌تواند زیبایی خیره‌کننده آن‌ها را نادیده بگیرد. گردنبند زنانه مولتی کالر با کد استاندارد GNH0592، درحال حاضر قیمتی حدود 5 میلیون و 772 هزار تومان دارد که 140 هزار تومان قیمت سنگ در کل مبلغ محاسبه شده است.

وزن این گردنبند از 1.11 تا 1.16 گرم متفاوت است و طبق وزن، بهای محصول نیز بین 150 تا 250 هزار تومان تغییر می‌کند. همچنین، جنس زنجیر 40 سانتی‌متری این گردنبند فلامینگو است که ظرافت آن، یک ترکیب متضاد دوست‌داشتنی با سنگ‌های سواروسکی محصول می‌سازد.

گردنبند زنانه مولتی کالر

گردنبند زنانه آدینا

گردنبند آدینا با وزن 1.04 گرم، یک گردنبند ظریف همراه با آویزی از قلب‌های درهم‌رفته است. قیمت روز این گردنبند حدود 4 میلیون و 721 هزار تومان محاسبه شده و طول زنجیر آن به 45 سانتی‌متر می‌رسد. اجرت هر گرم طلای 18 عیار در این محصول تقریبا 635 هزار و 220 تومان است و ارسال آن طی 3 روز از کارگاه اصفهان دیجی زرگر انجام می‌شود.

گردنبند زنانه آدینا

گردنبند زنانه چرم اسلیمی

همراهی بند چرمی و پلاک طلا، یکی از اقتصادی‌ترین ترکیب‌ها برای کسانی است که به دنبال خرید هدیه‌ای زیبا و ارزشمند برای مناسبت‌های مختلف هستند. ویژگی جذاب این محصول، پلاک زیبا با نقوش اسلیمی است که علاقه‌مندان به طراحی‌های اصیل ایرانی را شیفته خود می‌کند.

گردنبند چرم اسلیمی با وزن 0.5 گرم و قیمت تقریبی 2 میلیون و 832 هزار تومان به فروش می‌رسد.کد استاندارد این محصول برای خرید راحت از سایت، T1637 نام‌گذاری شده است. توجه کنید که 240 هزار تومان از کل بهای گردنبند اسلیمی، مربوط به قیمت چرم آن است.

گردنبند زنانه چرم اسلیمی

انتهای پیام

مرتبط با : پرستهکادوسازملک ثابت
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز