محبوب ترین ترندهای کفش زنانه در بهار 1403

محبوب ترین ترندهای کفش زنانه در فروردین 1403 کاماپرس

ترندهای کفش زنانه معمولا از کالکشن‌های جدید طراحان مطرح، فشن‌شوها و پربازدیدترین عکش‌های سوشال مدیا قابل پیگیری هستند. اما با وجود سرعت بالای صنعت فشن و همچنین تغییر سریع سلیقه مخاطبان، فقط تعدادی از آن‌ها برای مدت طولانی دوام می‌آورند تا بتوانیم به عنوان محبوب‌ترین‌ها، نامشان را در لیست‌های مختلف عنوان کنیم.

کاماپرس در این گزارش، با جست‌جو در چند فروشگاه عرضه‌کننده کفش، محبوب‌ترین ترندهای کفش زنانه را در بهار 1403 معرفی می‌کند.

کفش زنانه پلتفرم

جدیدترین ترند کفش در بهار امسال که به احتمال زیاد سروصدای بلند آن را در شبکه‌های مجازی شنیده‌اید، کفش‌های پلتفرم هستند که قالب‌های مخصوص به خودشان را دارند. همین قالب‌ها باعث‌شده تا پلتفرم‌ها در نگاه اول کمی عجیب به نظر برسند. این کفش‌ها در دو طرح، یکی با پاشنه‌های غول‌پیکر و دیگری با پاشنه کوتاه‌تر، به‌نسبت قبلی است تا برای استفاده روزمره راحت‌تر باشد.

کفش زنانه پلتفرم کاماپرس

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

کفش زنانه تخت

کفش‌های تخت تا امروز هیچ‌گاه به طور کامل از دنیای مد و لباس دور نشدند؛ با این‌همه، از ابتدای سال جاری، رشد بالای استفاده از آن‌ها را شاهد بودیم که نشان می‌دهد قرار است امسال با نقش پررنگ‌تری کنار ما باشند. انواعی از این کفش‌ها که به مدل‌های باله‌ای معروف است، با شمایلی ظریف و رنگ‌های روشن و دوست‌داشتنی، بیشتر از مدل‌های دیگر محبوب شده و با انواع مختلفی از استایل‌ها، هماهنگ می‌شود.

کفش زنانه تخت کاماپرس

کفش زنانه نوک‌تیز

نوک‌تیزها همیشه منتقدان خود را داشته‌اند، اما این دلیل محکمی برای کنار گذاشتن آن‌ها در ماه‌های اخیر، به‌خصوص در اوایل سال جدید نبود. ترندترین رنگ کفش‌های نوک‌تیز، انواع قرمز آن است که در ترکیب با شکل خاص و ویژه‌اش، نمایش جسورانه‌تری را از آن به تصویر می‌کشد. به علاوه مدل‌های پاشنه بلندی که با نوک تیز تولید شده‌اند، برای مهمانی‌ها گزینه‌ای شیک و منحصربه‌فرد به شمار می‌آیند.

کفش زنانه نوک‌تیز کاماپرس

کفش زنانه پشت‌بندی

با اینکه بیشتر از یک دهه از تولید و معرفی کفش‌های پشت‌بنددار به بازار می‌گذرد، اما هنوز یک کفش پرطرفدار در بین کفش‌های رسمی محسوب می‌شود. این کفش نوستالژیک در بهار امسال حتی بیشتر از قبل مورد استفاده قرار گرفت که باعث شد در لیست ترندهای فروردین جای بگیرد.

مزیت دیگر این کفش، استایل جمع‌وجور و جذابی است که با انواع استایل‌های کژوال و رسمی ایجاد می‌کند. درواقع سادگی طراحی این کفش باعث شده تا هروقت به دنبال یک کفش اضطراری برای قرارهای خود بودیم، قبل از هرچیز به پشت‌بندی‌های مطمئن فکرکنیم.

کفش زنانه پشت‌بندی

کفش زنانه اسنیکرز باریک

محبوبیت کتانی‌های سامبای آدیداس و رویال نایکی، می‌تواند اثبات کند چرا اسنیکرزهای باریک جزو برترین ترندهای بهار در حوزه کفش زنانه هستند. در اواخر سال گذشته، حتی اگر می‌خواستید باز هم توان مقابله با روند صعودی استفاده از سامباها را نداشتید؛ بنابراین در ادامه سال جدید به جای مقابله بهتر است کمی با آن‌ها قدم بزنید.

 

کفش زنانه اسنیکرز باریک کاماپرس

کفش زنانه ریش ریش

مدل‌های پلتفرم تنها ترندهای متفاوت این ماه نیستند؛ بلکه کفش‌هایی با تزئین ریش‌ریش، برای جالب‌تر بودن در رقابت با آن‌ها قرار دارند. این کفش‌ها که در بیشتر مواقع، با انواع صندل معرفی شدند، با رشته‌هایی از پلاستیک یا پارچه در حجم زیاد تزئین شده‌اند. ترکیب این طراحی با رنگ‌های شاد، می‌تواند به عنوان پیشنهادی خنک و متفاوت برای بهار و تابستان درنظر گرفته شود.

کفش زنانه ریش ریش کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : بانی مدشیکسونمارال چرم
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز