کفش آدیداس سامبا را با چی ست کنیم؟

کفش آدیداس سامبا را با چی ست کنیم؟ کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

مهم نیست کتانی‌باز قهاری باشید یا نه، باز هم کفش آدیداس سامبا را با یک نگاه ساده و از دور هم می‌توانید تشخیص دهید. اما فقط زیبایی سامباها نیست که آن‌ها را به یک کفش محبوب تبدیل کرده است؛ بلکه طراحی ساده، راحتی و کاربردی بودن این کتانی باعث شده تا بیشتر طرفداران برند آدیداس، آن را در موقعیت‌های متفاوت، امتحان کنند.

کاماپرس در این گزارش، چند نکته درباره نحوه ست کردن کفش آدیداس سامبا را با جست‌وجو در فروشگاه‌های عرضه‌کننده کتانی، شرح می‌دهد.

استایل مهمانی با آدیداس سامبا

در مهمانی‌هایی با تم کژوال و یا دورهمی‌ها، بهترین انتخاب برای داشتن یک استایل ترند و به‌روز، ترکیب آدیداس سامبا با دامن‌ها است. چون می‌خواهیم کمی پوشش را مدرن کنیم پس بیشتر سراغ دامن‌های کوتاه، به‌ویژه مدل‌های رافل یا پارچه‌های جیر، حریر یا گل‌دار می‌رویم.

برای آقایان نیز شلوارهای برمودا و شلوارک‌ها، پیشنهادهای جذابی برای مهمانی‌های بهاره هستند. اگر به‌دنبال یک استایل راضی‌کننده هستید، می‌توانید  پارچه‌های جین و سنگشورشده را درنظر بگیرید و تا جای ممکن، انواع گشاد آن‌ها با قد متناسب را انتخاب کنید.

چون قرار است استایل را با حال و هوای مهمانی هماهنگ کنیم، پس تنوع رنگ در آن بسیار مهم است. مگر اینکه بخواهید به یک یا دو سبک از پوشش همیشگی‌تان پایبند بمانید. اما مهم است که پالت رنگی را درست انتخاب کنید. همچنین بهتر است درصورت نیاز، فقط یک آیتم، مانند بالاتنه را با طراحی‌های شلوغ درنظر بگیرید و بقیه اجزا را ساده نگه دارید.

راز آسمان پایتخت

استایل مهمانی با آدیداس سامبا کاماپرس

بیشتر بخوانید:

استایل رسمی با آدیداس سامبا

برعکس استایل مهمانی، پوشش رسمی با سامبا به رنگ‌های کمتری نیاز دارد. این رنگ‌ها طبق فضای موردنظر و شخصیتی که قرار است از خود در آن موقعیت نشان بدهید، ترکیب می‌شوند. اما یک انتخاب مطمئن همیشگی که تقریبا همیشه کلاسیک و دوست‌داشتنی باقی می‌ماند، ترکیب کت و شلوار مشکی با پیراهن یا تیشرت سفید و یا هم‌رنگ برای استایل‌های مونوکروم است.

اورسایز بودن هرکدام از آیتم‌ها سلیقه‌ای است، اما اگر بخواهیم هم با ترندها پیش برویم و هم متناسب با فصل رفتار کنیم، انتخاب اجزای گشاد بهترین گزینه ممکن است. برای اینکه کمی استایل را از سادگی خارج کنید می‌توانید از اکسسوری‌ها، در تعداد و تنوع کم، استفاده کنید.

استایل رسمی با آدیداس سامبا کاماپرس

استایل اسپورت با آدیداس سامبا

پوشیدن آدیداس سامبا با استایل‌های ورزشی فقط نیاز به اجزایی با ترکیب رنگ خود کفش دارد تا چشم‌نواز و شیک به‌نظر برسد. البته در بیشتر پوشش‌های اسپورت، هدف پرهیجان به‌نظر رسیدن است تا شیک بودن. برای اینکه این هدف را تکمیل کنید، پیشنهاد می‌کنیم سراغ رنگ‌های غیرمعمول‌تر این مدل، از جمله صورتی، زرشکی، سبز و زرد بروید.

به‌علاوه می‌توانید به‌جای لگ یا شلوارک ورزشی، از شلوارهای سه خط آدیداس استفاده کنید تا یک آیتم ترند و پراستفاده دیگر در این روزها را نیز به استایل اسپورت خود اضافه کنید. خوبی این شلوار یونیسکس بودنش است که آن را برای همه مناسب می‌کند.

استایل اسپورت با آدیداس سامبا کاماپرس

استایل رترو با آدیداس سامبا

اگر استایل‌های رترو را می‌پسندید، امسال سال شانس شما است که بهتر است تا می‌توانید از آن استفاده کنید. برای داشتن یک استایل رترو با آدیداس سامبا، انواع متنوعی از آیتم‌هایی با تم دهه 90 و 2000 میلادی وجود دارند که بهترین گزینه‌ها برای تکمیل این پوشش هستند. از محبوب‌ترین این اجزا برای ست شدن با سامبا می‌توان به دامن و شلوار کارگو، دامن‌های ماکسی و شلوارهای بگی، اشاره کرد.

استایل رترو با آدیداس سامبا کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : تگ موندشیکسونوب پوش
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز