راهنمای کامل انتخاب عطر مردانه در بهار

راهنمای کامل انتخاب عطر مردانه در بهار کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

عطر مردانه مخصوص بهار کم کم باید با نت‌های گرم و آتشین‌اش خداحافظی و خود را با اسانس‌های باطراوت‌تری همراه کند. البته همه عطرهای فصل بهار خنک نیستند و می‌توان قبل از گرم شدن بیش‌ازحد هوا، از رایحه‌های متعادل‌تری نیز استفاده کرد تا یک ترکیب مطلوب و شاداب مثل هوای اواسط بهار داشته باشیم.

کاماپرس در این گزارش با جست‌وجو در چند فروشگاه عطر، راهنمای جامعی برای انتخاب عطر مردانه در بهار ارائه می‌کند.

برای داشتن یک عطر مردانه مناسب، نت‌های مورد علاقه‌تان را دست‌چین کنید

مهم است که قبل از اقدام به خرید یک عطر بهاری نت‌های مورد علاقه خود را بشناسید تا انتخاب اصولی‌تری داشته باشید. فهرست این نت‌ها را می‌توانید با سرچ کردن درباره عطرهای قبلی خود، که آن‌ها را دوست داشتید، به‌دست آورید.

دقت کنید که نت‌های اصلی فقط در بخش اولیه رایحه عطر خلاصه نمی‌شود؛ پس بهتر است هر 3 بخش یک رایحه یعنی بخش اولیه، میانی و پایانی را بررسی و سپس از میان آن‌ها، غالب‌ترین اسانس که حس خوب‌اش هنوز در خاطرتان مانده است را انتخاب کنید.

از میان نت‌های پیدا شده سعی کنید نت‌های خنک و چند نت گرم را درنظر بگیرید تا هنگام خرید ترکیبی شبیه به اجزای نوشته شده را از فروشنده درخواست کنید یا در خرید آنلاین انواعی را انتخاب کنید که ترکیبی نزدیک به آن را دارند.

راز آسمان پایتخت

برای داشتن یک عطر مردانه مناسب، نت‌های مورد علاقه‌تان را دست‌چین کنید کاماپرس

بیشتر بخوانید:

عطر مردانه سرآمد هر فصل را بشناسید

شناخت عطرهای سرآمد هر فصل در کتگوری مردانه کمک میکند تا علاوه‌بر تشخیص ذائقه خود در انتخاب رایحه، ویژگی‌های یک عطر خوب متناسب با همان فصل را بیشتر بشناسید. یکی از بهترین راه‌ها برای شناخت این عطرها، سر زدن به بلاگ‌های مختلف و مشورت با کارشناسانی است که معمولا در فروشگاه‌های عطر، حضور دارند.

این مرحله را باید با وسواس بیشتری سپری کنید چون درصورت انتخاب جابه‌جای عطر، مثلا زمستانی به‌جای بهاری، نظم کل استایل را در آن فصل به هم زده و ممکن است پول زیادی را نیز از دست بدهید.

عطر مردانه سرآمد هر فصل را بشناسید کاماپرس

از بلایند بای عطر مردانه بهاری دوری کنید

بلایند بای یا خرید یک عطر ناشناس درصورتیکه قبلا اصلا آن را تست نکرده‌اید، یکی از اشتباهات بزرگی است که در خرید عطر مرتکب می‌شویم. خواندن نظرات کاربران برای به‌دست آوردن تصوری کلی از اسانس‌های عطر خوب و کاربردی است اما یادمان باشد که اصل انتخاب عطر روی سلیقه می‌چرخد.

بنابراین یک نظر یا نقد هرچقدر هم که تخصصی و کارشناسی‌شده باشد جای تجربه شخصی را نمی‌گیرد. پس سلیقه خود را دست کم نگیرید و به تجربه‌های قبلی و علایق بویایی‌تان اعتماد کنید تا فصل بهار را با عطرهای بهتر و خوش‌بوتر سپری کنید.

از بلایند بای عطر مردانه بهاری دوری کنید کاماپرس

استفاده اصولی از عطر مردانه را یاد بگیرید

خوب است بعد از خرید رایحه مخصوص به خودتان نحوه استفاده از آن را هم یاد بگیرید تا ماندگاری و نمایش عطر را بیشتر کنید. یکی از این اصول مهم استفاده از عطرها بلافاصله بعد از حمام و به‌طور مستقیم روی پوست است. اسپری عطر روی لباس درکنار اینکه دوام آن را کاهش می‌دهد، لکه‌هایی ناشی از مواد به‌کاررفته در عطر را نیز روی لباس باقی می‌گذارد.

استفاده اصولی از عطر مردانه را یاد بگیرید کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : ریحاعطر شقایقعطرسراعطرش
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز