بهترین عطر گرم زنانه برای مهمانی های نوروزی

پربازدید ترین عطر زنانه گرم برای مهمانی های نوروزی کاماپرس
لست سکند

هنوز هوا آن‌قدرها که انتظارش را داشتیم گرم و طاقت‌فرسا نشده، پس بهتر است از فرصت به دست آمده استفاده کنیم تا عطر گرم زنانه دلنشین خود را در دورهمی‌های بهاره بیرون بیاوریم و نت‌های گلی و شرقی آن‌ها را با شکوفه‌ها و سبزی‌ها، یکی کنیم.

کاماپرس در این گزارش، پربازدیدترین عطر زنانه گرم برای مهمانی‌های نوروزی را با بررسی چند سایت معتبر عرضه‌کننده عطر زنانه، معرفی می‌کند.

عطر گرم زنانه ویکتور اند رولف بن بن (VIKTOR&ROLF)

ظاهر و شیشه عطر زنانه ویکتور اند ولف، بیشتر اطلاعاتی که از عطر می‌خواهیم را به ما می‌دهد. از روی رنگ آبنباتی و پاپیون شکلاتی آن می‌توان حدس زد که قرار است یک رایحه ملوس با شیطنت‌های دخترانه را احساس کنیم که تا همیشه در ذهن‌مان ماندگار خواهد شد.

این عطر از برند بن بن با قیمت روز 8 میلیون و 550 هزار تومان، یک گزینه شاد و مفرح برای استفاده در دیدوبازدیدهای نوروزی و مهمانی‌های مختلف است تا همراه با موسیقی و خنده‌ها، فضا را پر کند.

عطر زنانه گرم ویکتور اند رولف بن بن (VIKTOR&ROLF) کاماپرس

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

عطر گرم زنانه اینسولنس گرلن (Insolence)

اینسولنس در حجم 100 میلی‌لیتر تندی گل بنفشه را درکنار بری‌های قرمز و دانه تونکا به بازی می‌گیرد. این عطر 30 میلیون و 100 هزار تومانی یکی از پرطرفدارترین عطرهای برند گرلن با آکوردهای گلی است که تاکنون دو بار طراحی‌های شیشه مختلف را امتحان کرده تا به شکل و شمایل امروزی برسد.

مواجهه با بوی سنگین و شاید کمی تلخ این عطر برای همه، آن هم طرفداران عطرهای ملایم زیاد راحت نیست.بنابراین پیشنهاد می‌کنیم اگر ترغیب شده‌اید این عطر را بخرید، تنها به خواندن نظرها اکتفا نکرده و به‌صورت حضوری آن را امتحان کنید.

عطر زنانه گرم اینسولنس گرلن (Insolence) کاماپرس

عطر گرم زنانه بوکت آیدیل زرجوف (Bouquet Ideale)

نت‌های سدر، دارچین، جوز هندی، دانه تونکا و مشک، همه نشان از آن دارد که قرار است با عطری شدیدا گرم برای کم‌رنگ‌کردن سرمای تند زمستان مواجه شویم. بوکت ایدل که در سال 2010 از ایتالیا به جهان عطرهای گرم معرفی شد، یک شاهکار اغواگر در بین عطرهای زرجوف به حساب می‌آید.

این محصول با ارزش حدودی 19 میلیون و 500 هزار تومان، در روزهای تخفیف سایت عطرافشان، به قیمت 12 میلیون و 500 هزار تومان به‌فروش می‌رسد. ماندگاری و پخش بوی بوکت آیدل، امتیاز 8.9/10 را از کاربران دریافت کرده است.

عطر زنانه گرم بوکت آیدیل زرجوف (Bouquet Ideale) کاماپرس

عطر گرم زنانه لیبر له ایوسن لورن (Libre Le)

بدیهی است که عطر محبوب این روزهای شبکه‌های اجتماعی مختلف، پربازدیدترین عطر زنانه گرم برای مهمانی‌های نوروزی باشد. لیبر له در حجم 90 میل و به قیمت روز 7 میلیون و 389 هزار تومان، نت‌هایی قدرتمند و جسور دارد که آزادی و اعتماد به‌نفس را از شما به محیط منتقل می‌کنند.

عطر زنانه گرم لیبر له ایوسن لورن (Libre Le) کاماپرس

عطر گرم  زنانه المپیا پاکو رابان (Olympea)

نام دوینیک روپیون درمیان عطاران نابغه این عطر، خیال‌مان تاحدودی از دوست‌داشتنی بودن رایحه آن جمع می‌کند. المپیا درواقع نیمه گمشده عطر مردانه اینوکتوس است که در سال 2015، با ملایمت بیشتر برای خانم‌های علاقه‌مند به رایحه‌های گرم‌تر، عرضه شد.

این عطر که با قیمت حدودی 6 میلیون و 350 هزار تومان عرضه شده، ترکیب ساده‌تری از وانیل و چوب صندل، نسبت به سایر عطرهای این لیست دارد، بنابراین اگر دنبال یک تجربه پرهیاهو با عطر خود هستید، شاید المپیا مناسب ذائقه شما نباشد.

عطر زنانه گرم المپیا پاکو رابان (Olympea) کاماپرس

عطر گرم زنانه لا پانتیر کارتیه (La Panthere)

تمام ظواهر و اسانس‌های لا پانتیر ساخته شده‌اند تا حس تجمل و لوکس بودن را در شما زنده کنند. طبق نظر کاربران رایحه این عطر 10 میلیون و 653 هزار تومانی با بسیاری از عطرهای گران‌قیمت‌تر سایر برندها برابری می‌کند.

عطر زنانه گرم لا پانتیر کارتیه (La Panthere) کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : ریحاعطرافشان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز