پرفروش ترین کفش ورزشی زنانه در ایمالز

در دنیای پویای ورزش و مد، پیداکردن یک جفت کفش ورزشی مناسب هم برای سلامتی و هم برای استایل ضروری است. با انبوهی از گزینه‌های موجود در بازار، پیمایش در میان انتخاب‌های بی‌شمار می‌تواند طاقت‌فرسا باشد. بااین‌حال، در میان طیف متنوعی از برندها و مدل‌ها، برخی از کفش‌های اسپرت زنانه به دلیل کیفیت، طراحی و محبوبیت استثنایی خود متمایز هستند

کاماپرس در این گزارش با جستجو در سایت ایمالز، پرفروش‌ترین کفش ورزشی و پیاده روی زنانه در ایمالز را معرفی می‌کند.

1-کفش کتونی زنانه نیوبالانس ۵۳۰

کفش‌های کتانی زنانه نیوبالانس ۵۳۰ تلفیقی از سبک و عملکرد که برای ارتقای تجربه پیاده‌روی و دویدن شما طراحی شده است، دارای زیره لاستیکی بادوام هستند که برای کشش و پایداری مطلوب ساخته شده است و گام‌های نرم و راحت را روی سطوح مختلف تضمین می‌کند. این کفش در سایزهای مختلف از ۳۷ تا ۴۴ موجود است، دارای فرمت کوچکی هستند که مخصوص خانم‌هایی است که به دنبال یک تناسب راحت و عین حال زیبا هستند، مناسب است. قیمت این محصول از ۷۴۵ هزار تومان است.

1-کفش کتونی زنانه نیوبالانس ۵۳۰

2-کتونی زنانه نیوبالانس ۹۹۰۶۰ کد k077

با کفش زنانه نیوبالانس ۹۰۶۰ با کد K077 از برند معروف NEW BALANCE به زیبایی و راحتی قدم بگذارید. این کفش‌ها در دو رنگ شیک – کرم صورتی و کرم خاکستری – موجود هستند تا کلکسیون کفش‌های روزمره شما را ارتقا دهند. با سایزهای مختلف از ۳۷ تا ۴۰، یافتن تناسب مناسب بدون دردسر است و این اطمینان را ایجاد می‌کند که هم آقایان و هم خانم‌ها می‌توانند از راحتی و استایل این کفش لذت ببرند. قیمت این محصول از ۱ میلیون و ۷۹۰ هزار تومان است.

راز آسمان پایتخت

2-کتونی زنانه نیوبالانس ۹۹۰۶۰ کد k077

3-کتونی زنانه ایر جردن ۱ یونیورسیتی ساقدار

با کفش‌های آبی و سفید Air Jordan 1، یک پیشنهاد کلاسیک از برند مشهور جردن، به سبک زیبایی و راحتی قدم بگذارید. این کفش‌ها که در سایزهای ۳۷ تا ۴۰ موجود هستند، هم برای آقایان و هم برای خانم‌ها ارائه می‌شوند. این کفش‌ها که برای تکرار کیفیت اصلی ساخته شده‌اند، دارای مواد درجه یک و ساخت دقیق هستند و راحتی، دوام و زیبایی را تضمین می‌کنند. قیمت این محصول از ۲ میلیون و ۴۹۰ هزار تومان است.

3-کتونی زنانه ایر جردن ۱ یونیورسیتی ساقدار

4-کتونی آدیداس کلودفوم اورجینال

راحتی و استایل بی‌نظیری را با کفش‌های آدیداس کلودفوم اورجینال ویتنام تجربه کنید. این کفش‌ها که در سایزهای ۳۷ تا ۴۵ موجود هستند، هم برای آقایان و هم برای خانم‌ها مناسب هستند و گزینه‌ای همه‌کاره برای پوشیدن روزمره هستند. این کفش‌ها با ساختار سبک‌وزن خود و فناوری Cloudfoam خاص خود، بالشتک و پشتیبانی استثنایی را در هر مرحله از استفاده ارائه می‌دهند.

این کفش‌های آدیداس که در ویتنام ساخته شده‌اند، دارای مواد باکیفیت عالی و توجه دقیق به جزئیات هستند. چه در باشگاه ورزشی باشید و چه در حال دویدن، کفش‌های آدیداس کلودفوم اصل ویتنام ترکیبی عالی از سبک و عملکرد هستند. قیمت این محصول از ۱ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان است.

4-کتونی آدیداس کلودفوم اورجینال 

5-کتانی رانینگ زنانه آدیداس طرح Alpha Magma

معرفی آدیداس آلفا ماگما، یک کفش دویدن استثنایی که برای مردان و زنان طراحی شده است. این کفش‌ها که تحت لیسانس در آمریکا طراحی شده‌اند، دارای فناوری پیشرفته Alpha Magma ALPHAMAGMA هستند که راحتی و عملکرد بی‌نظیری را ارائه می‌کنند. جنس رویه با الیاف سه‌بعدی و توری برای تناسب ایمن و تنفس بهتر ساخته شده است.

کفش‌های آدیداس آلفا ماگما در سایزهای ۴۰ تا ۴۵ موجود هستند و در رنگ‌های خاکستری و زیره‌ای براق عرضه می‌شوند و ظاهری شیک برای هر موقعیتی ارائه می‌دهند. این کفش‌ها که با کپی‌های درجه یک ساخته شده‌اند، دوام را با سبک ترکیب می‌کنند. آنها در برابر نفوذ آب مقاوم هستند و دارای طراحی ضد بو هستند و طراوت را با هر سایش تضمین می‌کنند. زیره داخلی آدیداس آلفا ماگما استاندارد، ضدباکتری و ضد بو است که خاصیت ارتجاعی و راحتی فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌دهد. قیمت این محصول از ۴۷۵ هزار تومان است.

“ایمالز” اولین وبسایت مقایسه قیمت در ایران

ایمالز جستجوگر کالا در بین فروشگاه‌های اینترنتی است و به خریدار کمک می‌کند تمام انتخاب‌های خود را در یک جا مشاهده کرده و کالاها را با قیمت ارزان‌تری تهیه کند. همچنین این امر موجب خرید بهتر، ارزان‌تر و آگاهی از قیمت واقعی اجناس می‌شود. لازم به ذکر است که ایمالز فروشگاه اینترنتی نیست و تنها مرجعی برای جستجو، مقایسه و معرفی کالا و فروشگاه‌های اینترنتی است. برای دسترسی از خدمات ایمالز می‌توانید به وبسایت https://emalls.ir مراجعه کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز