تولید ۲ میلیون محصول در سال هدف جدید پاکشوما

تورهای مسافرتی لحظه آخر

معاون اجرایی شرکت پاکشوما گفت: هدف پاکشوما برای ۵ سال آینده تولید ۲ میلیون دستگاه محصول است. در این راستا برای دو بخش خدمات پس از فروش و لجستیک مطالعه برای سرمایه گذاری جدید در حال انجام است.

به گزارش کاماپرس، امیرعلی ابراهیمی با بیان اینکه در صنعت لوازم خانگی در ایران و  دنیا شرکت‌های زیادی هستند که در چهل سال گذشته فعالیت خود را توسعه داده‌اند، گفت: در حال حاضر به سمتی می رویم که برخی برندهای بزرگ، برندهای قدیمی را خریداری می‌کنند، زیرا انطباق پذیری برندهای قدیمی با تکنولوژی در بازار کم بوده است. این مسأله منجر به خارج شدن برندهای قدیمی از بازار شده، یا اینکه توسط برندهای بزرگتر خریداری می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

ابراهیمی با تاکید بر اینکه پاکشوما ۴۹ سال پیش راه‌اندازی شده‌ است، اظهار کرد: پاکشوما همواره با شرکت‌های بزرگ و برندهای خارجی همکاری داشته‌ است. برای نمونه سال 1998 با فلیپس، سال 2007 با ال جی و سال 2009 با کندی همکاری داشتیم. همچنین همکاری گسترده‌ای با گروه مدیا در سال 2010 آغاز کردیم و در تولید کولرگازی این همکاری به اوج خود رسید.

راز آسمان پایتخت

او با تاکید بر اینکه در حال برنامه ریزی برای تولید و عرضه تمام محصولات تهویه ساختمانی هستیم، اظهار کرد: هرچند در حال حاضر پیشرفته‌ترین خط یخچال ایران را در اختیار داریم، اما به طور قطع توسعه سبد محصولات نیز در دستور کار قرار دارد.

راه اندازی دفتر پاکشوما در دبی و چین

ابراهیمی با بیان اینکه پاکشوما با برند خارجی دلونگی قبلا همکاری داشته است، اظهار کرد: همکاری با برندهای بزرگ برای پاکشوما اهمیت دارد، به همین دلیل در حال حاضر با دو برند خارجی همکاری گسترده‌ای داریم.

ابراهیمی با تاکید بر اینکه در حال حاضر دفتر دبی پاکشوما آغاز بکار کرده است، اظهار کرد: همچنین دو دفتر در زمینه توسعه محصول و قطعات در چین فعالیت دارند.

ری برندینگ پاکشوما در پنجاهمین سال تاسیس

ابراهیمی با اشاره به سه استراتژی اصلی شرکت، گفت: نخست پوست اندازی نیروی انسانی و نزدیک شدن به فضای استارت آپی است. دوم ایجاد تنوع و عمق بخشی در سبد محصولات برای لیدی بازار بوده و استراتژی سوم همکاری با برندهای بزرگ خارجی است.

معاون اجرایی شرکت پاکشوما با بیان اینکه در سالگرد ۵۰ سالگی ری برندینگ خواهیم داشت، بیان کرد: در سال میلادی پیشرو مصرف‌کنندگان با پاکشومای جدیدی روبرو خواهند‌شد. هدف پاکشوما برای ۵ سال آینده تولید ۲ میلیون دستگاه محصول در سال است. در همین راستا سیاست شرکت تجربه حداقل یک محصول پاکشوما توسط همه مصرف کنندگان است.

ابراهیمی در پایان عنوان کرد: همچنین در دو بخش خدمات پس از فروش و لجستیک در حال مطالعه برای سرمایه گذاری جدید هستیم.

انتهای پیام

مرتبط با : پاکشوما

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز