بهترین گوشی شیائومی کدام است؟

گوشی شیائومی
تورهای مسافرتی لحظه آخر

شیائومی، سومین تولید‌کننده گوشی هوشمند دنیا پس از اپل و سامسونگ است که محصولات بسیار باکیفیتی در گروه‌های مختلف تولید می­کند. این شرکت، گوشی‌های پرچم‌دار فوق‌العاده‌، گوشی‌های میان‌رده و حتی ارزان قیمت بسیار باکیفیت به بازار عرضه می‌کند.

به گزارش کاماپرس، تنوع محصول، امکانات منحصر به‌ فرد و قیمت رقابتی باعث شده که مردم بیش از گذشته به فکر خرید گوشی شیائومی باشند. بهترین گوشی شیائومی از نظر کاربران، الزاما یک گوشی پرچم‌دار گران قیمت نیست، بلکه می‌تواند یگ گوشی میان‌رده و ارزان قیمت با امکانات متفاوت باشد.

این گزارش به بررسی سه مدل از گوشی‌های شیائومی پرطرفدار پرداخته است.

گوشی شیائومیPoco X6 Pro

Poco X6 Pro یک گوشی بسیار قدرتمند با امکانات پیشرفته است. ظرفیت حافظه داخلی این گوشی دو سیم کارته بسیار مطلوب است؛ به طوریکه می­تواند تا 512 گیگابایت فایل را ذخیره کند. این گوشی همچنین دارای 12 گیگابایت حافظه رم است که امکان اجرای برنامه‌ها و بازی‌های با سرعت بالا را فراهم می‌کند. با این گوشی شیائومی می‌توان به راحتی و بدون هیچ تأخیری بین برنامه‌ها جا‌به‌جا شد و به طور همزمان وظایف مختلفی را انجام داد. این گوشی شیائومی دارای یک صفحه نمایش بزرگ است که با آن می‌توان از رزولوشن بالا و کیفیت تصویر عالی با جزئیات و رنگ‌ها لذت برد.

قیمت گوشی شیائومیPoco X6 Pro در بهار 1403 بین ۱۶ میلیون و ۸۷۷ هزار تومان تا ۱۸ میلیون و ۹۹۹ هزار تومان در فروشگاه‌های عرضه‌کننده‌ آن متفاوت است.

راز آسمان پایتخت

گوشی شیائومی

گوشی شیائومی ردمی نوت 12 اس

گوشی شیائومی ردمی نوت 12 اس را می‌توان جزو گوشی‌های میان‌رده‌ با مشخصات گوشی‌های پرچمدار‌ به حساب آورد؛ چراکه نسبت به مشخصات و قیمت در نظر گرفته شده برای آن، ارزش خرید بسیار بالایی دارد. این گوشی شیائومی دارای صفحه‌ نمایش 6.43 اینچ با رزولوشنFHD  پلاس است که عملکرد روان و با‌کیفیتی ارائه می‌کند. دوربین اصلی این گوشی شیائومی با سنسور 108 مگاپیکسل در کنار سنسور هشت مگاپیکسل فوق‌ عریض و سنسور دو مگاپیکسل ماکرو باعث شده‌ که این گوشی برای عکاسی در نور روز و شب عملکرد بسیار خوبی داشته باشد. این گوشی شیائومی می­تواند ۲۵۶ گیگابایت فایل را ذخیره کند و پردازنده آن با هشت گیگابایت حافظه رم در اجرای بازی‌های محبوب و نرم‌افزار‌های کاربردی عملکرد قابل قبولی دارد. باطری 500 میلی‌آمپر‌ ساعت و پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 33 وات نیز از دیگر مشخصات آن است.

قیمت گوشی شیائومی ردمی نوت 12 اس بین هفت میلیون و ۹۳۹ هزار تومان تا ۱۰ میلیون و ۸۷۸ هزار تومان در فروشگاه‌های عرضه‌کننده‌ آن متفاوت است.

گوشی شیائومی

گوشی شیائومی ردمی نوت 13 پرو

به طور کلی گوشی‌های هوشمند میان‌رده شیائومی سری ردمی تاکنون عملکرد بسیار خوبی از خود به‌نمایش گذاشته‌اند. گوشی شیائومیRedmi Note 13 Pro  نیز یکی از این میان‌رده‌های محبوب است که در برخی از مشخصات فنی خود چیزی از یک گوشی‌ شیائومی پرچم‌دار کم ندارد. این گوشی شیائومی دارای صفحه‌ نمایش 6.67 اینچی با رزولوشن 1220×2712 پیکسل است که روشنایی بالای صفحه‌ نمایش آن باعث شده در شرایط نوری متنوع و زیر تابش مستقیم نور خورشید نیز وضوح تصویر بسیار با‌کیفیتی داشته باشد. این گوشی شیائومی دارای یک سنسور دوربین اصلی قدرتمند 200 مگاپیکسلی، سنسور هشت مگاپیکسلی فوق‌ عریض و سنسور دو مگاپیکسلی ماکرو است که سنسور دوربین اصلی آن در زمینه عکاسی نور روز و شب توقع افراد از یک گوشی میان‌رده را بر‌آورده می‌کند.

این گوشی شیائومی می­تواند تا 512 گیگابایت فایل را ذخیره کند و پردازنده آن با ۱۲ گیگابایت حافظه رم عملکرد بسیار خوبی در اجرای بازی‌های محبوب و نرم‌افزار‌های کاربردی دارد. باتری 5100 میلی‌آمپر‌ ساعتی آن هم به ازای هر با شارژ 100 درصدی در حالت استفاده معمولی، دو روز کار می‌کند. پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 67 وات این گوشی شیائومی، امکان شارژ کامل را تنها در مدت زمان 44 دقیقه فراهم کرده است.

قیمت گوشی شیائومی ردمی نوت 13 پرو بین ۱۳ میلیون و ۴۲۵ هزار تومان تا ۲۰ میلیون و ۹۹ هزار تومان در فروشگاه‌های عرضه‌کننده‌ آن متفاوت است.

گوشی شیائومی

استعلام قیمت گوشی شیائومی از «ایمالز»

ایمالز، اولین موتور جست­وجوی کالا بوده که خریداران را به فروشندگان متصل می‌کند و هیچ‌گونه دخالتی در کارکرد فروشگاه‌های اینترنتی ندارد. ایمالز در واقع یک مرجع  برای جست­وجو، مقایسه و معرفی کالا در فروشگاه‌های اینترنتی است. این مجموعه فرآیند خرید را تسهیل کرده و با به وجود آوردن یک فضای رقابتی باعث تعدیل قیمت‌ها می‌شود؛ در نتیجه، شرایط خرید کالاها با قیمت ارزان‌تر را به وجود می‌آورد.

علاقه­‌مندان برای ارتباط با ایمالز می‌توانند به نشانی تهران، خیابان ولیعصر، تقاطع طالقانی، مجتمع نور تهران، طبقه ۷، واحد ۱۹۰۳ مراجعه کنند یا با شماره تلفن ۰۲۱۹۱۰۰۳۹۳۳ تماس بگیرند. همچنین از طریق نشانی اینترنتی https://emalls.ir می‌توان کالای مورد نظر خود را پیدا کرد و پس از مقایسه‌ قیمت در فروشگاه‌های مختلف، محصول را از طریق وبسایت همان فروشگاه خریداری کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : ایمالز
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

7 دیدگاه برای “بهترین گوشی شیائومی کدام است؟

  1. red army گفته:

    خداروخوش نمیاداینطوری بخاطرمنافع خودتون چون بابت تبلیغ گوشی شیائومی پول گرفتین الکی ازش تعریف کنین!دوستان بنده خودم تعمیرکارم گول این تبلیغات آنچنانی رونخورین. چندمدل شیائومی روخریدم وچوبشونم خوردم.بخداقسم آشغالترازخودشون وجودنداره!صدتااشکال دارن.تنظیمات اتوماتیک اینترنت رونمیتونن دریافت کنن.برنامه هاشون یهوپاک میشه.بیشتراپلیکیشناروپشتیبانی نمیکنن.به حدانفجارداغ میکنن.مهمترازهمه حداقل50درصدازبازیاروبالانمیارن.قدرت اینترنتشون خیلی ضعیفه وچنداشکال دیگه که الان حضورذهن ندارم!بخداقسم فقط بخاطرخداایناروگفتم چون میدونم اکثرمردم ازلحاظ اقتصادی درمضیقه هستیم اونم تواین شرایط تورم وگرونی وبیکاریِ کشورکه همه روکلافه کرده!!!بخاطرخدانظرموبرندارین شایدخیلیادارن راجع به این گوشی تحقیق میکنن🙏ولی سامسونگ ازگوشی پایین رده تابالارده سالارن واحتیاجی به تحقیقات ندارن!

  2. سيروس گفته:

    با سلام
    این سری گوشی های شیائومی که گفته شده خوب هستن. فقط چون در آندروید هنگام انتخاب زبان فارسی متاسفانه فونت اعداد کوچک میشه و آدم رو اذیت میکنه کاش شیائومی هم مثل هواووی در تنظیماتش این گزینه که اجازه بده در هنگام انتخاب زیان فارسی بتوان از اعداد انگلیسی استفاده کرد را داشت.

  3. علیرضا گفته:

    پرچمداران شیامی بهترین گوشی‌های بازار هستند . من چند ساله استفاده میکنم خیلی بهتر از آیفون و سامسونگ هستند و بهترین دوربینها رو دارن .

  4. علیرضا گفته:

    درود جز سری نوت 8 و 9 یکم هنگی داره ولی در کل از نظر اقتصادی از سامسونگ بهتره هر چند که اپو و موتورلا و رلمی هم جدیدن گوشیهای خوبی تولید کردن یک کلام از سامسونگ که خرابی اسپیکر بلندگو یو اف آنتن و غیره داره بهتره در حد خودش مطمئن باشید گوشیهای میان رده و پایین همشون یه ساختار دارن اگر پرچم دار رو مقایسه کنیم سامسونگ فرق داره بهتره شک نکنید برای بچها و محصلها شیائومی،ردمی،رلمی،اپو،نکس وان،موتورلا بهتر از سامسونگ هستن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز