جاهای دیدنی پرطرفدار در تور کره جنوبی

تورهای مسافرتی لحظه آخر

کره جنوبی یکی از مدرن‌ترین کشورهای شرق دور است که بیشتر با جاذبه‌های فرهنگی خود مانند سریال‌ها، فیلم‌ها و گروه‌های کی پاپ شناخته می­‌شود و به همین دلیل بیشتر گردشگران این کشور را نسل جدید و جوانان تشکیل می‌دهند.

کاماپرس در این گزارش به معرفی چند تا از جاهای دیدنی پرطرفدار در تور کره جنوبی پرداخته است.

محله ایتائه وون

بیشتر گردشگران در ابتدای ورود به یک کشور به دنبال رستوران‌ها و مغازه‌هایی هستند که هم بتوانند غذا بخورند و هم با آداب سنتی و محلی آن کشور آشنا شوند. ایتائه‌ وون، محله غذایی سئول و یکی از جاذبه‌های خاص گردشگری تور کره جنوبی است.

این محله مملو از رستوران‌ها و مغازه‌های فروش کالا به گردشگران است. بیشتر رستوران‌های این منطقه غذاهای محلی و خوشمزه کره جنوبی را سرو می‌­کنند. البته هر نوع غذای بین المللی مانند همبرگر را نیز می‌توان به وفور در این رستوران‌ها پیدا کرد. محله ایتائه وون شب و روز فعال هست و در هر ساعت از شبانه‌روز می‌توان از این منطقه دائما زنده سئول دیدن کرد.

محله ایتائه وون

راز آسمان پایتخت

دهکده بوکچون

دهکده تاریخی بوکچون، یکی از چند دهکده کره جنوبی است که برای بازدید گردشگران در تور کره جنوبی به صورت کاملا سنتی و تاریخی نگهداری شده است. این دهکده توسط سه اثر تاریخی به نام‌های کاخ گایانگبوک، کاه چانگ دیوکگونگ و معبد جانگمیو دربرگرفته شده است. در داخل این دهکده نزدیک سئول، صدها خانه سنتی کره که به هانوک معروف هستند، قرار دارد که البته بیشتر این خانه‌ها به مجموعه فرهنگی، مهمان‌خانه، رستوران و چایخانه تبدیل شده‌اند.

قدمت خانه‌های این روستا به امپراطوری چوسان می‌رسد و به همین دلیل می­‌توان با سنت‌هایی که در سریال‌های تاریخی کره دیده می­شود، از نزدیک آشنا شد. بدون شک پیاده‌روی در محلات این دهکده، مانند گذر از تاریخ کره خواهد بود.

دهکده بوکچون

برج سئول

برج سئول در پایتخت کره جنوبی همانند برج میلاد در تهران هر روزه مورد بازدید بسیاری از گردشگران در تور کره جنوبی قرار می­گیرد و حتی از آن می‌توان به عنوان اولین جاذبه در لیست دیدنی‌های کره نام برد. اصلی‌ترین زیبایی این برج، امکان دیدن تمام شهر کره از بالکن آن است و به همین دلیل بیشتر گردشگران، بازدید از برج را در اولویت قرار می‌دهند.

برج سئول دارای دو رستوران خیلی خوب و چندین فروشگاه سوغاتی است. یکی دیگر از ویژگی‌های این برج، امکان رفتن به بالای آن از طریق تله‌کابین است. این برج دارای دوربین 360 درجه‌ای است که اطرافش را از طریق ال ای دی‌های نصب شده نشان می‌دهد.

برج سئول

جزیره نامی

بسیاری از سریال‌های مشهور کره‌ای مانند سریال «زمستان سوناتا» در این جزیره فیلمبرداری شده­­اند و بسیاری از گردشگران تور کره جنوبی دوست دارند که در لوکیشن‌های این سریال پیاده‌روی‌ کنند. این جزیره به شکل یک هلال ماه در نزدیکی سئول واقع شده است و به راحتی امکان دسترسی به آن وجود دارد.

جزیره نامی دارای طبیعت بسیار زیبا و یک جزیره چهار فصل است. در بهار، شکوفه‌های بهاری و در تابستان، سرسبزی این جزیره زبانزد است. نباید از رنگ‌های زیبای پاییزی این روستا و زمستان برفی آن نیز به راحتی گذشت.

جزیره نامی

مرکز جهانی لوته

مرکز جهانی لوته، یک مرکز تفریحی و شهربازی در سطح جهانی است و هر فردی با هر سنی می‌تواند از حضور در آن لذت ببرد. این مرکز در شهر سئول قرار دارد و علاوه بر شهر بازی سر باز و سرپوشیده، دارای مرکز خرید، موزه، پیست یخ و هتل است.

همچنین مرکز جهانی لوته دارای چند بخش موضوعی است که هر کدام می‌تواند افرادی با سنین خاص را جذب کند. شکل ظاهری این مرکز شبیه جزیره‌ای است که در وسط سئول قرار دارد. گردشگران تور کره جنوبی می‌توانند در این مرکز، اقامت هم داشته باشند و حتی روزهای متوالی از امکانات آن استفاده کنند.

جزیره نامی

خرید بهترین تور کره جنوبی از «طاها گشت»

طاها گشت، یکی از بهترین آژانس‌های گردشگری در زمینه برگزاری تورهای خارجی و داخلی است. این آژانس گردشگری علاوه بر برگزاری تور، در زمینه خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل نیز فعالیت می‌کند. طاها گشت با تجربه 29 ساله خود در حوزه گردشگری، جامع‌ترین سیستم رزرواسیون آنلاین را در ایران ایجاد کرده است.

علاقه­‌مندان برای رزرو آنلاین تور، بلیط هواپیما و هتل می‌توانند به وبسایت طاها گشت به آدرس www.tahagasht.com مراجعه کنند یا با شماره تلفن 02124825000 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : طاهاگشت
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز