مؤثرترین ماسک مو حجم‌ دهنده برای آقایان + قیمت

تورهای مسافرتی لحظه آخر

نازک بودن موی سر باعث کم‌تر نشان دادن حجم آن می‌شود. ماسک‌ موی حجم دهنده با داشتن ترکیباتی مشابه با کراتین مو  باعث ضخامت تارهای موی سر می‌شوند و ظاهری حجیم و پرپشت به موها می‌بخشند. شایع بودن مشکل کم‌حجمی مو در بین آقایان می‌تواند ماسک موی حجم‌دهنده را به محصولی مناسب برای آن‌ها بدل کند.

کاماپرس در این گزارش مؤثرترین ماسک موی حجم‌دهنده آقایان را معرفی می‌کند.

1-ماسک موی حجم دهنده Volume اوزرت

این محصول در 2 حجم متفاوت 300 میلی‌لیتر با قیمت 1 میلیون و 350 هزار تومان و 1000 لیتری با قیمت 2 میلیون و 450 هزار تومان در بازار موجود است. پرو ویتامین B5 و پروتئین هیدرولیز شده گندم موجود در این ماسک موجب افزایش حجم و لطافت تارهای مو می‌شوند. این محصول حاوی عصاره پنبه و روغن نارگیل است که ساختمان مو را عمیقاً تغذیه و رطوبت‌رسانی می‌کنند و با کاهش شکنندگی مو خاصیت ارتجاعی آن را افزایش می‌دهند. از مزیت‌های دیگر این محصول می‌توان به نبود پارابن و سولفات در آن اشاره کرد.

2-ماسک مو تیوپی موهای نازک و کم حجم سریتا بیوتی

این محصول 200 میلی‌لیتری حدوداً 230 هزار تومان قیمت دارد. این ماسک حاوی عصاره جوانه گندم است که با کمک به رفع شکنندگی موها، تارهای مو را نرم و ابریشمی می‌کند. همچنین این ماسک مو فاقد سولفات است.

راز آسمان پایتخت

3-ماسک مو حجم دهنده مناسب موهای نازک و شکننده شماره 5 مورینگا

این محصول 200 میلی‌لیتری، 146 هزار تومان قیمت دارد. این ماسک با داشتن لافااویل، کلاژن و کراتین هیدرولیز شده تارهای مو را ترمیم و احیاء می‌کند و خاصیت ارتجاعی آن را باز می‌گرداند. در ترکیبات این محصول روغن‌های مورینگا، آرگان، هسته انگور و دانه آفتاب‌گردان به کار رفته و حاوی ویتامین A و E است.

4-ماسک مو حجم دهنده بیول حاوی عصاره گندم

قیمت این محصول 200 میلی‌لیتری 52 هزار تومان است. این ماسک با داشتن ویتامین‌های خانواده B باعث حجم‌دهندگی موی خشک و آسیب‌دیده می‌شود. سلنیوم و منیزیوم جوانه گندم به درمان ریزش مو، شوره سر و جوش‌ها و ناراحتی‌های پوستی کمک می‌کند. علاوه بر این ویتامین‌های A و E نیز در این ماسک به کار رفته‌اند.

انتهای پیام

مرتبط با : پوست منخانومیشیمن شاپ
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز