پرفروش ترین ماسک مو تقویت کننده + قیمت

ماسک‌های مو نقش مهمی در حفظ سلامت و زیبایی موهای شما دارند. درحالی‌که شامپوها موها را تمیز و کثیفی و چربی را از بین می‌برند، ماسک‌های مو با تغذیه عمیق و ترمیم آسیب، موهای شما را نرم، درخشان و سالم می‌کنند. با انبوهی از گزینه‌های موجود در بازار، انتخاب ماسک موی متناسب با نوع مو و نیازهای خاص شما، ضروری است.

کاماپرس در این گزارش، بهترین ماسک‌های مو موجود در بازار  را معرفی می‌کند.

1-ماسک مو بیول مدل کاکائو

ماسک مو بیول در مدل کاکائویی به طور خاص برای مراقبت از موهای رنگ شده و آسیب‌دیده فرموله شده است. این ماسک غنی شده با مواد مغذی و ترمیم‌کننده، آبرسانی عمیق ایجاد می‌کند. وجود عصاره دانه کاکائو که به دلیل خواص آنتی‌اکسیدانی و مرطوب‌کنندگی شناخته شده است، به حفظ درخشندگی و شادابی موهای رنگ شده کمک می‌کند. علاوه بر این، کراتین هیدرولیز شده در ماسک باعث ترمیم ساختار آسیب‌دیده مو می‌شود و آن را قوی‌تر و انعطاف‌پذیرتر می‌کند. قیمت این محصول ۸۷ هزار تومان است.

1-ماسک مو بیول مدل کاکائو

2-ماسک مو شون مدل Ginseng And Keratin

برای افرادی که با موهای خشک و وز سروکار دارند، ماسک مو مدل جینسنگ و کراتین از Shun یک انتخاب عالی است. این ماسک حاوی کراتین هیدرولیز شده است که ضمن جلوگیری از گره‌خوردن، به صاف و نرم‌شدن موها کمک می‌کند. گنجاندن عصاره جینسنگ، غنی از آنتی‌اکسیدان‌ها، سلامت و استحکام کلی مو را تقویت می‌کند. این ماسک پس از استفاده باید آبکشی شود و موهای شما را ابریشمی و قابل‌کنترل می‌کند. قیمت این محصول ۹۶ هزار تومان است.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

2-ماسک موی شون مدل Ginseng And Keratin

3-ماسک مو آرگان نئودرم مدل نوتریسل

ماسک مو آرگان نئودرم در مدل Nutrisel با بهره‌گیری از خواص استثنایی روغن آرگان، تغذیه و ترمیم شدید موهای شما را ارائه می‌دهد. روغن آرگان تارهای مو را عمیقاً مرطوب می‌کند و باعث تقویت استحکام و جلوگیری از خشکی و شکنندگی آن می‌شود. روغن آرگان که سرشار از اسیدهای چرب ضروری و ویتامین E است، تعادل رطوبت طبیعی مو را حفظ می‌کند و در نتیجه موهایی نرم و درخشان ایجاد می‌کند.

علاوه بر این، ویتامین‌های A، C و E موجود در فرمول به‌عنوان آنتی‌اکسیدان‌های قوی عمل می‌کنند و از موها در برابر آسیب‌های محیطی محافظت می‌کنند. قیمت این محصول ۸۸ هزار تومان است.

3-ماسک موی آرگان نئودرم مدل نوتریسل

4-ماسک مو تقویت‌کننده و مغذی انواع موی لافارر

ماسک تقویت‌کننده و مغذی مو لافار یک گزینه همه‌کاره است که برای انواع موها اعم از بلند یا کوتاه، صاف یا مجعد مناسب است. این ماسک با روغن نارگیل، رطوبت و تغذیه عمیقی به موها می‌دهد و از خشکی و درخشندگی آن جلوگیری می‌کند. کراتین هیدرولیز شده در فرمول، ساقه مو را تقویت کرده و شکستگی و شکنندگی مو را کاهش می‌دهد. عصاره آلوئه‌ورا و ویتامین F بیشتر به ترمیم موهای آسیب‌دیده و حفظ سطوح بهینه رطوبت کمک می‌کند. قیمت این محصول ۱۸۰ هزار تومان است.

4-ماسک موی تقویت‌کننده و مغذی انواع موی لافارر

5-ماسک مو پنتن مدل Onarici

برای مراقبت از مو بعد از حمام، ماسک موی Pantene در مدل Onarici راه‌حلی راحت و مؤثر ارائه می‌دهد. این ماسک با فرمولاسیون روغن آرگان، موها را تغذیه و آبرسانی می‌کند، بدون اینکه آن‌ها را سنگین کرده یا اثری از چربی به جا بگذارد. ویتامین E موجود در این محصول باعث افزایش درخشندگی و جلوگیری از موخوره می‌شود. کافی است مقدار کمی از ماسک را روی موهای مرطوب قبل از خشک‌کردن بزنید تا تارهای ابریشمی و نرم را خشک کنید. قیمت این محصول ۲۷۴ هزار تومان است.

5-ماسک موی پنتن مدل Onarici

انتهای پیام

مرتبط با : خانومیروژاشاپهایلند بیوتی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز