5 ماسک مو تغذیه‌ کننده برای موهای خشک و آسیب دیده + قیمت

تور لحظه آخری-کاماپرس

قبل از جستجو و انتخاب ماسک موی مناسب، حتما از سلامت بدن خود مطمئن شوید، چراکه در اغلب موارد موی افراد به دلیل کمبود مواد مغذی و ویتامین‌های موجود در بدن، دچار خشکی و آسیب‌دیدگی می‌شود. با این حال اگر از سلامت بدن خود اطمینان داشته و موهای شما به دلایل محیطی دچار خشکی شده، انواع محصولات مرتبط با ماسک مو از برندهای مختلف در بازار تولید و عرضه شده که با گشتی در فروشگاه های آنلاین قابل تهیه هستند.

کاماپرس در این گزارش، پرفروش‌ترین ماسک مو تغذیه‌‌کننده برای موهای خشک و آسیب‌دیده را به شما معرفی می‌کند.

1-ماسک موی بیول مدل Pomegranate

یکی از معروف‌ترین و بهترین ماسک موهای خشک را می‌توان این مدل از برند بیول دانست که برای موهای خشک و رنگ شده بسیار مناسب است. در این ماسک مو از عصاره انار استفاده شده که بوی خوبی به ماسک مو می‌دهد. علاوه بر آن این ماسک مو دارای ویتامین E، B و آهن است که باعث ترمیم ساقه مو و جلوگیری از تخریب سلول‌های آن می‌شود. از آنجاکه موهای رنگ‌شده بیشتر در معرض خشکی و آسیب‌دیدگی قرار می‌گیرند، این ماسک می‌تواند تا حدود زیادی باعث بهبود مو شود. قیمت این ماسک مو در بازار 90 هزار تومان است.

1-ماسک موی بیول مدل Pomegranate

2-ماسک موی زی

این ماسک را می‌توان یکی از بهترین ماسک‌ها از برند ایرانی زی (Zi) دانست که برای موهای رنگ‌شده و خشک و آسیب‌دیده یک انتخاب مناسب به شمار می‌رود. در این ماسک از عصاره‌ آرگان و جوجوبا استفاده شده و کیفیت مناسبی دارد. این ماسک در کاهش اثرات خشکی و شکنندگی ناشی از رنگ کردن موها نقش به سزایی دارد و با کراویس موجود در آن باعث تغذیه و تقویت ساقه مو و همچنین سبب نرم شدن، صاف ‌شدن و درخشندگی آن‌ها می‌گردد. این ماسک در حجم 200 میلی‌لیتر ارائه می‌شود و با بسته‌بندی خاص گزینه مناسبی برای مسافرت به شمار می‌رود. قیمت این ماسک در بازار 120 هزار تومان است.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

2-ماسک موی زی

3-ماسک مو برند Revita حاوی پروتئین شیر مناسب موهای خشک

یکی از دلایل خشکی و آسیب‌دیدگی موها بدون شک عدم آبرسانی درست به آن‌هاست. بنابراین این ماسک با آبرسانی موها باعث جلوگیری از ایجاد خشکی و وزی در موها شده و با خواص ویژه خود، در درخشان کردن و نرم کردن موها نقش موثری دارد. این ماسک همچنین به دلیل داشتن پروتئین شیر باعث تحریک رشد فولیکول‌های مو و ایجاد لایه محافظ اطراف تارهای مو شده و با لطافت و نرمی که ایجاد می‌کند از خشکی و وزی آن جلوگیری می‌کند. در این ماسک علاوه بر پروتئین‌های مغذی شیر، گلوتامین و کازئین نیز وجود دارد. این ماسک در بازار 490 هزار تومان قیمت دارد.

3-ماسک مو برند Revita حاوی پروتئین شیر مناسب موهای خشک

4-ماسک مو لافارر مدل Dry hair

لافارر یکی از بهترین و محبوب‌ترین برندهای ماسک مو است که در آن از ترکیبات منحصر به فردی مثل روغن‌های طبیعی استفاده می‌‌شود. این مدل ماسک موی لافارر که مخصوص موهای خشک و آسیب‌دیده است، در رطوبت‌رسانی عمیق تارهای مو و رفع خشکی و وزی آن نقش موثری دارد و باعث نرمی و از بین بردن الکتریسیته آن می‌شود. در این ماسک از مواد مغذی مختلفی مثل روغن آووکادو، روغن جوجوبا، کراتین هیدرولیز شده، روغن زیتون، عصاره آلوئه‌ورا و ویتامین F استفاده شده است. این محصول در بازار 328 هزار تومان قیمت دارد.

4-ماسک مو لافارر مدل Dry hair

5-ماسک مو پنتن مدل Onarici

در اکثر موارد خشکی و آسیب‌دیدگی موها به دلیل عدم آبرسانی به موها بروز می‌کند. به همین دلیل ماسک مو پنتن مدل Onarici یک ماسک آبرسان قوی به شمار می‌رود که نیاز به آبکشی هم ندارد و برای بعد از حمام مناسب است. فرمولاسیون این ماسک مو به صورتی است که هرگز احساس سنگینی روی موهایتان نمی‌کنید. علاوه بر آن به دلیل داشتن ویتامین و دکسپانتنول، از تارهای مو مراقبت می‌کند و باعث بازسازی و شفافیت موها می‌گردد. همچنین این ماسک مو حاوی روغن آرگان است که باعث موج‌دار شدن موهای شما می‌شود. قیمت این محصول در بازار 240 هزار تومان است.

5-ماسک مو پنتن مدل Onarici

انتهای پیام

مرتبط با : خانومیدیجی کالاریحا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز