بهترین تلویزیون 43 اینچی بازار کدام است؟

Une personne regarde une petite télévision.-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

در دنیای امروزی، با پیشرفت تکنولوژی، تلویزیون کماکان از محبوبیت زیادی برخوردار است. خانواده‌ها همچنان پای برنامه‌ها و سریال‌های تلویزیونی می‌نشینند و اوقات خوشی را در کنار یکدیگر سپری می‌کنند. در این میان، تلویزیون‌های 43 اینچی، مناسب محیط های کوچک و زندگی مجردی است. کیفیت صدای بالا و رزولوشن مناسب تصویر، می‌تواند لذت تماشای سریال را برای کاربران دوچندان کند و از این رو اهمیت دارد.

کاماپرس در این گزارش به بررسی بهترین تلویزیون 43 اینچی بازار می‌پردازد.

تلویزیون ال ای دی بست 43BN100

این مدل تلویزیون ال ای دی در هنگام تهیه این گزارش با قیمت حدود 10 میلیون و 900 هزارتومان عرضه می‌شود. این محصول با سه پورت HDMI و درگاه USB، از تمامی فرمت‌های صوتی و تصویری در قالب هارد و فلش پشتیبانی می‌کند. این دستگاه با رزولوشن تصویر 1080 در 1920، کیفیت تصویر Full HD ارائه می‌دهد. این تلویزیون با توان بلندگوی 10 واتی، صدا را به بهترین شکل ممکن به صورت اپتیکال منتقل می‌کند.

تلویزیون ال ای دی بست مدل 43BN100-کاماپرس

تلویزیون ال ای دی سام الکترونیک UA43T5200CC

این مدل تلویزیون ال ای دی با قیمت حدودی 10 میلیون و 590 هزارتومان یکی از محبوب‌ترین تلویزیون‌های 43 اینچی محسوب می‌شود. توان هر بلندگو در این دستگاه 10 وات و در فرم استاندارد برای فضاهای کوچک و متوسط طراحی شده است. پردازنده این دستگاه از نوع تک هسته‌ای است و گیرنده دیجیتال نیز دارد. همچنین با توجه به صفحه تخت این تلویزیون، قابلیت نصب بر روی دیوار نیز دارد.

راز آسمان پایتخت

تلویزیون ال ای دی سام الکترونیک مدل UA43T5200CC-کاماپرس

تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن 43XC715

این مدل تلویزیون ال ای دی حدود 12 میلیون و 850 هزارتومان قیمت دارد. این دستگاه از شبکه‌‏های صدا و سیما با کیفیت HD پشتیبانی می‌کند و قابلیت ضبط برنامه‌ نیز دارد. پنل IPS بکار رفته در این دستگاه، زاویه دید بهتری به کاربر حین تماشای تلویزیون از هر گوشه می‌دهد. این تلویزیون از سیستم اندروید پیروی می‌کند و با پردازنده چهارهسته‌ای در نوع خود امکانات بینظری را به کاربران ارائه می‌دهد.

تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن 43XC715-کاماپرس

تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس GTV-43PH622N

این مدل تلویزیون ال ای دی با قیمت حدودی 12 میلیون و 590 هزارتومان می‌تواند گزینه مناسبی در میان تلویزیون‌های 43 اینچی باشد. این تلویزیون هوشمند کیفیت تصویر و رنگ‌های طبیعی‌تر را با وجود پنل IPS ارائه می‌دهد. همچنین امکان اتصال به اینترنت وای فای و نمایش محتویات تلفن همراه بر روی این تلویزیون نیز برای کاربران فراهم شده که با توجه به قیمت مناسب این محصول، آن را به گزینه‌ای پرطرفدار میان کاربران تبدیل کرده‌است.

تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس GTV-43PH622N-کاماپرس

تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن 43XC735

این مدل تلویزیون ال ای دی حدود 12 میلیون و 480 هزارتومان قیمت گذاری شده است. با وجود دو درگاه USB و HDMI دست کاربر برای اتصال تلویزیون به هر نوع دستگاهی را باز می‌‌گذارد. دقت و وضوح رنگ در این محصول هوشمند ایکس ویژن بالاست و در کنار این وضوح رنگ، کیفیت تصاویر نیز Full HD است.

تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن 43XC735-کاماپرس
انتهای پیام

مرتبط با : ایکس ویژنبستجی پلاسدیجی کالاسام الکترونیک
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز