شرایط ویژه خرید موتور قسطی در بهار 1403

موتور قسطی-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

این روزها خرید موتور به‌ویژه برای نسل جوان به راهی برای فرار از ترافیک شهری تبدیل شده است. اما با گران شدن قیمت موتورسیکلت بسیاری از افراد توان خرید این وسیله نقلیه را ندارند و به سراغ خرید قسطی موتورسیکلت می‌روند.

اکنون شرکت‌های بسیاری شرایط خرید موتور به صورت اقساطی با تسهیلات متفاوت را برای مشتریان خود مهیا کرده‌اند که در این گزارش به شرایط خرید موتور قسطی توسن محرکه شرق می‌پردازیم.

خرید قسطی موتور سیکلت

معمولا برای خرید موتور به طور قسطی با روند پیچیده‌ای روبه‌رو نیستند و به راحتی و با یک سرچ اینترنتی می‌توانید با یافتن موتور موردنظر خود، فرآیند خرید را آغاز کنید. در حال حاضر برندهای زیادی، مدل‌های مختلف خود را به‌صورت قسطی به فروش می‌رسانند.

در اینجا ذکر این نکته اهمیت دارد که برای خرید بهتر، لازم است شرایط برندها و کارخانه‌های متفاوت را به‌طور دقیق بایکدیگر قیاس کنید. اکنون شرکت‌های هستند که حتی برای فروش اقساطی از خریدار ضامن نمی‌خواهند.

موتور قسطی-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

شرایط خرید موتور قسطی

در ایران خرید موتور قسطی از برندی به برند دیگر متفاوت است و هر شرکت شرایط ویژه خود را دارد که در ادامه شرایط برخی از این برندها را با هم مرور می‌کنیم.

خرید اقساطی توسن محرکه شرق

افرادی که خواهان خرید اقساطی از گروه صنعتی توسن محرکه شرق هستند، می‌توانند به 2 صورت صاحب موتور دل‌خواه خود شوند؛ نخست با مراجعه به بانک صادارت و سپه و دوم با مراجعه حضوری به یکی از شعب فروش مستقیم تولیدات توسن محرکه شرق در شهر مورد نظرشان.

شرایط خرید اقساطی در صورت مراجعه به بانک

ورود به سایت فروش محصولات توسن محرکه شرق

انتخاب برند و رنگ موتور

انتخاب بین 2 گزینه نقدی و اقساط

پرکردن فرم ثبت‌نام و ثبت مشخصات فردی

پس از ثبت موفق اطلاعات شخصی، این شرکت با شما تماس خواهد کرد و یک معرفی‌نامه برای بانک مورد نظر صادر می‌کند. با ارائه مدارک به بانک، حساب شما اعتبارسنجی شده و پس از تایید کارت اعتباری برای شما صادر می‌شود.

در گام بعدی با مراجعه به یکی از فروشگاه‌های مجاز توسن محرکه شرق، می‌توانید با کارت اعتباری صادر شده موتور انتخابی خود را تحویل بگیرید.

خرید موتور قسطی-کاماپرس

شرایط خرید اقساطی در صورت مراجعه به شعب

در گام نخست تمامی مراحل گفته‌شده در بالا را باید در سایت انجام دهید و پس از ثبت‌نام منتظر شما کارکنان توسن محرکه شرق بمانید. سپس از شما خواسته خواهد شد که مدارک خود را از طریق واتساپ برای شرکت ارسال کنید. پس از بررسی اعتبار مالی و با گذشت 24 ساعت، شرکت توسن محرکه شرق با ارسال یک شماره شبا از شما خواهد خواست تا مبلغ مورد نظر را واریز کنید.

تحویل از توسن محرکه شرق

پس از تاییدشدن واریزی و تماس مجدد شرکت، به یکی از فروشگاه‌های مجاز توسن محرکه شرق بروید و موتور خود را تحویل بگیرید.

خرید اقساطی موتورسیکلت از عالی‌رو

خرید اقساطی موتور یکی از بهترین گزینه‌ها برای تمامی افراد است. شما می‌توانید این خرید را با کمک شرکت عالی‌رو انجام دهید. این شرکت به عنوان یک فروشگاه مدرن اینترنتی و با هدف اشاعه فرهنگ ورزش خانواده تأسیس شده است. برای یافتن موتورسیکلت انتخابی خود می‌توانید به سایت عالی‌رو به آدرس www.alyroshop.com مراجعه کنید و یا با شماره 0218828418 تماس بگیرید. پرسنل این شرکت از ساعت 10 صبح تا 21 جوابگوی شما هستند.

انتهای پیام

مرتبط با : عالی رو
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز