حضور فلای تودی در نمایشگاه گردشگری دبی 2024

تورهای مسافرتی لحظه آخر

«فلای تودی» با معرفی آخرین دستاوردها و خدمات خود در سی و یکمین نمایشگاه گردشگری دبی حضور پیدا کرده است.

به گزارش کاماپرس، نمایشگاه گردشگری دبی 2024 از امروز آغاز به کار کرده و در همین راستا «فلای تودی» نیز با هدف معرفی خدمات و فعالیت‌های خود در این نمایشگاه حضور دارد.

گفتنی است، فلای‌ تودی یکی از شرکت‌های پیشرو در حوزه فروش محصولات آنلاین گردشگری در خاورمیانه بوده و قصد دارد به یکی از شرکت‌های مطرح گردشگری در جهان تبدیل شود.

این شرکت همچنین قصد دارد تا خدمات کامل مسافرتی را با بهترین قیمت‌ به مسافران و گردشگران ارائه کند. راه‌حل این شرکت برای دستیابی به این هدف ارائه خدمات آنلاین به مشتری در زمینه پرواز، هتل‌ها، خطوط ریلی، حمل‌ونقلی و غیره است.

راز آسمان پایتخت

شایان ذکر است که «فلای تودی» در واقع یک پلتفرم سفر بوده که به تجار و مسافران در سراسر جهان کمک می‌کند تا به بهترین شیوه ممکن، سفر خود را انجام دهند.

نمایشگاه گردشگری دبی 2024

نمایشگاه گردشگری دبی 2024 از امرز دوشنبه 17 اردیبهشت در مرکز تجارت جهانی دبی آغاز به کار کرده و برگزاری آن تا پنجشنبه 20 اردیبهشت ادامه دارد.

نمایشگاه ATM دبی دارای بخش‌های مختلفی همانند هتل‌ها، خطوط هوایی، تورها، قطار و راه‌آهن، جاذبه‌های گردشگری و غیره می‌شود و به همین دلیل شرکت‌های مسافربری، آژانس‌های هواپیمایی، دارندگان هتل، ارائه دهندگان خدمات تور و سایر کسب‌وکارهای مرتبط  از کشورهای مختلف در این نمایشگاه حضور پیدا می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

گفتنی است، نمایشگاه گردشگری دبی یا ATM Dubai فرصتی برای سیاست‌گذاران، رهبران صنعت گردشگری و متخصصان حوزه سفر از سراسر جهان فراهم می‌کند تا نگرش‌های خود را به اشتراک گذاشته، ارتباطات جدید ایجاد کرده و نوآوری‌ و پتانسیل‌های حوزه گردشگری را نمایش دهند.

فلای تودی در نمایشگاه گردشگری دبی

«فلای تودی» ارائه دهنده خدمات رزرو گردشگری است که از سال 1384 کار خود را آغاز کرده است. خدمات مختلف رزرو مانند پرواز، هتل، ترانسفر، قطارهای خارجی، بیمه مسافرتی و کروز توسط فلای تودی ارائه می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : فلای تودی
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز