حضور چشمگیری شرکت های استارتاپی در نمایشگاه گردشگری دبی

نمایشگاه گردشگری دبی- کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

شرکت‌های استارتاپی در حوزه فناوری سفر امیدوارند با حضور در نمایشگاه گردشگری دبی شاهد رشد 60 درصدی سالانه در حوزه فعالیت خود باشند.

به گزارش کاماپرس به نقل از وب‌سایت خبری وام، فضای اختصاص داده‌شده به شرکت‌های فناوری در این نمایشگاه به لطف تقاضای شرکت‌های فناوری فعال در حوزه گردشگری از سراسر جهان برای حضور در بین فعالان جهان عرب، نسبت به سال گذشته میلادی، 56 درصد بیشتر شده است؛ ‌ این در حالی است که در نمایشگاه گردشگری دبی در سال 2023 میلادی تنها 33 درصد از فضای این نمایشگاه به شرکت‌های فناوری اختصاص‌یافته بود.

فناوری‌های سفر- کاماپرس

 

Sabre یکی از شرکت‌های فناوری که اسپانسر اصلی در این حوزه به‌شمار می‌رود، در نظر دارد که از بیش از 100 سخنران متخصص در این حوزه میزبانی کند.

راز آسمان پایتخت

این شرکت همچنین قرار است آخرین فناوری‌های خود را در این زمینه به نمایش بگذارد. به گفته مسئولان شرکت Sabre، آخرین فناوری‌های استارتاپی این شرکت شامل جست‌وجوی صوتی، واقعیت مجازی، فناوری تشخیص چهره، اینترنت اشیا و استفاده از بلندگوهای هوشمند در رستوران‌ها و هتل‌ها می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نمایشی از آخرین فناوری‌های سفر

دانیل کورتیس، مدیر این نمایشگاه درباره حضور چشمگیری استارت‌آپ‌ها در نمایشگاه 2024 گفت که من و همکارانم خوشحالیم که در نمایشگاه امسال، آینده صنعت گردشگری را به معرض نمایش می‌گذاریم و امیدواریم استفاده از فناوری‌های سفر در  بین شرکت‌های فعال حوزه گردشگری در جهان عرب به یک ضرورت تبدیل شود.

بر اساس گزارش‌های منتشرشده، ارزش بازاری استفاده از فناوری‌های نوآور در سال 2022 در جهان عرب به 9.4 میلیارد دلار رسیده بود و انتظار می‌رود که تا سال 2032 این رقم به 21 میلیارد برسد.

نمایشگاه گردشگری دبی (ATM) که از دوشنبه آینده _17 اردیبهشت‌ماه_ آغاز می‌شود و تا پنجشنبه ادامه دارد، هدف اصلی‌اش پیشرفت صنعت هتلداری و توریسم در جهان عرب است.

انتهای پیام

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز