خلق ۲.۵ میلیارد دلار تجارت جدید در نمایشگاه گردشگری دبی

نمایشگاه گردشگری دبی_ کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

بزرگ‌ترین نمایشگاه گردشگری خاورمیانه فردا دوشنبه ۱۷ اردیبهشت‌ ماه در امارات متحده عربی آغاز به‌کار می‌کند.

به گزارش کاماپرس به نقل از وب‌سایت travelandtourworld، از فردا در مرکز تجارت جهانی دبی به مدت ۴ روز، ۲ هزار و ۳۰۰ غرفه‌دار از بیش از ۱۵۰ کشور جهان، آخرین محصولات و تکنولوژی خود را در نمایشگاه گردشگری دبی (ATM 2024) به نمایش می‌گذارند.

در نمایشگاه گردشگری دبی در سال گذشته بیش از ۴۰ هزار شرکت‌کننده حضور داشته‌اند و رکورد بازدید از این نمایشگاه به ۳۰ هزار نفر رسیده بود و این میزان از حضور نسبت به سال گذشته آن، افزایش ۲۹ درصدی را نشان می‌داد. اکنون نیز انتظار می‌رود تعداد بازدیدکنندگان در سال جاری نسبت به سال ۲۰۲۳ میلادی، رشدی ۳۰ درصدی داشته باشد.

سهم ۲۴ درصدی شرکت‌های خاورمیانه

در این گزارش آمده است که سهم شرکت‌های مستقر در خاورمیانه که در این نمایشگاه حضور فعال دارند، ۲۴ درصد و شرکت‌های اروپایی ۱۷ درصد است. نمایندگان فعال در حوزه گردشگری در آسیا در این نمایشگاه سهم ۱۵ درصدی دارند و حدود ۸.۵ درصد نیز متعلق به کشورهای آفریقایی است.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

همچنین انتظار می‌رود که حضور متخصصان در این رویداد گردشگری باعث شود، ۲.۵ میلیارد دلار تجارت جدید در این صنعت خلق شود.

غرفه‌داران و نمایندگان در این نمایشگاه قرار است مقاصد جدید گردشگری، جدیدترین مسیرهای هواپیمایی و تحولات صنعت حمل‌و‌نقل، هتل و اقامتگاه‌ها، اجاره اتومبیل، انواع سفرهای دریایی و تورها را در کنار آخرین فناوری‌ها روز را به نمایش بگذارند.

به گفته دانیل کورتس، مدیرعامل نمایشگاه گردشگری، در این نمایشگاه شرکت‌های استارت‌آپ آخرین تکنولوژی‌های خود را به نمایش می‌گذارند و در انتها به یک شرکت جایزه «بهترین استفاده از فناوری» اعطا می‌شود.

انتهای پیام

 

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز