بازگشت Pitch Battle به نمایشگاه گردشگری دبی 2024

نمایشگاه گردشگری دبی- کامااپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

شرکت شتاب‌دهنده اماراتی «اینتلک» (Intelak) قصد دارد تا Pitch Battle را به نمایشگاه گردشگری دبی 2024 بازگرداند.

به گزارش کاماپرس به نقل از وب‌سایت وام، اینتلاک که یک مرکز فناوری و نوآوری مستقر در دبی است، می‌گوید که برای آنکه این نمایشگاه برای تمامی شرک‌کنندگان آن جذاب‌تر شود، از Pitch Battle استفاده خواهد کرد.

برای اطلاعات بیشتر باید گفت که Pitch Battle یک نبرد بین استارت‌آپ‌هاست که در این مسابقه داوران خارجی و داخلی بر اساس محصولات و نوآوری‌های ارائه‌شده به سرمایه‌گذاران امتیاز می‌دهند و یک شرکت یا یک فناوری در نهایت پیروز این رویداد منحصربه‌فرد می‌شود.

بیشتر بخوانید:

در این گزارش آمده است که در سومین دوره رقابت‌های Pitch Battle تعداد بی‌شماری از استارت‌آپ‌های فعال حضور خواهند داشت و با برگزاری جلسات تلاش می‌کنند که تغییرات بالقوه‌ای در زمینه استفاده از فناوری‌های نوین در میان کشورهای عربی ایجاد کنند؛ و البته این شرکت‌ها، آخرین تکنولوژی‌های خود را در مقابل داوران به نمایش می‌گذارند.

راز آسمان پایتخت

 

نمایشگاه گردشگری دبی- کاماپرس

جایزه مخصوص برای غرفه‌داران

دانیل کورتس، مدیرعامل نمایشگاه گردشگری دبی (ATM 2024) دراین‌باره گفت که ترکیب عجیبی از استارت‌آپ‌های پیشرو و برندهای برتر در کنار شرکت‌های نوپا در این رویداد چهار روزه در مرکز تجارت جهانی دبی حضور دارند.

او تأکید کرد: همچنین برای اولین بار جایزه «بهترین استفاده از فناوری» به غرفه‌داران داده می‌شود.

طبق گزارش‌ها، انتظار می‌رود بیش از 40 هزار متخصص فعال در حوزه گردشگری و 30 هزار بازدیدکننده عادی از سی‌امین دوره نمایشگاه گردشگری دبی بازدید کنند که این میزان از حضور رکورد جدید نیز محسوب می‌شود.

نمایشگاه گردشگری دبی دوشنبه آینده _هفدهم اردیبهشت‌ماه_ افتتاح می‌شود و تا روز پنجشنبه میزبان نمایندگان بیش از 150 کشور است.

انتهای پیام

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز