دهکده اختصاصی عربستان سعودی در نمایشگاه گردشگری دبی

نمایشگاه گردشگری دبی- کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

عربستان سعودی قرار است در نمایشگاه گردشگری دبی حضور گسترده‌تری نسبت به باقی کشورهای حاضر در این نمایشگاه داشته باشد.

به گزارش کاماپرس به نقل از ttgasia، عربستان سعودی به‌عنوان یکی از کشورهای حاضر در این نمایشگاه ۵ غرفه بزرگ خواهد داشت و یکی از این غرفه‌ها وابسته به مجموعه‌ای است که در حال احداث شهر جدید گردشگری نئوم در شمال غربی این کشور است.

همچنین قرار است یک دهکده اختصاصی در یک‌طبقه نمایشگاه برگزار شود که آخرین محصولات سعودی در آن به نمایش گذاشته می‌شود. در این گزارش آمده است که در این طبقه اختصاصی مجموعه‌ای از میزگردها برگزار می‌شود تا فعالان جهان عرب فرصت‌های سرمایه‌گذاری را در این پادشاهی شناسایی کنند.

بیشتر بخوانید:

حضور وسیع غرفه‌داران سعودی

دانیل کورتیس، مدیر نمایشگاه دبی در این باره گفت که مشتاقانه منتظر طیف وسیعی از غرفه‌داران و نمایندگان عربستان سعودی در نمایشگاه پیشرو هستیم. این حضور نه‌تنها باعث آشنایی با آخرین فعالیت‌ها در این پادشاهی می‌شود، بلکه کمک می‌کند فعالان سعودی تجارب لازم را برای رشد همه‌جانبه صنعت گردشگری کسب کنند.

راز آسمان پایتخت

قرار است نمایشگاه گردشگری دبی سه‌شنبه آینده تا پنجشنبه 18 تا 20 اردیبهشت، با حضور گسترده فعالان عرصه گردشگری در مرکز تجارت جهانی دبی برگزار شود. هدف از برپایی چنین نمایشگاهی ایجاد تحول در صنعت گردشگری کشورهای حاشیه خلیج‌فارس است.

در این نمایشگاه طیف وسیعی از برندهای معتبر حوزه گردشگری به همراه استارت‌آپ‌های فعال در این صنعت حضور خواهند داشت. در این نمایشگاه قرار است حدود ۴۰۰ جلسه برگزار شود که موضوعاتی مانند افزایش تجارب، سرعت‌بخشیدن به رشد صنعت توریسم و همکاری مشترک بین شرکت‌های فعال بررسی می‌شود.

انتهای پیام

اوج آرام
دادپویان
ایده سبز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز