حضور بیسیس فلای در نمایشگاه گردشگری دبی ۲۰۲۴

تورهای مسافرتی لحظه آخر

بیسیس فلای (basis fly) باهدف آشنایی بیشتر با جدیدترین تغییرات دنیای گردشگری و همچنین با هدف ارایه خدمات و فعالیت‌های خود در این حوزه در نمایشگاه گردشگری دبی شرکت کرد.

به گزارش کاماپرس، بیسیس فلای در نظر دارد تا با حضور در این رویداد گردشگری ۴ روزه که شرکت‌ها و فعالان برتر صنعت گردشگری حضور دارند، آخرین دستاوردهای خود را به معرض نمایش بگذارد.

هلدینگ منظومه‌نگاران که از سال ۱۳۷۶ با محوریت توسعه تجارت الکترونیک آغاز به کار کرده است، در سال ۱۳۹۵ یک شرکت جدید به نام منظومه‌نگاران وب (basis fly) را با هدف ارائه راهکارهای مخصوص صنعت گردشگری راه‌اندازی کرد.

این هلدینگ که در زمینه خدمات تخصصی در حوزه تکنولوژی‌های سفر و گردشگری فعالیت می‌کند، با تأسیس بیسیس فلای وارد سیستم جامع و یکپارچه مدیریت فروش و رزرواسیون آنلاین خدمات گردشگری هم شد.

مدیران این شرکت پیش از حضور در این نمایشگاه تأکید کرده بودند که بیسیس فلای با شرکت در نمایشگاه ATM دبی تلاش دارد تا با جدیدترین تغییرات دنیای گردشگری به‌خصوص تراول تکنولوژی آشنا شود و بتواند وعده همیشگی‌ این شرکت یعنی همان حرکت در لبه تکنولوژی را محقق کند.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

بیسیس فلای راه‌حل‌های منحصربه‌فردی را به‌صورت سفارشی و مخصوص در اختیار گردانندگان تورها، شرکت‌های مدیریت مقصد (DMC) و آژانس‌های مسافرتی قرار می‌دهد.

از ویژگی‌های منحصربه‌فرد پنل رزرواسیون بیسیس فلای داشتن دیتابیس کامل و قوی است که مشخصات تمامی کشورها، شهرها، ایرلاین‌ها، هتل‌ها در آن گنجانده شده است و کاربران می‌تواند بر اساس نیاز خود از این اطلاعات استفاده کنند.

این مجموعه خدماتی مانند سیستم یکپارچه ایجاد پروازهای چارتری و سیستمی، سامانه هوشمند ایجاد تور به‌صورت چندنرخی، سیستم یکپارچه ایجاد هتل‌های گارانتی جهت رزرو، اجرای وب‌سرویس شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات پرواز و هتل، انطباق کامل خدمات چارتری و سیستمی و ارائه گزارش فروش حسابداری به‌صورت هوشمند را ارائه می‌دهد.

نمایشگاه گردشگری دبی 2024

گفتنی است، نمایشگاه گردشگری دبی 2024 از امرز دوشنبه 17 اردیبهشت در مرکز تجارت جهانی دبی آغاز به کار کرده و برگزاری آن تا پنجشنبه 20 اردیبهشت ادامه دارد.

نمایشگاه گردشگری دبی ATM دارای بخش‌های مختلفی همانند هتل‌ها، خطوط هوایی، تورها، قطار و راه‌آهن، جاذبه‌های گردشگری و غیره می‌شود و به همین دلیل شرکت‌های مسافربری، آژانس‌های هواپیمایی، دارندگان هتل، ارائه دهندگان خدمات تور و سایر کسب‌وکارهای مرتبط  از اکثر کشورها در این نمایشگاه حضور پیدا می‌کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : بیسیس فلای
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز