عرضه 5 خودرو وارداتی جدید در سامانه یکپارچه + قیمت

آخرین فرصت ثبت نام خودروهای وارداتی برقی + قیمت-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی در اطلاعیه‌‌‌ای پیرامون فروش 5 خودروی وارداتی جدید اعلام کرد قیمت این خودروها به صورت قطعی (برای سه مدل خودرو) و به صورت علی‌الحساب (برای دو مورد) مشخص شده است.

به گزارش کاماپرس، در همین رابطه مدیر سامانه یکپارچه خودروها اعلام کرد که نخستین مرحله ثبت‌نام خودروهای وارداتی در سال جدید (مختص ثبت نام کنندگان اسفند 1401) و البته اولین دور از فروش خودروهای برقی از عصر یکشنبه 16 اردیبهشت آغاز شده و تا پایان روز سه‌شنبه 18 اردیبهشت ماه ادامه دارد.

بر اساس اعلام این مقام مسئول، متقاضیان می‌توانند از میان پنج خودروی عرضه شده که سه خودروی هیوندای ENS۱، لونا و  هونگچی EQM۵EV برقی هستند، خودروی مورد نظر خود را انتخاب کنند.

در این دوره از فروش خودروهای وارداتی نیسان سانی (بنزینی) و لاماری‌ایما هیبریدی نیز عرضه شده‌اند. از محصولات عرضه شده سه خودروی سانی، لاماری‌ ایما و هونگچی دارای قیمت قطعی در مبادی ورودی و دو خودروی هیوندای ENS۱ و لونا دارای قیمت علی‌الحساب در مبادی ورودی هستند.

راز آسمان پایتخت

آخرین فرصت ثبت نام خودروهای وارداتی برقی + قیمت-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

به نقل از ایسنا، متقاضیان خودروهای وارداتی که در مرحله‌ اول ثبت‌نام در اسفند ماه سال ۱۴۰۱ ثبت‌نام کرده و نوبت‌دهی شده بودند، از عصر روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه تا پایان روز  سه‌شنبه 18 اردیبهشت ماه (ساعت ۲۳ و ۵۹ دقیقه) فرصت دارند تا برای انتخاب یک اولویت از سبد محصولات عرضه شده از طریق سامانه عرضه خودروهای وارداتی به نشانی https://saleauto.ir اقدام کنند.

انتهای پیام

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز