کاربران حرفه ای لپ تاپ ایسوس را از تکنولایف بخرند یا لیپک ؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

وقتی از حرفه ای بودن لپ تاپ ایسوس حرف می‌زنیم، باید به دنبال محصولات گران قیمت این برند باشیم. درواقع اکثر کاربران حرفه‌ای سراغ محصولاتی با امکانات بسیار بالا می‌روند که قیمت بیشتری هم دارند. این لپ تاپ‌ها در زمان تهیه این گزارش، در سایت تکنولایف با بیشترین قیمت حدودی 245 میلیون تومانی به فروش می‌رسند و در سایت لیپک بیشترین قیمت 100 میلیون تومانی دارند.

این به این معناست که در سایت تکنولایف می‌توان لپ تاپ‌هایی با امکانات بیشتر خریداری کرد که قیمت بیشتری هم دارند. البته سایت لیپک نیز امکانات اختصاصی‌تری در مورد خرید لپ تاپ در اختیار کاربران قرار می‌دهد و انتخاب از هر کدام از این دو سایت معتبر با توجه به نیاز کاربران راهگشا خواهد بود.

کاماپرس در این گزارش قیمت لپ تاپ ایسوس حرفه ای را در تکنولایف و لیپک بررسی می‌کند.

لپ تاپ ایسوس حرفه ای در کدام سایت ارزان‌تر است؟

برای مقایسه قیمت لپ تاپ حرفه‌ای ایسوس بهتر است یک لپ تاپ مناسب را در نظر گرفته و قیمت آن را در دو سایت بررسی کنیم. برای مثال لپ تاپ ایسوس ویوبوک با مدل F1504VA-NJ825 i7 را در نظر گرفته‌ایم که البته محصولی نیمه حرفه ای بوده و برای کاربرد عمومی نیز مناسب است.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

لپ تاپ ایسوس ویوبوک با مدل F1504VA-NJ825 i7 در تکنولایف

این لپ تاپ ایسوس در سایت تکنولایف و در زمان تهیه این گزارش با قیمت 34 میلیون و 713 هزار تومان به فروش می‌رسد. تنها رنگ نقره‌ای این محصول در تکنولایف عرضه شده و دارای گارانتی 18 ماهه شرکتی است. رم به کار رفته در این مدل 8 گیگابایت در نظر گرفته می‌شود.

لپ تاپ ایسوس ویوبوک با مدل F1504VA-NJ825 i7 در لیپک

این لپ تاپ ایسوس در سایت لیپک با قیمت 35 میلیون و 599 هزار تومان عرضه شده است. امکان خرید رنگ نقره‌ای این محصول وجود داشته و گارانتی آن 24 ماهه یکپارپه (سازگار، حامی (ویستا) و آواژنگ در نظر گرفته می‌شود. البته رم این محصول 12 گیگابایت است.

در مورد لپ تاپ ایسوس ویوبوک با مدل F1504VA-NJ825 i7

این لپ تاپ ایسوس با کاربرد عمومی و مالتی مدیا ارائه شده و سایز صفحه نمایش 15.6 اینچی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این محصول سری پردازنده core i7 داشته و از ظرفیت حافظه داخلی 512 گیگابایتی و رم 8 یا 12 گیگابایتی استفاده می‌کند. وزن این لپ تاپ ایسوس 1.7 کیلوگرم بوده و ظرفیت باتری آن 42 وات ساعت عنوان می‌شود. همچنین نرخ نوسازی تصویر در این مدل از لپ تاپ 60 هرتز عنوان می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : ایسوستکنولایفلیپک
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز