بهترین هندزفری سیمی در بازار کدام است؟

تور لحظه آخری-کاماپرس

هندزفری سیمی مناسب در بازار در اکثر موارد با جک 3.5 میلی متری ارائه شده و با اغلب محصولات الکترونیکی سازگاری دارد. هندزفری‌های مناسب وزن کمی داشته و مقاومت مناسبی در برابر خم شدن دارند. این محصولات اکثرا 1.2 متر طول داشته و امکان استفاده از دکمه روشن و خاموش را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند.

علاوه بر آن، این هندزفری‌ها اغلب فرکانس پاسخگویی 20 هرتز تا 20 هزار هرتز داشته و بدون قابلیت نویزگیر ارائه می‌شوند. همچنین این مدل‌های محبوب بدون نشانگر ال ای دی بوده و در اکثر مدل‌های پرفروش تنها مقاومتی در برابر پاشیدن آب و مایعات دارند.

کاماپرس در این گزارش با جست و جو در سایت‌های اینترنتی، بهترین هندزفری‌های سیمی در فروردین 1403 را معرفی می‌کند.

هندزفری سیمی ایفورج با مدل MA-106

این مدل از هندزفری سیمی با نوع رابط جک 3.5 میلی متری طراحی شده و در زمان تهیه این گزارش با قیمت 229 هزار تومان به فروش می‌رسد. این مدل 16 گرم وزن داشته و با تمام دستگاه‌هایی که رابط جک 3.5 میلی متری دارند، سازگار است. همچنین این هندزفری سیمی با طول 1.2 متر ارائه شده و جنس بدنه آن ABS و PVC در نظر گرفته می‌شود. این محصول با محدوده فرکانس پاسخگویی 20 هرتز تا 20 کیلوهرتز طراحی شده و حساسیت 105 دسی بلی دارد.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

هندزفری سیمی سامسونگ با مدل EO-IA500

این مدل از هندزفری سیمی با وزن 14.76 گرمی عرضه شده و با قیمت 526 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول با رابط جک 3.5 میلی متری در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و محدوده فرکانس پاسخگویی آن 20 هرتز تا 20 هزار هرتز است. همچنین این هندزفری حساسیت 93.2 دسی بلی داشته و امکان تنظیم صدا از روی دستگاه را فراهم می‌کند. البته این محصول امکان حذف نویز نداشته و بدون نشانگر ال ای دی است.

هندزفری سیمی سامسونگ با مدل EO-IA500-کاماپرس

 

هندزفری سیمی ایفورج با مدل MA-103

این هندزفری با محدوده فرکانس پاسخ گویی 20 هرتز تا 20 کیلوهرتز عرضه شده و در زمان تهیه این گزارش با قیمت 217 هزار تومان به فروش می‌رسد. این هندزفری سیمی 14 گرمی، با جنس بدنه فلز و PVC طراحی شده و طول کابل 1.2 متری دارد. همچنین حساسیت این مدل 106 دسی بل بوده و قطر درایور آن 10 میلی متر است. این هندزفری سیمی مقاومت مناسبی در برابر پاشیدن مایعات نشان می‌دهد.

هندزفری سیمی نوکیا با مدل WH-108

این هندزفری سیمی نوکیا با تمام گوشی‌های دارای رابط جک 3.5 میلی متری سازگار بوده و با قیمت 99 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول بدون دکمه خاموش و روشن ارائه شده و دارای میکروفن است. طرح گوشی‌های این مدل نیز ساده و گرد بوده و عموما به خوبی داخل گوش ثابت می‌ماند.

هندزفری سیمی وریتی با مدل V-E93

این هندزفری سیمی با تمام دستگاه‌هایی که خروجی AUX دارند سازگار بوده و با قیمت 137 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول با روکش کابل از جنس TPE طراحی شده و طول کابل 1.2 متری دارد. همچنین نوع رابط این هندزفری جک 3.5 میلی متری عنوان شده و محدوده فرکانس پاسخ گویی آن 20 هرتز تا 20 هزار هرتز است.

هندزفری سیمی وریتی با مدل V-E93-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : تکنولایفتوشه مندیجی لندکالاتیک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز