با 5 میلیون هندزفری بی سیم سامسونگ بخریم یا انکر؟

برای خرید هندزفری بی سیم با قیمت 5 میلیون تومان باید توجه داشت که بسیاری از مدل‌ها از برندهای مختلف وجود دارند که کیفیت بسیار مناسبی را ارائه می‌دهند. سامسونگ و انکر نیز محصولاتی بسیار با کیفیت دارند که امکان انتخاب بین دو محصول را سخت‌تر می‌کند. با اینکه مدل مربوط به سامسونگ طرفداران بیشتری دارد اما هندزفری انکر نیز محصولی با کیفیت و پرطرفدار به حساب می‌آید.

در انتخاب محصول، بهتر است افراد قبل از هر چیز به سلیقه خود در طراحی هندزفری توجه داشته باشند و هندزفری مورد علاقه خود را انتخاب کنند. در عین حال کیفیت هر دو محصول نیز تضمین شده است و همین مسئله باعث می‌شود که بتوان در هر صورت انتخابی فوق العاده داشت.

کاماپرس در این گزارش دو مدل از هندزفری‌های 5 میلیون تومانی سامسونگ و انکر را با جست و جو در سایت‌های اینترنتی معرفی می‌کند.

هندزفری بی سیم سامسونگ با مدل Galaxy Buds 2 Pro

این هندزفری بی سیم سامسونگ با مقاومتی مناسب در برابر رطوبت عرضه شده و با قیمت 5 میلیون و 479 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول از نسخه بلوتوث 5.3 استفاده کرده و قابلیت حذف نویز را تا 33 دسی بل ارائه می‌دهد. وزن هر ایرپاد در این هندزفری 5.5 گرم بوده و محصولی با نشانگر ال ای دی است. این هندزفری بی سیم سامسونگ با انواع سیستم عامل‌های اندروید و آی او اس سازگاری داشته و محدوده عملکرد آن 10 متر در نظر گرفته می‌شود.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

این هندزفری بی سیم صدای 360 درجه داشته و از فرامین صوتی پشتیبانی می‌کند. علاوه بر آن، این محصول کیفیت صدای اچ دی در زمان مکالمه داشته و امکان استفاده از حالت Ambient Sound برای شنیدن صدای محیط اطراف در زمان پخش محتوا را فراهم می‌کند. این هندزفری سامسونگ ظرفیت باتری 61 میلی آمپر ساعتی داشته و ظرفیت باتری کیس آن 515 میلی آمپر ساعت است. تنها با 5 دقیقه شارژ می‌توان 55 دقیقه از این محصول استفاده کرد.

هندزفری بی سیم انکر با مدل SoundCore Liberty Air 2 Pro

این هندزفری بی سیم انکر با انواع گوشی‌های هوشمند اندروید و آی او اس و انواع لپ تاپ و تبلت دارای بلوتوث سازگاری داشته و با قیمت 5 میلیون و 115 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول از نسخه بلوتوث 5.0 پشتیبانی کرده و مقاومت نسبتا مناسبی در برابر رطوبت و عرق دارد. همچنین این هندزفری با حساسیت 105 دسی بلی طراحی شده و محدوده عملکرد آن 10 متر در نظر گرفته می‌شود.

این محصول انکر ظرفیت باتری 55 میلی آمپر ساعتی برای ایرپاد و 500 میلی آمپر ساعتی برای کیس داشته و بازدهی باتری آن تا 26 ساعت است. همچنین این هندزفری بی سیم قابلیت شارژ وایرلس را دارد و در آن امکان کنترل رسمی و ضربه زدن به ایرپاد برای قطع و وصل کردن تماس در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. این هندزفری بی سیم انکر امکان حذف نویز نیز داشته و با لمس طولانی روی هر ایرپاد می‌توان قابلیت حذف نویز را فعال یا غیرفعال کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : 19 کالاانکرتکنولایفسامسونگکالاتیکمقداد آی تی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز