بهترین هندزفری بی سیم سرمه ای در بازار + قیمت

تورهای مسافرتی لحظه آخر

بهترین هندزفری بی سیم سرمه ای را در بین برندهای مختلف و مدل‌های مختلف می‌توان پیدا کرد. این محصولات با قیمت‌های گوناگونی به فروش می‌رسند و امکانات متفاوتی نیز دارند. افراد می‌توانند با توجه به بودجه و امکانات مورد نیاز خود هر مدل هندزفری را با رنگ سرمه‌ای تهیه کنند. البته تمام مدل‌ها با رنگ سرمه‌ای موجود نیستند و در بین پرفروش‌ترین‌های برند هایلو و انکر می‌توان محصولات بیشتری با این رنگ پیدا کرد.

کاماپرس در این گزارش بهترین هندزفری‌های بی سیم سرمه‌ای در بازار را با جست و جو در سایت‌های اینترنتی معرفی می‌کند.

هندزفری بی سیم سرمه ای هایلو با مدل W1

این هندزفری بی سیم سرمه ای با قطر درایور 7 میلی متری طراحی شده و در زمان تهیه این گزارش با قیمت 1 میلیون و 269 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول هایلو حداکثر بازدهی باتری 6 ساعته در حالت پخش صدا داشته و با شارژر تایپ سی شارژ می‌شود. علاوه بر آن، این هندزفری صدایی با کیفیت اچ دی را با امکان حذف نویز در زمان مکالمه در اختیار کاربران قرار داده و محدوده عملکرد 10 متری دارد. این مدل دارای 4 میکروفن بوده و وزن هر گوشی آن 3.9 گرم است.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

هندزفری بی سیم سرمه ای کیو سی وای مدل T13 ANC 2

این هندزفری کیو سی وای با ظرفیت باتری 380 میلی آمپر ساعت کیس در اختیار کاربران قرار گرفته و با قیمت 939 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول به دو ساعت زمان برای شارژ هدفون‌ها نیاز داشته و قطر درایور آن 10 میلی متر است. علاوه بر آن، این هندزفری بی سیم سرمه ای با محدوده فرکانس پاسخگویی 20 تا 20 هزار هرتز طراحی شده و عمر باتری آن با حالت نویزگیر خاموش در حدود 7.5 ساعت در نظر گرفته می‌شود.

هندزفری بی سیم سرمه ای هایلو با مدل MoriPods ANC

این محصول هایلو با بازدهی باتری تا 30 ساعت با حالت نویزگیر روشن ارائه شده و با قیمت 870 هزار تومان به فروش می‌رسد. این هندزفری بی سیم سرمه ای با سیستم عامل‌های اندروید و آی او اس سازگاری داشته و با قطر درایور 10 میلی متری در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. علاوه بر آن، این مدل به 2.5 ساعت زمان برای شارژ شدن محفظه شارژر و 1.5 ساعت زمان برای شارژ شدن ایرپاد نیاز دارد. این محصول با محدوده عملکرد 10 متری قابل استفاده است.

هندزفری بی سیم سرمه ای انکر با مدل Soundcore Liberty 4 NC A3947

این مدل از هندزفری انکر با مقاومتی مناسب در برابر پاشیدن قطرات آب و عرق طراحی شده و با قیمت 4 میلیون و 300 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول انکر با 10 دقیقه شارژ سریع امکان استفاده 4 ساعته را در اختیار کاربران قرار داده و بازدهی باتری آن با یک بار شارژ تا 10 ساعت است. علاوه بر آن، این هندزفری بی سیم سرمه ای قابلیت حذف نویز موثری داشته و نوع آکوستیک آن بسته در نظر گرفته می‌شود. این هندزفری از هوش مصنوعی برای بهبود صدا استفاده می‌کند.

هندزفری بی سیم سرمه ای انکر با مدل Soundcore Life P3

این هندزفری که با تمام پلتفرم‌های دارای بلوتوث سازگاری دارد، در زمان تهیه این گزارش با قیمت 3 میلیون و 615 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول انکر مقاومت مناسبی در برابر رطوبت و عرق نشان داده و قطر درایور اسپیکر آن 11 میلی متر است. علاوه بر آن، این هندزفری بی سیم سرمه ای انکر با بازدهی باتری 5 تا 6 ساعت ایرپاد و 35 ساعت کیس شارژ ارائه شده و محدوده عملکرد ده متری دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : 19 کالاانکردیجی کالادیجی لندکالاتیک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز