پرفروش ترین گوشی سری ام سامسونگ کدام است؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

پرفروش ترین گوشی سری ام سامسونگ اغلب دارای حافظه داخلی 64 یا 128 گیگابایتی بوده و از حافظه‌های رم مختلفی مانند 4 و 6 و 8 گیگابایتی استفاده می‌کند. محصولات سری ام اکثرا ظرفیت باتری بالایی داشته و امکان استفاده از قابلیت شارژ سریع را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. علاوه بر آن، این گوشی‌ها کیفیت دوربین و سخت افزار مناسبی نیز دارند و از نظر خوش دست بودن حرف اول را می‌زنند.

کاماپرس در این گزارش پرفروش‌ترین گوشی‌های سری ام سامسونگ را با جست و جو در سایت‌های اینترنتی معرفی می‌کند.

مدل Galaxy M13 گوشی سری ام سامسونگ

این گوشی سری ام سامسونگ با ظرفیت حافظه داخلی 64 گیگابایتی و رم 4 گیگابایتی به عنوان پرفروش‌ترین گوشی سامسونگ شناخته می‌شود. این محصول با سایز صفحه نمایش 6.6 اینچی طراحی شده و سه دوربین 50 و 5 و 2 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 8 مگاپیکسلی در جلو دارد. این محصول با ظرفیت باتری 6000 میلی آمپر ساعتی طراحی شده و قابلیت شارژ سریع 15 واتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. علاوه بر آن، این محصول از شبکه اینترنت 4.5G پشتیبانی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

گوشی سری ام سامسونگ با مدل Galaxy M04

این محصول نیز با ظرفیت حافظه داخلی 64 گیگابایتی و رم 4 گیگابایتی طراحی شده و طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. این گوشی سری ام سامسونگ با سایز صفحه نمایش 6.5 اینچی ارائه شده و ظرفیت باتری آن 5000 میلی آمپر ساعت در نظر گرفته می‌شود. علاوه بر آن، کیفیت دوربین‌های پشت این محصول به ترتیب 13 و 2 مگاپیکسل بوده و کیفیت دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی دارد.

این گوشی از شبکه اینترنت 4G پشتیبانی کرده و به صورت تک سیمکارته یا دو سیمکارته در بازار به فروش می‌رسد.

گوشی سری ام سامسونگ با مدل Galaxy M22 ویتنام

این محصول با 4 دوربین 48 و 8 و 2 و 2 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی در جلو عرضه شده و از شبکه اینترنت 4.5G پشتیبانی می‌کند. این گوشی دارای حافظه داخلی 128 گیگابایتی و رم 6 گیگابایتی بوده و سایز صفحه نمایش آن 6.4 اینچ است. همچنین این گوشی سری ام سامسونگ با ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعتی در اختیار کاربران قرار گرفته و از قابلیت شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی می‌کند.

گوشی سری ام سامسونگ با مدل Galaxy M34

گوشی محبوب دیگری که در بین محصولات سری ام سامسونگ طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است با مدل ام 34 شناخته می‌شود. این گوشی با سایز صفحه نمایش 6.5 اینچی در اختیار کاربران قرار گرفته و ظرفیت باتری 6000 میلی آمپر ساعتی دارد. علاوه بر آن، ظرفیت حافظه داخلی و رم این محصول به ترتیب 128 و 6 گیگابایت بوده و شبکه اینترنت به کار رفته در آن 5G است.

این گوشی سری ام سامسونگ دارای 3 دوربین 50 و 8 و 2 گیگابایتی بوده و امکان استفاده از دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی را فراهم می‌کند.

گوشی سری ام سامسونگ با مدل Galaxy M33

گوشی ام 33 با ظرفیت باتری 6000 میلی آمپر ساعتی و با پشتیبانی از شارژ سریع 25 واتی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. این محصول سامسونگ 4 دوربین 50 و 5 و 2 و 2 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 8 مگاپیکسلی در جلو داشته و انتخابی مناسب برای علاقه مندان به فیلمبرداری به حساب می‌آید. این گوشی سری ام سامسونگ از شبکه اینترنت 5G پشتیبانی کرده و ظرفیت حافظه داخلی و رم آن به ترتیب 128 و 8 گیگابایت است.

انتهای پیام

مرتبط با : تکنولایفدیجی کالاسامسونگکالاتیکمقداد آی تی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز