پرفروش ترین هندزفری بلوتوثی با نسخه بلوتوث 5.0

هندزفری بلوتوثی-کاماپرس
لست سکند

برای خرید هندزفری بلوتوثی مناسب با نسخه بلوتوث 5.0 می‌توان سراغ انواع برندهای معروف رفته و با قیمت‌های بسیار متنوعی محصول مورد نظر خود را انتخاب کرد. نسخه بلوتوث 5.0 خیلی قدیمی نیست و می‌توان آن را نسبتا جدید دانست.

کاماپرس در این گزارش پرفروش‌ترین هندزفری‌های بلوتوثی با نسخه بلوتوث 5.0 را با جست و جو در سایت‌های اینترنتی معرفی می‌کند.

هندزفری بلوتوثی هایلو با مدل T15

این هندزفری بلوتوثی با سیستم عامل‌های اندروید و آی او اس سازگار بوده و در زمان تهیه این گزارش با قیمت 1 میلیون و 30 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول که از نسخه بلوتوث 5.0 پشتیبانی می‌کند، دارای درجه گواهی IPX5 برای مقاومت در برابر پاشیدن آب بوده و به طور کلی هر گوشی آن 3.7 گرم وزن دارد. این محصول هایلو صدای محیطی را کاهش داده و دارای فیلتر صوتی و رفع نویز یا جلوگیری از تداخل صدا است. بازدهی این ایرباد حداکثر 60 ساعت در حالت پخش صدا با محفظه شارژر در نظر گرفته می‌شود.

هندزفری بلوتوثی هایلو با مدل T15-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

هندزفری بلوتوثی انکر با مدل JP-AB R100 BNH

این مدل از هندزفری بلوتوثی از فناوری BassUp برای افزایش کیفیت صدای بم استفاده کرده و با قیمت 935 هزار تومان فروخته می‌شود. این هندزفری با سیستم عامل‌های اندروید و آی او اس سازگاری داشته و دارای نشانگر ال ای دی است. علاوه بر آن، این هندزفری بلوتوثی مقاومت مناسبی در برابر رطوبت و آب نشان می‌دهد. این محصول با 10 دقیقه شارژ امکان استفاده 60 دقیقه‌ای را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

هندزفری بلوتوثی انکر با مدل JP-AB R100 BNH-کاماپرس

هندزفری بلوتوثی اپل با مدل AirPods 3

این مدل از ایربادهای اپل که با انواع سیستم عامل‌ها سازگار بوده و مقاومت مناسبی در برابر رطوبت و پاشیدن آب نشان می‌دهد، با قیمت 9 میلیون و 150 هزار تومان به فروش می‌رسد. از دیگر قابلیت‌های این مدل می‌توان به این مسئله اشاره کرد که تنها با 5 دقیقه شارژ کردن می‌توان آن را به مدت 60 دقیقه استفاده کرد. این محصول مقاومت مناسبی در برابر رطوبت و تعریق از خود نشان می‌دهد و جنس بدنه آن ساخته شده از مواد با کیفیت و سازگار با محیط زیست است.

هندزفری بلوتوثی اپل با مدل AirPods 3-کاماپرس

هندزفری بلوتوثی کیو سی وای با مدل T5

این هندزفری بلوتوثی با مقاومت مناسب در برابر رطوبت و پاشیدن مستقیم آب ارائه شده و با قیمت 589 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول امکان حذف نویز را در اختیار کاربر قرار داده و وزن هر گوشی آن 4.3 گرم در نظر گرفته می‌شود. علاوه بر آن، این هندزفری بلوتوثی از فرامین صوتی پشتیبانی کرده و امکان استفاده جداگانه از هر ایرباد را فراهم می‌کند.

هندزفری بلوتوثی کیو سی وای با مدل T5-کاماپرس

هندزفری بلوتوثی ایس فست با مدل T6

هندزفری بلوتوثی دیگری که می‌توان با نسخه بلوتوث 5.0 تهیه کرد مربوط به برند ایس فست است. این هندزفری با تمام سیستم عامل‌های مختلف سازگار بوده و مقاومت نسبتا خوبی در برابر رطوبت دارد. این محصول امکان حذف نویز را در اختیار کاربر قرار داده و محدوده عملکرد آن 10 متر است. امکان استفاده از این محصول برای 4 ساعت موسیقی و 3 ساعت مکالمه وجود داشته و می‌توان از آن برای تنظیم صدا استفاده کرد.

هندزفری بلوتوثی ایس فست با مدل T6-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : 19 کالااپلتکنولایفکالاتیک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز