پرفروش ترین لپ تاپ لمسی ایسوس در بازار

پرفروش ترین لپ تاپ لمسی ایسوس در بازار
تور لحظه آخری-کاماپرس

در دنیای فناوری، ایسوس خود را به‌عنوان یکی از برندهای شناخته شده معرفی کرده که همواره به طراحی و ارائه ایده‌های جدید در بازار دیجیتال مشهور است. در میان لپ‌تاپ‌های ایسوس، لپ‌تاپ‌های مجهز به قابلیت لمسی توجه و تحسین زیادی را به خود جلب کرده‌اند. این لپ‌تاپ‌های لمسی که به دلیل طراحی بصری و تجربه کاربری جذاب خود مشهور هستند، یک محیط تعاملی و کاربردی را ارائه می‌کنند. از اولترا بوک‌های شیک گرفته تا دیوایس‌های بازی قدرتمند، همگی مخاطبان زیادی را به خود جذب کرده‌اند.

کاماپرس در این گزارش، پرفروش‌ترین لپ‌ تاپ لمسی ایسوس در بازار را به شما معرفی می‌کند.

1-لپ تاپ ایسوس مدل VivoBook R565EA

لپ‌تاپ ایسوس مدل VivoBook R565EA را می‌توان برای کاربری‌های مختلف دانش‌آموزان و علاقه‌مندان به مولتی‌مدیا گرفته تا کسانی که در کارهای خانگی و اداری مشغول هستند، مورداستفاده است. این لپ‌تاپ مجهز به پردازنده Intel Core i3-1115G4 از نسل یازدهم، عملکرد خوبی دارد و فرکانس پردازش آن از ۱.۲ گیگاهرتز تا ۳.۴ گیگاهرتز است. صفحه‌نمایش ۱۵.۶ اینچی FHD TFT آن تصاویر واضحی را ارائه می‌دهد که با یک صفحه لمسی تجربه کاربری بهتری را به کاربران خود می‌دهد. VivoBook با ۸ گیگابایت رم DDR4 و یک SSD ۵۱۲ گیگابایتی PCIe NVMe، عملکرد مولتی تسک روان و فضای ذخیره‌سازی کافی را تضمین می‌کند. قیمت این محصول ۱۸ میلیون و ۱۹۰ هزار تومان است.

لپ تاپ ایسوس مدل VivoBook R565EA

2-لپ تاپ ایسوس مدل Zenbook UX482EG

لپ‌تاپ ایسوس مدل Zenbook UX482EG  برای پاسخگویی به نیازهای کاربران مختلف از جمله کاربران عمومی، دانش‌آموزان و علاقه‌مندان به مولتی مدیا طراحی شده است. این لپ‌تاپ مجهز به پردازنده Core i7-1195G7 اینتل از نسل یازدهم، دارای ۱۲ مگابایت حافظه کش و ارائه فرکانس پردازشی از ۲.۹ تا ۵ گیگاهرتز، مولت تسک روان و عملکرد خوبی را به کاربران خود ارائه می‌دهد. صفحه‌نمایش لمسی ۱۴ اینچی FHD IPS آن، با روکش مات، تصاویری پر جنب‌وجوش و تجربه تماشای بهتری را ارائه می‌دهد. قیمت این محصول ۶۶ میلیون و ۵۱۲ هزار تومان است.

راز آسمان پایتخت

3-لپ تاپ ایسوس مدل GZ301ZE

لپ‌تاپ ایسوس مدل GZ301ZE بخشی از سری ROG Flow، یک لپ‌تاپ همه‌کاره است که برای پاسخگویی به نیازهای گیمرها، کاربران عمومی و علاقه‌مندان به مولتی مدیا طراحی شده است. این لپ‌تاپ مجهز به پردازنده Intel Core i9-12900H از نسل دوازدهم، با ۱۴ هسته و ۲۰ رشته، قابلیت پردازش قدرتمندی را برای بازی و مولتی تسک تضمین می‌کند. رم ۱۶ گیگابایتی DDR5 آن، با فرکانس ۴۸۰۰ مگاهرتز، عملکرد بی‌نظیری را ارائه می‌کند و SSD   ۱ ترابایتی PCIe NVMe، فضای ذخیره‌سازی کافی را با امکان دسترسی سریع به داده‌ها فراهم می‌کند. صفحه‌نمایش لمسی ۱۳.۴ اینچی WUXGA IPS، با روکش مات، تصاویری واضح را به کاربران ارائه می‌دهد. قیمت این محصول ۷۵ میلیون تومان است.

لپ تاپ ایسوس مدل GZ301ZE

4-لپ تاپ ایسوس مدل 14X OLED Q420VA

لپ‌تاپ ایسوس مدل 14X OLED Q420VA یک لپ‌تاپ همه‌کاره است که برای کاربرانی که در کارهای اداری، برنامه‌نویسی، فعالیت‌های دانشجویی و مولتی مدیا فعالیت دارند، طراحی شده است. این لپ‌تاپ مجهز به پردازنده Intel Core i7-13700H، بخشی از نسل سیزدهم، با فرکانس پایه ۲.۴ گیگاهرتز و فرکانس افزایشی ۵ گیگاهرتز، عملکرد کارآمد را تضمین می‌کند. این لپ‌تاپ با ۱۶ گیگابایت رم LPDDR5 با فرکانس ۴۸۰۰ مگاهرتز و ۵۱۲ گیگابایت SSD با استفاده از فناوری PCIe NVMe، حافظه کافی و دسترسی سریع به فایل‌های ذخیره شده را فراهم می‌کند. از طرفی این لپ‌تاپ دارای صفحه‌نمایش ۱۴.۵ اینچی است که با قابلیت دریافت چند لمسی، تجربه کاربری بهتری را به کاربران خود ارائه می‌دهد.

لپ تاپ ایسوس مدل 14X OLED Q420VA

5-لپ تاپ ایسوس مدل ZenBook Pro Duo 14 UX8402ZE

لپ‌تاپ ایسوس مدل ZenBook Pro Duo 14 UX8402ZEE یک لپ‌تاپ گیمینگ با کارایی بالا است که برای کاربرانی که به دنبال قدرت و تطبیق‌پذیری هستند طراحی شده است. این لپ‌تاپ مجهز به پردازنده Intel Core i7-12700H از نسل دوازدهم سری Alder Lake، دارای ۶ هسته واقعی و ۸ هسته مجازی است. با ۱۶ گیگابایت رم DDR5 با فرکانس ۴۸۰۰ مگاهرتز و یک ترابایت PCIe NVMe SSD، دسترسی سریع به داده‌ها و عملکرد روان سیستم را تضمین می‌کند. کارت گرافیک NVIDIA GeForce RTX 3050TI با ۴ گیگابایت حافظه GDDR6 تجربه بازی را در صفحه‌نمایش ۱۴.۵ اینچی OLED با وضوح WQ۲۸۸۰×۱۸۰۰ و نرخ تجدید ۱۲۰ هرتز افزایش می‌دهد. این لپ‌تاپ دارای صفحه‌نمایش لمسی، پد لمسی چند لمسی و پورت‌های مختلف از جمله USB Type-C، HDMI و USB 3.0 است. قیمت این محصول ۹۴ میلیون و ۹۹۰ هزار تومان است.

لپ تاپ ایسوس مدل ZenBook Pro Duo 14 UX8402ZE

اطلاع از قیمت روز لپ‌تاپ با “سبیت”

فروشگاه سبیت فعالیت خود را از سال 1382 به صورت اینترنتی آغاز نموده و بهترین سایت خرید قطعات و لوازم جانبی کامپیوتر، انواع لپ‌تاپ، موبایل، تبلت، کنسول بازی، گجت‌ها و لوازم هوشمند است. همکاری مستقیم با معتبرترین برندها همچون ASUS ، Lenovo، Acer، HP ، MSI , Huawei و همینطور مطرح‌ترین و خوشنام‌ترین شرکت‌های خدمات پس از فروش مانند سازگار‌ارقام، آواژنگ، حامی، همتا و … باعث گردیده تا این شرکت بتواند محصولات عرضه شده خود را با مناسب‌ترین قیمت و بهترین خدمات پس از فروش به دست مصرف کننده برساند. برای مقایسه مدل‌های گوشی‌ و لپ‌تاپ و اطلاع از قیمت روز آن‌ها می‌توانید به وبسایت سبیت به آدرس https://cebit.ir  مراجعه نمایید یا شبکه‌های اجتماعی آن را دنبال کنید. در صورت نیاز به تماس مستقیم با این مجموعه، می‌توانید با شماره 02143000035 تماس بگیرید.
انتهای پیام

مرتبط با : سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز