خاص ترین هندزفری بی سیم مناسب برای ورزشکاران

هندزفری بی سیم-کاماپرس

مهم‌ترین نکته‌ای که در خرید هندزفری بی سیم برای ورزشکاران مورد توجه قرار می‌گیرد، مقاومت آن در برابر رطوبت و عرق است. حتی بسیاری از هندزفری‌ها امکان شنا کردن در آب را هم فراهم می‌کنند و برای شناگران انتخابی مناسب هستند.

کاماپرس در این گزارش خاص‌ترین هندزفری بی سیم مناسب برای ورزشکاران را با جست و جو در سایت‌های اینترنتی مختلف معرفی می‌کند.

هندزفری بی سیم بنگ اند آلفسن با مدل Beoplay EX

این هندزفری بی سیم با بازدهی باتری 8 ساعته عرضه شده و در زمان تهیه این گزارش با قیمت 34 میلیون و 900 هزار تومان به فروش می‌رسد. این هندزفری که انتخاب مناسبی برای ورزشکاران بوده و مقاومت بالایی در برابر رطوبت و گرد و خاک دارد، امکان استفاده با محدوده عملکرد 10 متر را فراهم می‌کند. این محصول با نسخه بلوتوث 5.2 عرضه شده و عمر باتری محفظه شارژ آن تا 28 ساعت است. پایه‌های گوش در این مدل قابل تنظیم هستند و به سادگی می‌توانند به اندازه گوش افراد درآیند. امکان شارژ سریع نیز در این هندزفری وجود دارد.

هندزفری بی سیم بنگ اند آلفسن با مدل Beoplay EX-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

هندزفری بی سیم سونی با مدل WF-1000XM5

هندزفری بی سیم دیگری که می‌تواند برای ورزشکاران مناسب باشد از برند سونی انتخاب شده و با قیمت 15 میلیون و 800 هزار تومان به فروش می‌رسد. این هندزفری با نسخه بلوتوث 5.3 کار کرده و برای کاربرد عمومی نیز مناسب شناخته می‌شود. محدوده عملکرد این محصول 10 متر بوده و قطر درایور آن 8.4 میلی متر است. در این مدل، طول عمر باتری در زمان پخش موسیقی 6 ساعت بوده و قابلیت مقابله با رطوبت و گرد و خاک نیز در آن وجود دارد.

هندزفری بی سیم سونی با مدل WF-1000XM5-کاماپرس

هندزفری بی سیم شاکز با مدل OpenMove

این هندزفری بی سیم با محدوده عملکرد 10 تا 15 متر عرضه شده و با قیمت 21 میلیون تومان فروخته می‌شود. این محصول دارای قطر درایور 16.2 میلی متر بوده و عمر باتری آن در حالت پخش موسیقی 8 ساعت است. هندزفری شاکز با نسخه بلوتوث 5.1 کار می‌کند و قابلیت اتصال به چند دستگاه به طور همزمان را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. این محصول با تاییدیه پزشکی عرضه شده و ضد کاهش شنوایی در نظر گرفته می‌شود.

هندزفری بی سیم شاکز با مدل OpenMove-کاماپرس

هندزفری بی سیم ناتینگ مدل 2 Ear

هندزفری بی سیم دیگری که می‌توان برای ورزشکاران انتخاب کرد هندزفری بی سیم ناتینگ مدل Ear است که مقاومت بالایی در برابر گرد و خاک و رطوبت داشته و با قیمت 8 میلیون و 200 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول با محفظه شارژ می‌تواند تا 36 ساعت موسیقی پخش کند و کاربرد آن برای عموم مردم مناسب در نظر گرفته می‌شود.

هندزفری بی سیم ناتینگ مدل 2 Ear-کاماپرس

انتها ی پیام

مرتبط با : 19 کالاتکنولایفدیجی کالا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز