ارزان ترین گوشی سامسونگ برای خرید قبل از عید

گوشی سامسونگ-کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

برای خرید ارزان‌ترین گوشی سامسونگ می‌توان هزینه‌ای در حدود 3 تا 5 میلیون تومان را در نظر گرفت. این گوشی‌ها که اغلب از امکانات یکسانی برخوردارند، عموما با حافظه داخلی 32 یا 64 گیگابایتی عرضه شده و ظرفیت رم 3 یا 4 گیگابایتی دارند. کیفیت باتری و دوربین در این محصولات قابل قبول بوده و امکان استفاده از اینترنت 4G را در اختیار کاربر قرار می‌دهند.

کاماپرس در این گزارش ارزان‌ترین گوشی‌های سامسونگ برای خرید قبل از عید را با جست و جو در سایت‌های اینترنتی معرفی می‌کند.

گوشی سامسونگ Galaxy AO4e

این گوشی سامسونگ با ظرفیت حافظه داخلی 32 گیگابایتی و حافظه رم 3 گیگابایتی عرضه شده و در زمان تهیه این گزارش با قیمت حدودی 3.5 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این گوشی با سایز صفحه نمایش 6.5 اینچی طراحی شده و ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعتی دارد. دوربین‌های پشت این گوشی با کیفیت 13 و 2 مگاپیکسلی ارائه شده‌ و کیفیت دوربین جلوی آن 5 مگاپیکسل است. این گوشی سامسونگ که از شبکه اینترنت 4G پشتیبانی می‌کند دارای وزن 188 گرمی بوده و قابلیت استفاده از سیستم عامل اندروید 12 را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

گوشی سامسونگ Galaxy AO4e-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

گوشی سامسونگ Galaxy AO4

محصول دیگری که با قیمت حدودی 3.5 میلیون تومان می‌توان تهیه کرد گوشی سامسونگ Galaxy AO4 است که با صفحه نمایش 6.5 اینچی ارائه شده و دارای حافظه رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی است. این گوشی سامسونگ دارای دو دوربین 50 و 2 مگاپیکسلی در پشت بوده و یک دوربین 5 مگاپیکسلی در جلو دارد. این گوشی از اینترنت 4G استفاده می‌کند و با ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعتی ارائه می‌شود. گوشی سامسونگ مدنظر، محصولی 8 هسته‌ای است که امکان استفاده از دو سیمکارت به طور همزمان را فراهم می‌کند.

گوشی-کاماپرس

گوشی سامسونگ Galaxy AO5

این مدل از گوشی‌های سامسونگ با سایز صفحه نمایش 6.7 اینچی ارائه شده و با قیمت حدودی 4 میلیون تومان به فروش می‌رسد. گوشی مذکور با حافظه داخلی 64 گیگابایتی و حافظه رم 4 گیگابایتی در اختیار کاربران قرار گرفته و دارای دو دوربین 50 و 2 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 8 مگاپیکسلی در جلو است. این محصول که از باتری 5000 میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند، قابلیت شارژ سریع 25 واتی را فراهم کرده و محصولی مناسب برای استفاده روزمره به حساب می‌آید.

گوشی سامسونگ Galaxy AO5-کاماپرس

گوشی سامسونگ Galaxy AO4s

این محصول دارای ظرفیت حافظه داخلی 32 گیگابایتی و حافظه رم 3 گیگابایتی بوده و با قیمت حدودی 4.5 میلیون تومان فروخته می‌شود. این گوشی سامسونگ با صفحه نمایش 6.5 اینچی در اختیار کاربران قرار گرفته و ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعتی دارد. کیفیت دوربین‌های پشت در این محصول به ترتیب، 50، 2 و 2 مگاپیکسلی بوده و کیفیت دوربین جلوی آن 5 مگاپیکسل است.

گوشی سامسونگ Galaxy AO4s-کاماپرس

گوشی سامسونگ AO5s Galaxy

این محصول سامسونگ با حافظه داخلی 64 گیگابایتی و حافظه رم 4 گیگابایتی ارائه شده و با قیمت حدودی 4 میلیون و 700 هزار تومان فروخته می‌شود. این گوشی که صفحه نمایش 6.7 اینچی دارد، قابلیت شارژ سریع 25 واتی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. کیفیت دوربین‌های پشت این محصول 50، 2 و 2 مگاپیکسل عنوان شده و کیفیت دوربین جلوی آن 13 مگاپیکسل است. ظرفیت باتری این محصول نیز 5000 میلی آمپر ساعت در نظر گرفته می‌شود.

گوشی سامسونگ AO5s Galaxy-کاماپرس

انتهای پیام

 

مرتبط با : تکنولایفدیجی لندسامسونگمقداد آی تی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز