گوشی شیائومی ردمی نوت 12 در کدام فروشگاه اینترنتی ارزان تر است؟

گوشی موبایل-کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

گوشی شیائومی ردمی نوت 12 با ظرفیت حافظه داخلی 128 گیگابایتی و رم 8 گیگابایتی عرضه شده و قیمتی در حدود 7 تا 8 میلیون تومان دارد. این گوشی که با قیمت‌های مختلفی در فروشگاه‌ها عرضه می‌شود، از شبکه اینترنت 4G پشتیبانی کرده و محصولی مناسب برای عکاسی و گیم به حساب می‌آید.

این محصول دو سیمکارته جزو گوشی‌های میان رده به حساب می‌آید که سایز صفحه نمایش 6.67 اینچی داشته و از قابلیت شارژ سریع 33 واتی پشتیبانی می‌کند. دوربین‌های پشت این محصول با کیفیت‌های 50، 8 و 2 مگاپیکسلی عرضه شده‌اند و کیفیت دوربین سلفی آن 13 مگاپیکسل است. طراحی گوشی شیائومی ردمی نوت 12 بسیار جذاب بوده و در با رنگ‌های خاکستری، آبی، سبز و طلایی در اختیار علاقه مندان قرار می‌گیرد. این گوشی ضخامت 7.9 میلی متری داشته و از خسته شدن دست جلوگیری می‌کند.

کاماپرس در این گزارش به بررسی قیمت گوشی شیائومی ردمی نوت 12 در 6 فروشگاه اینترنتی معتبر می‌پرازد.

قیمت ردمی نوت 12 در مقداد آی تی

قیمت گوشی ردمی نوت 12 در مقداد آی تی 7 میلیون و 900 هزار تومان بوده و در زمان تهیه این گزارش تنها رنگ خاکستری آن موجود است. این محصول در مقداد آی تی با گارانتی اصل 18 ماهه با کد ریجستری به فروش می‌رسد و امکان خرید اقساطی آن نیز وجود دارد.

گوشی ردمی نوت 12-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

قیمت ردمی نوت 12 در 19 کالا

گوشی ردمی نوت 12 در سایت 19 کالا با قیمت 7 میلیون و 999 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول با رنگ خاکستری تیره و سبز در این سایت وجود دارد و همراه با گارانتی 18 ماهه نوزده تجارت خاورمیانه در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. پک گلوبال و رام گلوبال رسمی از دیگر ویژگی‌های این محصول هستند.

گوشی ردمی نوت 12-کاماپرس

قیمت ردمی نوت 12 در لیپک

قیمت گوشی ردمی نوت 12 در سایت لیپک 7 میلیون و 529 هزار تومان است. این گوشی با رنگ آبی و خاکستری در این فروشگاه موجود بوده و گارانتی 18 ماهه بیستون سرویس خاورمیانه را به خود اختصاص می‌دهد. این گوشی در لیپک ریجستر شده و با کد فعال سازی عرضه می‌شود.

قیمت ردمی نوت 12 در دیجی کالا

قیمت گوشی شیائومی ردمی نوت 12 در دیجی کالا 7 میلیون و 620 هزار تومان است. این محصول در دیجی کالا فروشندگان مختلفی دارد و ممکن است با قیمت‌های دیگر نیز به فروش برسد.

گوشی ردمی نوت 12-کاماپرس

قیمت ردمی نوت 12 در گوشی آنلاین

گوشی شیائومی ردمی نوت 12 در گوشی آنلاین 7 میلیون و 301 هزار تومان بوده و با رنگ‌های خاکستری، سبز، آبی و طلایی به فروش می‌رسد. این محصول با گارانتی 18 ماهه عرضه می‌شود و آماده ارسال است. در صورت نیاز به عودت نیز می‌توان به سادگی کالا را برگرداند.

قیمت ردمی نوت 12 در پیندو

قیمت گوشی ردمی نوت 12 شیائومی در سایت پیندو و در یکی از آگهی‌های فروش 7 میلیون و 469 هزار تومان عنوان شده است. امکان خرید این گوشی از طریق آگهی‌های دیگر و با قیمت‌های دیگر در این سایت وجود دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : 19 کالاپیندودیجی کالاگوشی آنلاینلیپکمقداد آی تی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز