مقایسه قیمت گوشی S24 اولترا در تکنولایف و کالاتیک

گوشی S24 اولترا-کاماپرس

گوشی S24 اولترا با ظرفیت حافظه داخلی 256 گیگابایتی و حافظه رم 12 گیگابایتی عرضه شده و از نسخه بلوتوث 5.3 پشتیبانی می‌کند. این محصول 5G با دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی و دوربین‌های پشت 200، 50، 12 و 10 مگاپیکسلی عرضه شده و یکی از مناسب‌ترین انتخاب‌ها برای فیلمبرداری و عکس برداری به حساب می‌آید.

کاماپرس در این گزارش به بررسی قیمت گوشی S24 اولترا در سایت تکنولایف و کالاتیک می‌پردازد.

نکات بیشتر در مورد گوشی S24 اولترا

ظرفیت باتری در این گوشی 5000 میلی آمپر ساعت بوده و از قابلیت شارژ معکوس 4.5 واتی، شارژ بی سیم 15 واتی و شارژ سریع 45 واتی استفاده می‌کند. این محصول ضد آب از زبان و منوی فارسی پشتیبانی کرده و اسپیکر صدای 32 بیتی دارد. حالت نویزگیر در این گوشی فعال است و می‌توان از طریق USB آن را شارژ کرد.

گوشی S24 اولترا با سایز صفحه نمایش 6.8 اینچی عرضه شده که صفحه نمایشی نسبتا بزرگ محسوب می‌شود. این محصول با ساختار بدنه جلو شیشه‌ای، پشت شیشه‌ای و فریم تیتانیومی طراحی شده و به طور کلی 233 گرم وزن دارد. سیستم عامل به کار رفته در این گوشی 8 هسته‌ای، اندروید 14 بوده که البته احتمال ارتقای آن نیز فراهم شده است.

گوشی S24 اولترا-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

قیمت گوشی S24 اولترا در تکنولایف

قیمت گوشی S24 اولترا در سایت تکنولایف 68 میلیون و 399 هزار تومان است. این گوشی در سایت تکنولایف با امکان خرید بیمه با قیمت 3 میلیون و 419 هزار تومان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و 18 ماه گارانتی شرکتی دارد. تکنولایف این محصول را با ارسال فوری در اختیار کاربران قرار داده و رنگ مشکی و زرد محصول را ارائه می‌دهد.

گوشی S24 اولترا-کاماپرس

قیمت گوشی S24 اولترا در کالاتیک

گوشی S24 اولترا در سایت کالاتیک با قیمت 67 میلیون و 869 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول با ضمانت اصل بودن کالا در اختیار کاربران قرار گرفته و 10 روز ضمانت بازگشت کالا دارد. گارانتی‌های متعدد و معتبر شرکتی برای این گوشی در کالاتیک در نظر گرفته شده است.

گوشی S24 اولترا-کاماپرس

نظر کاربران در مورد گوشی S24 اولترا

کاربران فضای مجازی گوشی S24 اولترا را محصولی مناسب و بسیار خوش دست معرفی کرده‌اند. اکثر کاربران اعتقاد دارند که این گوشی جذاب برای عکاسی مناسب بوده و کیفیت دوربین بسیار بالایی دارد. البته بسیاری از کاربران از اینکه سامسونگ این محصول را بدون شارژر عرضه می‌کند گلایه کرده‌اند. علاوه بر آن، بسیاری از کاربران در مورد این موضوع که شارژ دستگاه می‌تواند سریع‌تر باشد، سخن گفته‌اند. با این حال روشنایی گوشی، باتری قوی آن، صفحه تخت شده و سخت افزار قوی و خنک کنندگی بهتر محصول مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

این گوشی در مقایسه با محصولات مشابه در بازار بدون لگ و هنگ کردن بوده و سرعت عمل نرم افزاری بالایی را ارائه می‌دهد. بسیاری از کاربران این گوشی را نسبت به گوشی‌های سری قبل‌ مناسب‌تر تشخیص داده و آن را محصولی بی دردسر معرفی کرده‌اند.

انتهای پیام

مرتبط با : تکنولایفسامسونگکالاتیک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز