ارزان ترین مانیتور جی پلاس و ایکس ویژن در بازار (بهمن 1402)

لست سکند

ارزان‌ترین مانیتور جی پلاس و ایکس ویژن در حدود قیمتی 4 میلیون تومان قرار گرفته و مدل‌های پرفروش آن برای کاربرد عمومی و اداری مناسب هستند. این مانیتورها اغلب از سیگنال ویدیویی آنالوگ و دیجیتال استفاده می‌کنند. علاوه بر آن، مانیتورهای ارزان این دو برند اغلب صفحه نمایشی با اندازه 22 تا 24 اینچ داشته و کیفیت نمایش تصویر یکسانی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. این محصولات قابلیت پشتیبانی از 16.7 میلیون رنگ را داشته و اکثرا دارای یک پورت HDMI هستند.

کاماپرس در این گزارش ارزان‌ترین مانیتورهای جی پلاس و ایکس ویژن را معرفی می‌کند.

مانیتور جی پلاس با مدل GDM-226LN

این محصول از نرخ به روز رسانی تصویر 60 هرتزی پشتیبانی کرده و در زمان تهیه این گزارش با قیمت 4 میلیون و 180 هزار تومان به فروش می‌رسد. این مانیتور با سایز صفحه نمایش 22 اینچی طراحی شده و دارای یک عدد پورت HDMI است. علاوه بر این، مانیتور جی پلاس با صفحه نمایشگر مات، از سیگنال ویدیویی آنالوگ و دیجیتال استفاده می‌کند. وزن این محصول 3 کیلوگرم عنوان شده و کاربردی اداری و عمومی دارد.

مانیتور جی پلاس با مدل GDM-226LN-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

مانیتور جی پلاس با مدل GDM-245LN

این مانیتور با محدوده زمان پاسخ گویی 3 تا 6 میلی ثانیه عرضه شده و با قیمت 4 میلیون و 350 هزار تومان به فروش می‌رسد. مانیتور جی پلاس از سیگنال ویدیویی آنالوگ و دیجیتال استفاده کرده و دارای یک عدد پورت HDMI است. این محصول با سایز صفحه نمایش 24 اینچی طراحی شده و قابلیت اتصال به دیوار را فراهم می‌کند. مانیتور جی پلاس 16.7 میلیون رنگ را نمایش می‌دهد و علاوه بر کاربرد اداری برای کاربرد عمومی نیز مناسب است. این محصول با صفحه نمایش مات، 2.95 کیلوگرم وزن داشته و از نور پس زمینه ال ای دی استفاده می‌کند.

مانیتور جی پلاس با مدل GDM-245LN-کاماپرس

مانیتور ایکس ویژن با مدل XS2250H

این مانیتور با سایز صفحه نمایش 22 اینچی عرضه شده و در زمان تهیه این گزارش با قیمت 4 میلیون و 150 هزار تومان فروخته می‌شود. محدوده زمان پاسخ گویی این مانیتور 6 میلی ثانیه و بیشتر است. این محصول صفحه نمایشی مات داشته و 2.2 کیلوگرم وزن دارد. امکان اتصال این مانیتور به دیوار فراهم شده و می‌تواند از 16.7 میلیون رنگ پشتیبانی کند. نرخ به روز رسانی تصویر در XS2250H ایکس ویژن، 60 هرتز بوده و استفاده از آن علاوه بر کاربرد عمومی برای کاربرد اداری نیز مناسب است.

مانیتور ایکس ویژن با مدل XS2250H-کاماپرس

مانیتور ایکس ویژن با مدل XS2240H

مانیتور مدل XS2240H با محدوده زمان پاسخ گویی 1 تا 3 میلی ثانیه عرضه شده و با قیمت 4 میلیون و 200 هزار تومان به فروش می‌رسد. این مانیتور صفحه نمایشی با اندازه 21.5 اینچی داشته و وزن آن 2.2 کیلوگرم است. نوع سیگنال ویدیویی به کار رفته در این مدل، دیجیتال بوده و نوع پنل آن VA در نظر گرفته می‌شود. این مانیتور ایکس ویژن با یک عدد پورت HDMI در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. استفاده از این محصول برای کاربرد اداری مناسب است.

مانیتور ایکس ویژن با مدل XS2240H-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : ایکس ویژنجی پلاسدیجی کالا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز