قیمت گوشی سامسونگ A54 ویتنام در کدام فروشگاه اینترنتی ارزان تر است؟

گوشی سامسونگ A54-کاماپرس
لست سکند

گوشی سامسونگ A54 ویتنام که با ظرفیت حافظه داخلی 128 گیگابایتی و حافظه رم 8 گیگابایتی عرضه شده، جزو محصولات پرطرفدار در بین خریداران به حساب می‌آید. این گوشی دارای سایز صفحه نمایش 6.4 اینچی بوده و ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعت دارد. دوربین‌های پشت این گوشی سامسونگ با کیفیت 50، 12 و 5 مگاپیکسلی طراحی شده‌اند و کیفیت دوربین جلوی آن 32 مگاپیکسل است. این گوشی دو سیمکارته از شبکه اینترنت 5G پشتیبانی می‌کند و محصولی نسبتا مقاوم در برابر رطوبت و گرد و خاک محسوب می‌شود.

کاماپرس در این گزارش 4 فروشگاه اینترنتی که گوشی سامسونگ A54 را عرضه می‌کنند معرفی کرده و قیمت این محصول را در هر یک بیان می‌کند.

قیمت گوشی سامسونگ A54 ویتنام در فروشگاه اینترنتی کالاتیک

این گوشی در زمان تهیه این گزارش با قیمت 13 میلیون و 799 هزار تومان در کالاتیک به فروش می‌رسد. این فروشگاه 10 روز ضمانت بازگشت کالا برای محصولات خود در نظر گرفته و اصالت کالا را تضمین می‌کند. برای ارسال سفارش‌ها، کالاتیک از برخی سرویس‌ها مانند گنجه، ارسال اکسپرس تهران و ارسال پست استفاده می‌کند. البته ارسال از طریق پست و تیپاکس نیز صورت می‌گیرد. رنگ‌های لیمویی و مشکی این گوشی در کالاتیک موجود است.

گوشی سامسونگ A54-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

قیمت گوشی سامسونگ A54 ویتنام در فروشگاه اینترنتی 19 کالا

گوشی سامسونگ A54 در 19 کالا با قیمت 14 میلیون و 299 هزار تومان عرضه شده و بعد از تخفیف با قیمت 13 میلیون و 999 هزار تومان به فروش می‌رسد. این گوشی با گارانتی 18 ماهه شرکتی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. تمام محصولات در سایت 19 کالا بیمه شده و مهلت انصراف از خرید کالا در طول 7 روز بعد از خرید آن تعیین شده است.

برای استرداد کالا در این سایت بعد از ارتباط گرفتن با بخش فنی و مطرح کردن مشکل خود باید فرم استرداد را پر کرده و محصول را با کارتن یا جعبه اصلی و تمام تجهیزات به همراه فاکتور فروش مربوطه، با استفاده از پست پیشتاز به آدرس مورد نظر ارسال کرد.

خرید آنلاین-کاماپرس

قیمت گوشی سامسونگ A54 ویتنام در فروشگاه اینترنتی مقداد آی تی

این مدل از گوشی سامسونگ در سایت اینترنتی مقداد آی تی با قیمت 14 میلیون تومان به فروش می‌رسد. در این سایت امکان جدیدی با نام مقداد سرویس راه اندازی شده که پشتیبانی 6 ماهه و یک ساله از محصولات فراهم آورده است. این خدمات برای کسانی که برای تعمیر و رفع مشکل دستگاه، حوصله و وقت لازم برای رفت و آمد به شرکت‌ها را ندارند، گزینه مناسبی بوده و می‌تواند کار خریداران را راحت کند.

قیمت گوشی سامسونگ A54 ویتنام در فروشگاه اینترنتی تکنولایف

این محصول سامسونگ با قیمت 13 میلیون و 854 هزار تومان در سایت تکنولایف فروخته می‌شود. تکنولایف امکان خرید اقساطی محصولاتش را در اختیار کاربران قرار داده و ضمانت هفت روزه تعویض کالا را ارائه می‌دهد. در این سایت برای برگرداندن کالای خریداری شده باید تا 7 روز پس از خرید اقدام کرد و کارتن یا جعبه محصول را به طور سالم در اختیار سایت قرار داد. مرجوعی سلیقه‌ای در سایت تکنولایف تنها با شرط باز نشدن پلمپ کالا ممکن است.

انتهای پیام

مرتبط با : 19 کالاتکنولایفسامسونگکالاتیکمقداد آی تی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز