معرفی بهترین سری از لپ تاپ گیمینگ لنوو برای گیمرها

لپتاپ گیمینگ-کاماپرس
لست سکند

لپ تاپ‌های گیمینگ باید تمام نیازهای یک گیمر را، صرف‌نظر از حرفه‌ای بودن یا نبودن او، رفع کرده و تجربه باکیفیتی از بازی‌ها را برای‌اش فراهم کنند.

لنوو، یکی از مطرح‌ترین برندهای تولیدکننده لپ تاپ و رایانه‌های شخصی است. لپ تاپ‌های گیمینگ لنوو در بین گیمرها، شهرت زیادی دارد. این شرکت هنگ کنگی علاوه‌بر مقرون به صرفه بودن محصولات، کارایی بالا و طراحی زیبای آن‌ها را نیز، مدنظر قرار می‌دهد.

کاماپرس در این گزارش بهترین سری از لپ تاپ گیمینگ لنوو برای گیمرها را به شما معرفی می‌کند.

لپ تاپ گیمینگ لنوو-کاماپرس

مهم‌ترین قابلیت‌هایی که هر لپ تاپ گیمینگی باید آن‌ها را داشته باشد:

پردازنده گرافیکی مناسب:

پردازنده‌های گرافیکی مهم‌ترین بخش یک لپ تاپ گیمینگ محسوب می‌شود. لپ تاپ‌های گیمینگ باید بتوانند محیط گرافیکی بازی‌های مختلف را به بهترین شکل به گیمرها نمایش دهند. در واقع بسیاری از جذابیت بازی‌ها وابسته به بخش بصری آن‌هاست که بسیاری از لپ تاپ‌های معمولی، توانایی و کشش نمایش این جلوه‌های ویژه را ندارند.

راز آسمان پایتخت

کارت گرافیک در بیشتر لپ تاپ‌های گیمینگ لنوو NVIDIA است که از بهترین تولیدکنندگان کارت‌های گرافیک رایانه‌های شخصی به حساب می‌آید. کارت‌های گرافیک انویدیا می‌توانند از بازی‌های با گرافیک سنگین پشتیبانی کنند. قدرت پردازش سریع و استفاده از فناوری کپلر، NVIDIA  را تبدیل به یک کارت گرافیکی حرفه‌ای و باقابلیت، می‌کند.

حافظه داخلی و رم با ظرفیت بالا:

یکی دیگر از ویژگی‌های اصلی لپ تاپ‌های گیمینگ، داشتن کارت حافظه قوی با ظرفیت بالا است. بازی‌های رایانه‌ای معمولا در حجم بالا ارائه می‌شوند. علاوه ‌براین تمام بازی‌ها نیازمند فضایی هستند تا دیتاهای قبلی بازی را در آن ذخیره کنند؛ پس با داشتن یک لپ تاپ گیمینگ با حافظه رم مناسب، دیگر لازم نیست نگران از بین رفتن سوابق بازی‌تان باشید.

هرچه حافظ رم یک لپ تاپ بالاتر باشد، قدرت پردازش پردازنده اصلی آن بیشتر شده و در نتیجه بازی‌ها با سرعت بیشتر نمایش داده می‌شوند. لپ تاپ‌های گیمینگ لنوو معمولا از حافظه داخلی بالایی برخوردارند که درکنار حافظه رم همراه می‌توانند فضای بهینه‌ای را برای نصب بازی‌هایی با حجم‌های متفاوت برای شما ایجاد کنند.

پردازنده مرکزی قدرتمند

سی پی یو یا پردازنده مرکزی قدرتمند، هسته‌ اصلی و تعیین‌کننده‌ای است که کارایی مساعد لپ تاپ‌های گیمینگ را تحت‌تاثیر قرار می‌دهند. درحقیقت قدرت سایر بخش‌های حیاتی لپ تاپ، در گرو کارکرد صحیح پردازنده مرکزی آن قرار می‌گیرد. سی پی یو با پشتیبانی درست از کارت گرافیک دستگاه، بازی‌هایی با حجم سنگین را، بدون ایجاد اشکال در کیفیت و سرعت‌شان، پردازش می‌کند. پردازنده‌های سری Core i7 و Core i5، در لپ تاپ‌های گیمینگ لنوو، پردازشی راحت و پرسرعت را برای شما فراهم می‌کنند.

لپ تاپ گیمینگ لنوو-کاماپرس

3 سری از بهترین لپ تاپ‌های لنوو برای گیمرها:

لنوو مدل IdeaPad Gaming 3 I7 16G 512G 6G RTX 3060

این مدل از لپ تاپ لنوو، با صفحه نمایش 15.6 اینچ و وضوح تصویر فول اچ دی، درحال حاضر با قیمت حدودی 45 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این لپ تاپ با حافظه داخلی 512 و حافظه رم 16 گیگابایتی، فضای مناسبی را برای ذخیره‌سازی انواع بازی‌های رایانه‌ای پرحجم، ایجاد می‌کند. هم‌چنین پردازنده گرافیکی لپ تاپ لنوو IdeaPad Gaming 3 I7 16G 512G 6G RTX 3060  همراه با حافظه 6 گیگابایتی، بازی‌هایی با گرافیک‌های ویژه را با سرعت بالا، پردازش کرده و نمایش می‌دهد.

لنوو مدل IdeaPad Gaming 3 15IHU6 I5 16GB 1TB HDD 256GB SSD 11H

حافظه داخلی این لپ تاپ 1 ترابایت به همراه 256 ترابایت اضافی است که در کنار حافظه رم 16 گیگابایتی برای نصب و ذخیره انواع بازی‌های سنگین با حجم بالا مناسب است. ابعاد نمایشگر لپ تاپ لنوو IdeaPad Gaming 3 15IHU6 I5 16GB 1TB HDD 256GB SSD 11H، 15.6 اینچ است که پوششی مات دارد. قیمت این روز این محصول به‌طور تقریبی 30 میلیون تومان است.

لپ تاپ لنوو مدل Legion 5 Pro i7 12700H 32GB 1TB SSD

لپ تاپ لنوو لژیون در ابعاد 16 اینچی مات و وضح تصویر ۲۵۶۰x۱۶۰۰ پیکسلی، با قیمت تقریبی 75 میلیون تومان عرضه می‌شود. حافظه داخلی 1 ترابایت و حافظه رم 32 گیگابایتی این لپ تاپ هیچ محدودیتی برای نصب بازی‌های کامپیوتری سنگین برای‌تان ایجاد نمی‌کند.

لپ تاپ گیمینگ لنوو- کاماپرس

خرید لپ تاپ گیمینک با تاپ رایان

تاپ رایان زمینه‌ای مناسب جهت آشنایی با انواع موبایل، لپ تاپ و محصولات جانبی مربوط به آن را فراهم کرده و محصولاتی با قیمتی قابل قبول عرضه می‌کند. برای دریافت اطلاعات دقیق از قیمت روز محصولات و امکانات جانبی آن‌ها می‌توانید به سایت https://toprayan.com تاپ رایان با آدرس مراجعه کرده و یا با شماره تلفن 02191007374 تماس حاصل فرمایید.

انتهای پیام

مرتبط با : تاپ رایان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز