ارزان ترین لپ تاپ های ایسوس برای کاربرد دانشجویی

ارزان ترین لپ تاپ های ایسوس برای کاربرد دانشجویی
تور لحظه آخری-کاماپرس

وقتی وارد دانشگاه می‌شوید، با بسیاری از کارها مواجه می‌شوید که برای انجام آن‌ها در کلاس‌ها و همچنین رسیدگی به امور تحصیلی خود، به لپ‌تاپ نیاز دارید. انتخاب لپ‌تاپ مناسب از بین گزینه‌های موجود در بازار، یکی از اصلی‌ترین چالش‌هایی است که دانشجویان با آن مواجه هستند. اگر شما هم به دنبال یک لپ‌تاپ مقرون‌به‌صرفه با عملکرد خوب، برای کاربردهای دانشجویی هستید، باید در این بازار متنوع از برند‌های مختلف جستجو کنید تا لپ‌تاپ متناسب با نیازتان را پیدا نمایید.

کاماپرس در این گزارش، ارزان‌ترین لپ‌تاپ‌های ایسوس برای کاربرد دانشجویی را به همراه قیمت روز لپ تاپ ایسوس به شما معرفی می‌کند.

1-لپ تاپ ایسوس مدل VivoBook R565EA

لپ‌تاپ ایسوس مدل VivoBook R565EA یک لپ‌تاپ همه‌کاره است که برای رفع نیازهای کاربران در محیط‌های خانگی، اداری و آموزشی طراحی شده است. این لپ‌تاپ مجهز به پردازنده Intel Core i3 1115g4 از نسل یازدهم، با رم ۸ گیگابایتی DDR4 که با فرکانس ۳۲۰۰ مگاهرتز کار می‌کند. SSD   ۵۱۲ گیگابایتی PCIE NVME آن دسترسی سریع به داده‌ها را فراهم می‌کند و گرافیک UHD اینتل که روی صفحه‌نمایش 15.6 اینچی FHD TFT با رزولوشن ۱۰۸۰×۱۹۲۰ نمایش داده می شود، یک تجربه بصری واضح و جذاب را ارائه می دهد. قیمت این محصول ۱۸ میلیون و ۱۹۰ هزار تومان است.

لپ تاپ ایسوس دانشجویی-کاماپرس

 

راز آسمان پایتخت

2-لپ تاپ ایسوس VivoBook R1605ZA

لپ‌تاپ ایسوس VivoBook R1605ZA یک لپ‌تاپ همه‌کاره است که برای پاسخگویی به نیازهای مختلف کاربران خانگی، اداری، مولتی مدیا و دانشجویان طراحی شده است. VivoBook R1605ZA با استفاده از پردازنده Intel Core i5 1235U از سری Alder Lake، با رم ۱۶ گیگابایتی DDR4 که با فرکانس ۳۲۰۰ مگاهرتز کار می‌کند، عملکرد و مولتی تسک کارآمد را تضمین می‌کند. SSD  ۵۱۲ گیگابایتی PCIE NVME حافظه سریع و قابل‌اعتمادی را فراهم می‌کند. قیمت این محصول ۲۷ میلیون و ۲۹۰ هزار تومان است.

 

3-لپ تاپ ایسوس مدل A1500EA

لپ‌تاپ ایسوس مدل A1500EA از سری Vivobook یک لپ‌تاپ همه‌کاره است که برای کاربری‌های مختلف اعم از اداری و خانگی و همچنین دانشجویی مناسب است. A1500EA مجهز به پردازنده Core i3 1115g4 اینتل از سری Tiger Lake، با ۱۲ گیگابایت رم DDR4 با فرکانس ۳۲۰۰ مگاهرتز (قابل ارتقا تا ۱۶ گیگابایت)، عملکرد و مولتی تسکی روان را تضمین می‌کند. SSD  ۲۵۶ گیگابایتی PCIE NVME دسترسی سریع به داده‌ها را ارائه می‌دهد. صفحه‌نمایش ۱۵.۶ اینچی FHD TN با رزولوشن ۱۰۸۰×۱۹۲۰ و نرخ تجدید ۶۰ هرتز تصاویر واضحی را ارائه می‌دهد. قیمت این لپ‌تاپ ۱۸ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان است.

لپتاپ ایسوس دانشجویی -کاماپرس

 

4-لپ تاپ ایسوس مدل ویوو بوک E1504GA

لپ‌تاپ ایسوس مدل ویوو بوک E1504GA برای کاربرانی طراحی شده است که به دنبال یک لپ‌تاپ قابل‌اعتماد و کارآمد هستند. صفحه‌کلید دارای کلیدهای عددی است و لپ‌تاپ دارای نور پس‌زمینه است. E1504GA مجهز به پردازنده Intel Core i3 N305 از نسل یازدهم، با ۸ گیگابایت رم DDR4، عملکردی روان را برای کارهای روزمره تضمین می‌کند. راه‌حل ذخیره‌سازی آن شامل یک SSD   ۱ ترابایتی PCIE NVME با امکان ارتقا است. صفحه‌نمایش ۱۵.۶ اینچی FHD TFT با وضوح ۱۰۸۰×۱۹۲۰ تجربه بصری واضحی را ارائه می‌دهد. قیمت این محصول ۱۹ میلیون و ۸۱۸ هزار تومان است.

 

5-لپ تاپ  VivoBook X1502ZA

لپ‌تاپ  VivoBook  مجهز به پردازنده Intel Core i3 1215U با فرکانس ۱.۲ تا ۴.۴ گیگاهرتز و حافظه کش ۱۰ مگابایتی، عملکرد کارآمدی را ارائه می‌دهد. ظرفیت رم این لپ‌تاپ ۲۰ گیگابایت از نوع DDR4 است که فضای کافی را برای انجام چند کار به‌صورت هم‌زمان فراهم می‌کند. حافظه دستگاه شامل یک SSD  ترابایتی با انعطاف‌پذیری برای ارتقا HDD است. گرافیک UHD اینتل، با حافظه اختصاصی از پردازنده داخلی، تصاویری واضح را در صفحه‌نمایش مات ۱۵.۶ اینچی TN FHD ارائه می‌دهد. قیمت این محصول ۲۱ میلیون و ۶۲۲ هزار تومان است.

لپ تاپ ارزان ایسوس دانشجویی-کاماپرس

 

اطلاع از قیمت روز لپ‌ تاپ با “سبیت”

فروشگاه سبیت فعالیت خود را از سال 1382 به صورت اینترنتی آغاز نموده و بهترین سایت خرید قطعات و لوازم جانبی کامپیوتر، انواع لپ‌تاپ، موبایل، تبلت، کنسول بازی، گجت‌ها و لوازم هوشمند است. همکاری مستقیم با معتبرترین برندها همچون ASUS ، Lenovo، Acer، HP ، MSI , Huawei و همینطور مطرح‌ترین و خوشنام‌ترین شرکت‌های خدمات پس از فروش مانند سازگار‌ارقام، آواژنگ، حامی، همتا و … باعث گردیده تا این شرکت بتواند محصولات عرضه شده خود را با مناسب‌ترین قیمت و بهترین خدمات پس از فروش به دست مصرف کننده برساند. برای مقایسه مدل‌های گوشی‌ و لپ‌تاپ و اطلاع از قیمت روز آن‌ها می‌توانید به وبسایت سبیت به آدرس https://cebit.ir  مراجعه نمایید یا شبکه‌های اجتماعی آن را دنبال کنید. در صورت نیاز به تماس مستقیم با این مجموعه، می‌توانید با شماره 02143000035 تماس بگیرید.

انتهای پیام

مرتبط با : سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز