سبک ترین گوشی بازار که به همه پیشنهاد می شود

سبک ترین گوشی بازار در بین انواع محصولات اقتصادی، میان رده و بالا رده با امکانات مناسب و با کیفیت، طرفداران زیادی داشته و به عنوان محصولی خوش دست نیز شناخته می‌شود. به همین جهت باید توجه داشت که محصولات سبک متناسب با مدلی که دارند می‌توانند ارزان قیمت یا گران قیمت باشند. علاوه بر آن، این گوشی‌ها را در انواع برندهای مختلف و معروف گوشی در بازار می‌توان پیدا کرد.

کاماپرس در این گزارش سبک‌ترین و خوش دست ترین گوشی‌های بازار را با جست و جو در سایت‌های اینترنتی معرفی می‌کند.

سبک ترین گوشی بازار با نام سامسونگ S21 FE

این گوشی سامسونگ به عنوان انتخابی مناسب برای سبک ترین گوشی بازار به حساب می‌آید که با سایز صفحه نمایش 6.4 اینچی عرضه شده و وزنی در حدود 177 گرم دارد که در بین محصولات رده بالا وزنی سبک در نظر گرفته می‌شود. این گوشی ظرفیت حافظه داخلی 256 گیگابایتی و رم 8 گیگابایتی داشته و ظرفیت باتری 4500 میلی آمپر ساعتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. همچنین این محصول دارای سه دوربین 12 و 8 و 12 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 32 مگاپیکسلی سلفی است.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

سبک ترین گوشی بازار با نام موتورولا G52

این گوشی موتورولا با ظرفیت حافظه داخلی 128 گیگابایتی و رم 6 گیگابایتی عرضه شده و سایز صفحه نمایش 6.6 اینچی دارد. وزن این گوشی 169 گرم بوده و یک گوشی اقتصادی و سبک برای افرادی که به محصولی خوش دست نیاز دارند به حساب می‌آید. این گوشی ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعتی داشته و دوربین‌های آن با کیفیت 50 و 8 و 2 مگاپیکسلی عرضه شده‌اند. کیفیت دوربین جلوی این مدل نیز 16 مگاپیکسل در نظر گرفته می‌شود.

سبک ترین گوشی بازار با نام شیائومی 11 Lite NE

این گوشی شیائومی که به عنوان سبک ترین گوشی بازار با کیفیت مناسب در بین محصولات شیائومی شناخته می‌شود، دارای سایز صفحه نمایش 6.55 اینچی بوده و از ظرفیت باتری 4250 میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند. این محصول حافظه داخلی 128 گیگابایتی و رم 8 گیگابایتی داشته و امکان نمایش 1 میلیارد رنگ را دارد. همچنین این گوشی 158 گرمی با کیفیت دوربین‌های 64 و 8 و 5 مگاپیکسلی در پشت و کیفیت دوربین 20 مگاپیکسلی در جلو عرضه شده است.

سبک ترین گوشی بازار با نام سامسونگ S22

انتخاب دیگر برای سبک ترین گوشی بازار با کیفیت مناسب از برند سامسونگ مدل S22 است که به عنوان محصولی رده بالا شناخته می‌شود و با حافظه داخلی 256 گیگابایتی و رم 8 گیگابایتی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. این گوشی با سایز صفحه نمایش 6.1 اینچی طراحی شده و 167 گرم وزن دارد. همچنین کیفیت دوربین‌های این گوشی سبک 50 و 10 و 12 مگاپیکسلی بوده و کیفیت دوربین سلفی آن 10 مگاپیکسل در نظر گرفته می‌شود.

سبک ترین گوشی بازار با نام موتورولا Pro S30

این گوشی با سایز صفحه نمایش 6.55 اینچی طراحی شده و ظرفیت باتری آن 4400 میلی آمپر ساعت در نظر گرفته می‌شود. این محصول سه دوربین 50 و 13 و 2 مگاپیکسلی داشته و کیفیت دوربین سلفی آن 32 مگاپیکسل در نظر گرفته می‌شود. همچنین این گوشی 167 گرم وزن داشته و به عنوان سبک ترین گوشی بازار با امکاناتی نسبتا زیاد شناخته می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : تکنولایفدیجی کالادیجی لندسامسونگشیائومیکالاتیکموتورولا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز