پرفروش ترین دوربین مداربسته بازار کدام است؟ + قیمت

تورهای مسافرتی لحظه آخر

پرفروش‌ترین دوربین مداربسته در بازار را می‌توان در دو برند اسفیورد و شیائومی پیدا کرد. این محصولات با قابلیت دید در شب و تشخیص چهره ارائه شده‌اند و بین 1 تا 4 میلیون تومان قیمت دارند. همچنین این محصولات محبوب امکان بزرگنمایی تصاویر را هم فراهم کرده و با امکان چرخش و اتصال به دیوار عرضه شده‌اند. این دوربین‌های مداربسته دارای حافظه قابل توجهی بوده و در اغلب موارد امکان ضبط صدا نیز دارند.

کاماپرس در این گزارش پرفروش‌ترین دوربین‌های مداربسته بازار را با جست و جو در سایت‌های اینترنتی معرفی می‌کند.

دوربین مداربسته هوشمند شیائومی با مدل C200

این دوربین مداربسته هوشمند با نوع اتصال بی سیم و قابلیت چرخش و تشخیص انسان ارائه شده و در زمان تهیه این گزارش با قیمت 1 میلیون و 740 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول امکان اتصال به موبایل را فراهم کرده و حداکثر حافظه قابل پشتیبانی آن 256 گیگابایت است. همچنین این دوربین شیائومی با قابلیت دید در شب عرضه شده و 310 گرم وزن دارد.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

دوربین مداربسته تحت شبکه شیائومی با مدل C400

این محصول شیائومی با قابلیت چرخش 360 درجه طراحی شده و با قیمت 2 میلیون و 650 هزار تومان به فروش می‌رسد. این دوربین مداربسته امکان دید در شب را داشته و امکان اتصال به گوشی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. همچنین این مدل قابلیت تشخیص انسان داشته و وزن آن در حدود 318 گرم است. این دوربین مداربسته را می‌توان به دیوار وصل کرد و از قابلیت مکالمه دو طرف آن کمک گرفت.

دوربین مداربسته تحت شبکه اسفیورد با مدل Y335

این مدل از دوربین مداربسته با نوع اتصال بی سیم ارائه شده و با قیمت 2 میلیون و 20 هزار تومان فروخته می‌شود. این محصول قابلیت چرخش و دید در شب داشته و حداکثر کارت حافظه قابل پشتیبانی آن میکرو اس دی تا 128 گیگابایت است. این دوربین مداربسته زاویه دید 85 درجه داشته و امکان وصل کردن آن به دیوار نیز وجود دارد.

دوربین مداربسته تحت شبکه اسفیورد با مدل Z210

این دوربین مداربسته با قابلیت چرخش و دید در شب عرضه شده و با قیمت 2 میلیون و 274 هزار تومان به فروش می‌رسد. همچنین این محصول با حداکثر کارت حافظه قابل پشتیبانی کارت میکرو اس دی تا 128 گیگابایتی ارائه شده و 210 گرم وزن دارد. این محصول امکان اتصال به دیوار را فراهم کرده و قابلیت ضبط صدا را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. علاوه بر آن، این دوربین مداربسته قابلیت بزرگنمایی داشته و امکان تشخیص چهره از دیگر قابلیت‌های آن است.

دوربین مداربسته تحت شبکه اسفیورد با مدل Z328

این دوربین مداربسته با نوع اتصال بی سیم و قابلیت چرخش و دید در شب طراحی شده و با قیمت 4 میلیون و 334 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول از کارت میکرو اس دی تا 128 گیگابایتی حافظه پشتیبانی کرده و زاویه دید 85 درجه‌ای دارد. همچنین رزولوشن دوربین این دستگاه 1920 در 1080 پیکسل بوده و امکان بزرگنمایی را تا 4 برابر فراهم می‌کند.

انتهای پیام

مرتبط با : تکنولایفدیجی کالادیجی لندشیائومیکالاتیک
ایده سبز
دادپویان
اوج آرام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز