پرفروش ترین هدفون بی سیم بازار مخصوص جوانان

تور لحظه آخری-کاماپرس

پرفروش‌ترین هدفون بی سیم با قطر درایور 40 میلی متری را می‌توان از برندهای مختلفی مانند کینگ استار یا بیتس خریداری کرد. همچنین این محصول می‌تواند زیر 1 میلیون یا بالای 10 میلیون تومان قیمت داشته باشد و درایور 40 میلی متری باعث گران‌تر شدن آن نخواهد بود.

کاماپرس در این گزارش پرفروش‌ترین هدفون‌های بی سیم با قطر درایور 40 میلی متری را با جست و جو در سایت‌های اینترنتی مختلف برای مخاطبان معرفی می‌کند.

کینگ استار KBH56 هدفون بی سیم

این مدل از هدفون بی سیم با قطر درایور 40 میلی متری، با انواع گوشی‌های هوشمند و تبلت یا لپ تاپ سازگاری دارد و علاوه بر اتصال بی سیم، امکان اتصال با سیم را هم در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این محصول کینگ استار قابلیت حذف نویز را داشته و به طور کلی 150 گرم وزن دارد. محدوده عملکرد این هدفون بی سیم 10 متر بوده و نوع آکوستیک آن پشت بسته است. ظرفیت باتری در نظر گرفته شده برای این مدل 450 میلی آمپر ساعت بوده و طراحی ارگونومیک را ارائه می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

 

هدفون بی سیم با مدل بیتس Solo3

این هدفون بی سیم بیتس 215 گرم وزن داشته و بدون قابلیت حذف نویز عرضه شده است. این محصول با نشانگر ال ای دی طراحی شده و جنس بدنه آن نیز ترکیبی از پلاستیک، فلز و چرم در نظر گرفته می‌شود. این هدفون با طول عمر تا 40 ساعت و قطر درایور 40 میلی متری در اختیار کاربران قرار گرفته و محدوده عملکرد آن 10 تا 15 متر است. علاوه بر آن، این هدفون با محدوده فرکانس پاسخگویی 20 تا 22 هزار هرتز قابلیت استفاده دارد.

هدفون بی سیم با مدل جی بی ال Tune 720BT

این هدفون بی سیم با قطر درایور 40 میلی متری طراحی شده و بازدهی باتری آن تا 76 ساعت در نظر گرفته می‌شود. این محصول جی بی ال حساسیت 101 دسی بلی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و دارای یک عدد میکروفن است. همچنین این هدفون بی سیم امپدانس 32 اهمی داشته و با 5 دقیقه شارژ می‌شود. قابلیت تشخیص صدا نیز در این مدل از هدفون وجود دارد.

هدفون بی سیم با مدل آکو AH-300

این محصول 160 گرم وزن داشته و بدون نشانگر ال ای دی ارائه شده است. قطر درایور این هدفون 40 میلی متر بوده و عمر باتری آن در حالت مکالمه 6 ساعت و در حالت استندبای 18 ساعت در نظر گرفته می‌شود. این هدفون محصولی با زمان شارژ شدن 2 ساعته به حساب می‌آید که با پورت تایپ سی قابلیت شارژ شدن دارد.

هدفون بی سیم با مدل کینگ استار KBH74

این هدفون بی سیم کینگ استار با بازدهی باتری 12 ساعته در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و محصولی با قطر درایور 40 میلی متری و حتی بیشتر به حساب می‌آید. این هدفون بی سیم محدوده عملکرد 10 متری داشته و ظرفیت باتری آن 300 میلی آمپر ساعت در نظر گرفته می‌شود. محدوده فرکانس پاسخگویی این هدفون 20 تا 20 کیلوهرتز است.

انتهای پیام

مرتبط با : تکنولایفدیجی کالادیجی لندمقداد آی تی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز