محبوب ترین هدفون بیتس برای نوجوانان

هدفون بیتس-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

از مهم‌ترین قابلیت‌هایی که هدفون بیتس را برای نوجوانان جذاب می‌کند، قابلیت شارژ سریع آن بوده؛ به گونه‌ای که در کمترین زمان ممکن بتواند بیشترین ظرفیت باتری را ذخیره کند. قابلیت‌هایی مانند حالت نویزگیر و امکان اتصال به انواع دستگاه نیز از دیگر ویژگی‌های محصولات مربوط به برند بیتس است.

کاماپرس در این گزارش محبوب‌ترین هدفون بیتس برای نوجوانان را با جست و جو در سایت‌های اینترنتی معرفی می‌کند.

هدفون بیتس با مدل Studio Pro بلوتوثی

این هدفون بیتس از نسخه بلوتوث 5.3 پشتیبانی کرده و دارای قابلیت نویزگیر است. جنس این هدفون بیتس از پلاستیک، فلز و چرم تهیه شده و علاوه بر امکان اتصال بی سیم، می‌توان به صورت اتصال با سیم نیز آن را به کار برد. هدفون بیتس با قطر درایور 40 میلی متری در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و با 10 دقیقه شارژ امکان استفاده 4 ساعته را فراهم می‌کند. این مدل علاوه بر سیستم عامل اندروید و آی او اس، قابلیت سازگاری با ویندوز و مک را هم دارد.

هدفون بیتس با مدل Studio Pro بلوتوثی-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

هدفون بیتس با مدل Solo3 بلوتوثی

این هدفون بیتس با وزن 215 گرمی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و ابعاد 198 در 158 در 68 میلی متری دارد. این محصول که علاوه بر بلوتوث از جک 3.5 میلی متری برای اتصال با سیم استفاده می‌کند، دارای کنترل موسیقی و تماس تلفنی بر روی دستگاه بوده و قطر درایور 40 میلی متری دارد. زمان لازم برای شارژ شدن این هدفون 5 دقیقه عنوان شده که بعد از آن امکان 3 ساعت استفاده را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. این هدفون بیتس می‌تواند تا 40 ساعت عمر باتری داشته باشد که در حالت پخش موسیقی اتفاق می‌افتد.

هدفون بیتس با مدل Solo3 بلوتوثی-کاماپرس

هدفون بیتس با مدل Solo Pro

این هدفون بیتس با انواع سیستم عامل‌ها و دستگاه‌های مختلف مانند مک بوک، آی مک، آیپاد تاپ، اپل واچ، آیپد، آیفون و اپل تی وی سازگاری داشته و مقاومت مناسبی در برابر رطوبت و عرق نشان می‌دهد. این محصول با قطر درایور 40 میلی متری در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و بازدهی باتری آن در حالت خاموش بودن نویزگیر تا 40 ساعت و در صورت روشن بودن نویزگیر تا 22 ساعت است. این هدفون قابلیت شارژ سریع را فراهم کرده و با 10 دقیقه شارژ می‌توان آن را تا 3 ساعت استفاده کرد.

هدفون بیتس با مدل Solo Pro-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : تکنولایفدیجی کالامقداد آی تی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز