ارزان ترین بازی PS4 کارکرده در بازار + قیمت

بازی PS4-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

ارزان‌ترین بازی PS4 کارکرده در بازار را با رنج قیمتی 300 تا 400 هزار تومان می‌توان پیدا کرد. انواع بازی‌های مختلف ورزشی، هیجانی، داستانی و اکشن در بین بازی‌های ارزان حضور دارند و طرفداران بسیاری را به خود جذب می‌کنند. این بازی‌ها با طراحی گرافیکی بسیار مناسبی عرضه شده و دارای جزئیات قابل توجهی هستند.

کاماپرس در این گزارش ارزان‌ترین بازی‌های PS4 کارکرده در بازار را با جست و جو در سایت آی گیمر معرفی می‌کند.

بازی PS4 کارکرده Tom Clancy’s The Division

این بازی PS4 کارکرده با سبک بازی شوتر سوم شخص و اکشن ارائه شده و در زمان تهیه این گزارش با قیمت 330 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول که برای سنین بالای 18 سال مناسب است دارای ریجن بازی 2 و ALL بوده، همچنین امکان بازی با پلی استیشن 4 را فراهم می‌کند. داستان این بازی از این قرار است که ویروسی در شهر منتشر می‌شود و آن را دچار هرج و مرج می‌کند. در این بازی بازیکنان در خیابان‌ها و ویرانه‌های نیویورک قدم می‌زنند و می‌توانند بسیاری از مناطق دیدنی نیویورک را زیر پا داشته باشند. فضای این بازی آخر الزمانی بوده و در آن گرافیکی جذاب به کار رفته است.

بازی PS4 کارکرده Tom Clancy’s The Division-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

بازی PS4 کارکرده FIFA 17

این بازی PS4 کارکرده با سبک ورزشی و فوتبال، برای سنین کوکان مناسب بوده و توسط استودیویی بازی سازی الکترونیک آرتز در کانادا طراحی شده است. این بازی پرطرفدار برای اولین بار بخشی تحت عنوان بخش داستانی را اضافه کرده و بازیکن می‌تواند نقش یک فوتبالیست جوان را داشته باشد. در این بازی لیگ‌هایی مانند برزیل و ژاپن که قبلا وجود نداشت اضافه شده و فوتبال بانوان نیز در آن ارائه شده است.

بازی PS4 کارکرده FIFA 17-کاماپرس

بازی PS4 کارکرده Project Cars

این بازی با سبک مسابقه‌ای و ماشین سواری ارائه شده و بازی شبیه سازی است که با قیمت 420 هزار تومان فروخته می‌شود. این محصول برای سنین بالای 16 سال مناسب بوده و امکان تجربه‌ای متفاوت از ماشین سواری را در اختیار بازیکن قرار می‌دهد. کارهای گرافیکی و جلوه‌های بصری در این محصول بسیار دیدنی است و در آن می‌توان چالش‌هایی فراتر از موانع رانندگی را تجربه کرد.

بازی PS4 کارکرده Project Cars-کاماپرس

 

بازی PS4 کارکرده Horizon Zero Dawn

بازی PS4 کارکرده دیگری که می‌توان خریداری کرد و با قیمت 390 هزار تومان به فروش می‌رسد، Horizon Zero Dawn است که با سبک بازی RPG و نقش آفرینی ارائه شده و طرفداران زیادی پیدا کرده است. این بازی داستانی از ویروسی ناشناخته است که بسیاری از مردم را از بین برده و حیوانات را به ربات‌های بزرگ و کوچک تبدیل می‌کند. شخصیت اصلی این داستان دختری 17 ساله است که می‌خواهد بحران‌ها را از بین ببرد. این بازی گرافیکی جذاب داشته و در آن می‌توان تصاویری بی نقص را دید.

بازی PS4 کارکرده Horizon Zero Dawn-کاماپرس

بازی PS4 کارکرده Destiny 2

این بازی با سبک اکشن و شوتر اول شخص ارائه شده و با قیمت 470 هزار تومان فروخته می‌شود. این محصول که برای سنین بالای 13 سال مناسب است جزئیات داستانی زیادی داشته و در آن می‌توان به طور کامل با جریان‌های پیش رو درگیر شد. این محصول طراحی‌های خوب و ایده‌های جالب برای کنش‌ها داشته و امکان تشخیص حضور حریفان یا غیب شدن آن‌ها و آزاد کردن قدرتشان را به بازیکن می‌دهد.

بازی PS4 کارکرده Destiny 2-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : آی گیمرتک سیروتیلنو
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز