پرفروش ترین بازی پی اس 5 در بازار

تور لحظه آخری-کاماپرس

بعد از بازی فیفا که همواره جزو بازی‌های پرفروش پی اس 5 به حساب می‌آید، بسیاری از بازی‌های ماجراجویانه و اکشن نیز طرفداران زیادی در بازار دارند. قیمت بازی PS5 مناسب در بازار بین 1 تا 3 میلیون تومان است و تنوع بالایی از محصولات را در بین آن‌ها می‌توان دید. نکاتی که در خرید و پرطرفدار کردن این بازی‌ها اهمیت دارد، گرافیک بالا، جزئیات بیشتر بازی و اشکال واقع گرایانه آن است.

کاماپرس در این گزارش پرفروش‌ترین بازی‌های PS5 در بازار را با جست‌وجو در سایت آی گیمر معرفی می‌کند.

بازی پی اس 5 فیفا EA Sports FC 24

این بازی پی اس 5 با کنسول پلی استیشن 5 سازگاری داشته و در دسته بازی‌های ورزشی قرار می‌گیرد. قیمت این بازی در زمان تهیه این گزارش، 2 میلیون و 300 هزار تومان است و گرافیک بسیار بالا و گیم پلی جذاب از نقاط قوت این محصول به حساب می‌آیند. بازی اف سی 24 در ادامه سری مربوط به بازی‌های فیفا منتشر شده و هر ساله طرفداران زیادی را به خود جذب می‌کند. بازی مدنظر با جزئیات بسیاری ساخته شده و شکلی واقع گرایانه دارد.

از نکات مثبت در این بازی استفاده از فناوری PLAYSTILE است که در بازی‌های قبل محدودیت بیشتری داشت ولی در این بازی برای تمام بازیکنان طراحی شده و کلیه بازیکنان با شکل و شمایل خود شرکت داشته و راه می‌روند.

بازی PS5 فیفا EA Sports FC 24-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

بازی پی اس 5 مرد عنکبوتی 2

بازی PS5 دیگری که محبوبیت زیادی در بین بازیکنان دارد مرد عنکبوتی 2 است که با قیمت 3 میلیون و 340 هزار تومان فروخته می‌شود. این بازی جذاب با پلی استیشن 5 سازگاری داشته و سبک اکشن و ماجراجویی دارد. افراد بالای 16 سال می‌توانند از این بازی استفاده کنند. از نقاط قوت در مرد عنکبوتی 2 می‌توان به دنیای بزرگ و زیبای آن، تنوع عالی و زیاد دشمنان، گرافیک خوب و امتیاز بالا در بهترین سایت‌های دنیا اشاره کرد.

این محصول مهیج از نظر گرافیکی قابلیت بسیار بیشتری نسبت به نسخه قبل داشته و شخصیت‌های آن واقعی‌تر به نظر می‌رسند.

بازی PS5 مرد عنکبوتی 2-کاماپرس

بازی پی اس 5 خدای جنگ

بازی خدای جنگ (God of war: Ragnarok) از بازی‌های جذاب اکشن و ماجراجویانه بوده و با قیمت 2 میلیون و 630 هزار تومان در بازار موجود است. این بازی جذاب برای بالای 18 سال مناسب بوده و دنیای بزرگ و زیبایی را پیش روی بازیکن قرار می‌دهد. تنوع عالی دشمنان و گرافیک خوب از دیگر مزایای این بازی به حساب می‌آیند. بازی پی اس 5 خدای جنگ از دل اسطوره‌های اسکاندیناوی سرچشمه گرفته و در آن قصه‌های مختلفی برای تعریف کردن وجود دارد.

بازی PS5 خدای جنگ-کاماپرس

بازی پی اس 5 با نام Elden Ring

این بازی جذاب که برای بالای 16 سال طراحی شده با قیمت 2 میلیون و 140 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول با سبک نقش آفرینی و ماجراجویانه ارائه شده و دنیای بزرگ و زیبایی دارد. علاوه بر آن، تنوع بالا در کاراکترها و گرافیک مناسب از دیگر ویژگی‌های قابل توجه در این بازی به حساب می‌آیند. در این بازی گیمر باید با شخصیت خیالی یا واقعی داستان همزاد پنداری کرده و بازی را با انگیزه و شکلی که دوست دارد، پیش ببرد. این بازی نیز جزو بازی‌هایی با قصه دلچسب است که بازیکن را تا مدت‌ها درگیر خود می‌کند.

بازی PS5 با نام Elden Ring-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : آی گیمر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز