جدیدترین بازی های جنگی پی اس 5

جدیدترین بازی های جنگی پی اس 5
تورهای مسافرتی لحظه آخر

با اینکه زمان زیادی از عرضه پلی استیشن 5 نگذشته شرکت سونی بازی‌های شوتر باکیفیتی را برای کنسول نسل نهمی خود به بازار عرضه کرده است. بنابراین این بازی‌های شوتر و جنگی21 می‌توانند کاربران را وارد تجربه‌ای تلخ و دردناک کنند یا اینکه صرفا به عنوان یک ویدیو گیم تفنگی تفننی و سرگرم‌کننده باشند. درواقع این بازی‌ها به کاربران اجازه می‌دهند بدون عذاب وجدان و ترس از پیامدهای احتمالی، به خالی کردن خشاب‌های متعدد روی نفرت‌انگیزترین موجودات جهان بپردازند.

کاماپرس در این گزارش، جدیدترین بازی های جنگی پی اس 5 را معرفی می‌کند.

1-بازی Horizon Forbidden West

یکی از بهترین بازی های پی اس 5 را به جرات می‌توان بازی Horizon Forbidden West دانست که دارای جذابیت فوق‌العاده‌ای برای کاربران است. در داستان این بازی عناصر انسانی بیشتری وجود دارد و توانسته با افزودن شخصیت‌های جدید و جالب به بازی، توجه کاربران زیادی را به خود جلب کند. در این بازی تعداد ماموریت‌ها زیاد است و کاربران می‌توانند ماموریت‌های جانبی را در فضای بازی تجربه کنند. بدون شک می‌توان این بازی را یک نمایش خیره‌کننده و یکی از پرفروش‌ترین بازی های ps5 دانست که تاثیر زیادی در نظر کاربران و علاقه‌مندان به بازی‌های رایانه‌ای دارد.

1-بازی Horizon Forbidden West

2-بازی Spider-Man

این بازی که یکی از پرطرفدارترین بازی‌های نسل جدید به شمار می‌رود را باید سرشار از بازی‌های ماجراجویانه دانست که می‌تواند رضایت و توجه کاربران را به خود جلب کند. در این بازی همچنین قدرت‌های جدیدی به مایلز داده شده که توانسته تاثیر زیادی در بازی ایجاد کند. در این بازی همچنین شما می‌توانید شخصیت و داستان‌های جذاب را در کنار یکدیگر تجربه کنید. این بازی مرد عنکبوتی با نسخه‌های قدیمی خود تفاوت‌های زیادی پیدا کرده و کاربران در حین بازی می‌توانند بازی‌های جدیدی را تجربه کنند.

راز آسمان پایتخت

2-بازی Spider-Man

3-بازی Deathloop

بدون شک باید بازی Deathloop را یکی از بهترین و محبوب‌ترین بازی‌های انحصاری و کمیاب سونی دانست که می‌تواند باعث شگفتی کاربران شود. یکی از مهم‌ترین چالش‌های این بازی تلاش کردن برای کشف رمز و رازها در این بازی است. درواقع شخصیت اصلی این بازی را در حین بازی زمانی مشاهده می‌کنید که پس از مدت زمانی در یک ساحل دورافتاده چشمان خود را باز می‌کند. این تصاویر، آغازی برای یک راه نفس‌گیر و جذاب خواهد بود که شما می‌توانید مشاهده کنید. علاوه بر آن تنوع سلاح‌ها در این بازی فوق‌العاده بوده و کاربران می‌توانند دشمنان خود را با روش‌های متنوع و گوناگونی از بین ببرند.

3-بازی Deathloop

4-بازی Ratchet and Clank

یکی دیگر از بهترین و محبوب‌ترین بازی‌ها در بین کاربران، بدون شک Ratchet and Clank بوده که جذابیت بسیاری در بین گیمرها دارد. این بازی با داستان جذابی که دارد می‌تواند برای مدت زمان طولانی باعث سرگرمی کاربران شود و با مراحل متنوعی که دارد شرایط خوبی را برای گیمرها فراهم می‌کند. علاوه بر آن شخصیت‌های رباتیک این بازی یکی از نقاط قوت آن است که تاثیر به سزایی در جذابیت این بازی دارد. بدون شک عبور از یک جهان موازی به جهان موازی دیگر و شلیک‌های متوالی به دشمنان در کنار سایر ویژگی‌های این بازی، آن را به عنوان یکی از بهترین بازی‌های پی اس 5 تبدیل کرده است.

4-بازی Ratchet and Clank

5-بازی Elden Ring

این بازی را باید به عنوان یکی از بهترین و محبوب‌ترین بازی‌هایی دانست که توانسته جایگاه ویژه‌ای در بین کاربران پیدا کند. جذابیت این بازی به قدری فوق‌العاده است که با استفاده از تصاویر جذاب و داستان هیجان‌انگیز می‌تواند برای مدت زمان طولانی باعث سرگرمی کاربران شود. علاوه بر آن مبارزه‌های فوق‌العاده جذاب در کنار مراحل چالش‌برانگیز این بازی توانسته به عنوان یکی از بهترین بازی‌های پی اس 5 قرار بگیرد. همچنین اتفاقات مختلف در طول بازی مانند نبرد با غول‌های گوناگون و افسانه‌ای می‌تواند برای کاربران و علاقه‌مندان به بازی‌های پی اس 5 جذاب باشد.

5-بازی Elden Ring

انتهای پیام

مرتبط با : آی گیمر
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز