اعلام 9 مقصد جدید هواپیمای A350 امارات ایرویز

امارات ایرویز_ کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

شرکت هواپیمای امارات ایرویز اعلام کرد که برای نخستین بار از ایرباس‌های A350 برای خطوط هوایی این کشور به بحرین و هندوستان استفاده می‌کند.

به گزارش کاماپرس به نقل از گلف نیوز، نمایشگاه گردشگری دبی امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت‌ماه در مرکز تجارت جهانی دبی با حضور نمایندگان ۱۶۵ کشور جهان آغاز شد و شرکت هواپیمایی امارات ایرویز در نخستین ساعات آغاز به کار این رویداد ۴ روزه اعلام کرد که در مجموع ۹ مقصد جدید را با هواپیمای جدید A350 پوشش می‌دهد.

در این گزارش آمده است که امارات ۱۰ فروند از این هواپیماها را از سپتامبر آینده تا پایان ماه مارس ۲۰۲۵ میلادی آینده تحویل خواهد گرفت و این پروازها در ابتدا در مسیرهای بحرین، کویت و عمان آغاز به کار خواهند کرد.

بیشتر بخوانید:

طبق اعلام این شرکت اماراتی، نخستین پرواز ۱۵ سپتامبر به مقصد بحرین صورت می‌گیرد و پروازها به مقصد کویت از ۱۶ سپتامبر و به مقصد مسقط در اول دسامبر آغاز خواهد شد. همچنین از ۲۷ اکتبر، امارات ایرویز با استفاده از این ایرباس‌های جدید، مسافران را به بمبئی و احمدآباد هندوستان منتقل می‌کند.

راز آسمان پایتخت

۱۰ هواپیمای A350 این خطوط هوایی، دارای ۳۲ صندلی در کلاس بیزینس «نسل بعدی»، ۲۱ صندلی در اکونومی پریمیوم و ۲۵۹ صندلی در کلاس اکونومی خواهند بود.

پرواز A350 از امارات به اروپا

در گام بعدی این شرکت بزرگ اماراتی قصد دارد پروازهای را به سمت اروپا در برنامه خود بگنجاند و طبق برنامه این شرکت، پروازهای اروپایی با نسل جدید هواپیمای این شرکت از ماه نوامبر ۲۰۲۴ آغاز خواهند شد.

عدنان کاظم، معاون رئیس‌جمهور و مدیر ارشد بازرگانی شرکت هواپیمایی امارات گفت: این برنامه تغییردهنده بازی برای امارات خواهد بود و ما را قادر می‌سازد تا خدماتی باکیفیت بالاتر را به سرتاسر خاورمیانه و کشورهای عضو شورای همکاری خلیج‌فارس، غرب آسیا و اروپا ارائه کنیم.

در این خبر آمده است که ویژگی‌های برتر صندلی A350 امارات و سایر جزئیات کابین قرار است در ماه‌های آینده اعلام شود.

انتهای پیام

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز