شرایط خرید اقساطی یخچال و فریزر کمبی

Une personne qui met de la nourriture au réfrigérateur-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

یخچال و فریزر کمبی در مقایسه با مدل‌های سنتی یخچال بالا و فریزر پایین، به نسبت فضای کمتری اشغال می‌کند. در کنار قابلیت حمل و نقل بسیار آسان این محصول، امکان جداسازی مواد پروتئینی و منجمد از دیگر محصولات، مزیت مهم این مدل یخچال و فریزر به شمار می‌آید.

البته با هر توان مالی می‌توان اقدام به خرید این محصول کرد؛ چرا که در این زمینه سامانه دیجی شهر، با ارائه وام‌هایی تا سقف 200 میلیون تومان، آرامش خاطر را برای کاربران به ارمغان آورده است. بدین منظور پس از ثبت نام اولیه و اعتبارسنجی، با ارائه چک صیادی و مدارک مورد نیاز، می‌توان این وام را با سود سالانه 22 درصد دریافت کرد.

کاماپرس در این گزارش به بررسی شرایط خرید اقساطی یخچال و فریزر کمبی می‌پردازد.

یخچال و فریزر 28 فوت دوو DB-2832GW

این مدل یخچال و فریزر با قیمت حدودی 35 میلیون تومان در هنگام تهیه این گزارش، می‌تواند یکی از گزینه‌های خرید باشد. کاربران می‌توانند برای تهیه این محصول 35 میلیون تومان وام دریافت کنند؛ بازپرداخت وام در قالب اقساط 24 ماهه، مبلغ 1 میلیون و 833 هزارتومان به صورت ماهانه خواهد بود.

این محصول با گنجایش کلی حداکثر 490 لیتر، در برابر برفک مقاومت دارد و از یخساز اتوماتیک نیز برخوردار است.

راز آسمان پایتخت

یخچال و فریزر 28 فوت دوو مدل DB-2832GW-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

یخچال و فریزر 30 فوت التتو RF-840NE2

این مدل یخچال و فریزر با قیمت حدودی 28 میلیون تومان در دو رنگ سفید و استیل عرضه می‌شود. با درخواست وام به همین مبلغ، می‌توان اقدام به خرید این محصول کرد. در این شرایط، اقساط به صورت ماهانه مبلغ 1 میلیون و 466 هزارتومان و تا 12 ماه ادامه خواهد داشت.

این محصول با حجم کلی 490 لیتری، می‌تواند گزینه مناسبی برای خانواده‌های باجمعیت متوسط باشد. همچنین این یخچال و فریزر از سیستم سرمایش سریع نیز برخوردار است.

یخچال و فریزر 30 فوت التتو مدل RF-840NE2-کاماپرس

یخچال و فریزر 24 فوت امرسان W75B

این مدل یخچال و فریزر با قیمت حدودی 24 میلیون و 780 هزارتومان مجهز به هومبار است. بهترین گزینه برای خرید این محصول درخواست وام 25 میلیون تومانی محسوب می‌شود. کاربر نیز می‌تواند با پرداخت مبلغ 1 میلیون و 309 هزارتومان به صورت ماهانه طی یک سال این وام را تسویه کند.

گنچایش کلی این محصول نوفراست، 470 لیتر گزارش شده و بوگیر تعبیه شده در آن، از ایجاد بوهای نامطبوع در محیط یخچال جلوگیری می‌کند. همچنین این یخچال و فریزر از سیستم عیب‌یابی هوشمند نیز بهره می‌برد و در تشخیص مشکل دستگاه به کاربر کمک می‌کند.

یخچال و فریزر 24 فوت امرسان W75B-کاماپرس

یخچال و فریزر 27 فوت ایران شرق 18- 32 FT

این مدل یخچال و فریزر با حدود قیمت 20 میلیون و 570 هزارتومان در بازار موجود است. وام 20 میلیون تومانی می‌تواند گزینه مناسبی برای تهیه این محصول باشد. بازپرداخت این وام توسط کابران، در قالب 12 قسط، هرکدام به مبلغ 1 میلیون و 47 هزارتومان خواهد بود.

این محصول با گنجایش کلی 340 لیتر مناسب خانواده‌های کم‌جمعیت و متوسط است. یخچال و فریزر 27 فوت ایران شرق از بوگیر و دستگاه تصفیه هوای اتومات بهره می‎برد و در قسمت فریزر آن نیز یخساز اتوماتیک تعبیه شده ‌است.

یخچال و فریزر 27 فوت ایران شرق 18- 32 FT-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : الوقسطیدیجی شهر
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز