پرفروش ترین یخچال برای خانه مجردی + قیمت

هنگام خرید یخچال برای خانه مجردی در کنار قیمت محصول، وزن و گنجایش کلی یخچال نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. باتوجه به اینکه افراد مجرد عموما جابجایی مکانی زیادی دارند، بهتر است به سراغ یخچال‌هایی بروند که وزن سبک‌تری دارند. از طرف دیگر ابعاد یخچال نیز با توجه به محدودیت مکانی خانه مجردی اهمیت دارد. عموما افراد مجرد مواد غذایی را به صورت محدود خریداری می‌کنند و از این رو یخچال‌های 3 تا 10 فوتی گزینه‌های مناسبی برای خانه مجردی محسوب می‌شود؛ یخچال‌هایی که در کنار فضای نگهداری استاندارد، مصرف انرژی پایین تری دارند.

کاماپرس در این گزارش به معرفی پرفروش ترین یخچال برای خانه مجردی می‌پردازد.

یخچال 5 فوت وست پوینت مدل SCB-1545.B

این مدل یخچال وست پوینت هنگام تهیه این گزارش با قیمت حدودی 11 میلیون و 180 هزارتومان به کاربران ارائه می‌شود. این محصول با داشتن محفظه نگهدارنده بطری‌های بزرگ، به کاربر امکان نگهداری بطری‌های 2 لیتری را داخل درب یخچال می‌دهد. در این یخچال با گنجایش حدود 95 لیتری، دو کشوی مجزا در قسمت پایین طراحی شده و می‌توان در آن میوه و سبزیجات را قرار داد. همچنین ابعاد این محصول به طول 81 و عرض 55 سانت با عمق 45 سانتی‌متر مناسب افراد مجرد است.

یخچال 5 فوت وست پوینت مدل SCB-1545.B-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

یخچال 10 فوت امرسان مدل 1410 TF11T220

این مدل یخچال سنجر با گنجایش کلی 207 لیتری حدود 9 میلیون و 960 هزارتومان قیمت دارد. این محصول از تکنولوژی دیفراست برخوردار است و برفک‌های یخچال به صورت اتوماتیک آب می‌شوند. این یخچال دارای سه طبقه جهت نگهداری مواد غذایی، پنج طبقه روی درب یخچال و یک کشو مخصوص میوه و سبزیجات است و تنوع مواد غذایی زیادی را درون خود جای می‌دهد. این دستگاه به پهنای 60 و عمق 68 سانتی متری، فضای زیادی اشغال نمی‌کند و حدود 60 کیلوگرم وزن دارد.

یخچال 10 فوت امرسان مدل 1410 TF11T220-کاماپرسپ

یخچال 5 فوت امرسان مدل  IR5T128

این یخچال با قیمت حدودی 6 میلیون و 910 هزارتومان، 30 کیلوگرم وزن دارد. این محصول با سه طبقه روی در و محفظه با ارتفاع بیشتر در طبقه پایینی مناسب افراد مجردی است که اهل نوشابه یا نوشیدنی‌های دیگر هستند. این یخچال با رده انرژی E و گنجایش 109 لیتری مناسب خانه مجردی است. این مدل یخچال امرسان طراحی جمع و جوری دارد و حدود 46 سانتی متر پهنا و 50 سانتیمتر عمق دارد.

-کاماپرسیخچال 5 فوت امرسان مدل  IR5T1280

یخچال ایستکول مدل ميني بار 1835

این مدل یخچال ایستکول با رده انرژی A حدود 6 میلیون و 570 هزارتومان قیمت دارد. این محصول با برخورداری از سه طبقه مجزا به کاربر امکان تفکیک مواد غذایی را می‌دهد و حدود 89 لیتر گنجایش کلی آن است. میزان تولید صدا در این دستگاه، 38 دسی بل عنوان شده که صدای نسبتا کمی تولید می‌کند. این مدل یخچال، با 22 کیلوگرم وزن، سبک محسوب شده و همراه خوبی برای افراد مجردی است که دائم در حال جابجایی سالانه هستند.

یخچال 5 فوت ایستکول مدل ميني بار 1835-کاماپرس

یخچال ایستکول مدل مینی بار 403

این مدل یخچال ایستکول با حدود قیمت 5 میلیون و 645 هزارتومان حدود 64 لیتر ظرفیت دارد و مناسب افراد مجردی است که مواد غذایی محدود نگهداری می‌کنند. در این یخچال 2 طبقه و یک کشو به همراه دو طبقه روی درب یخچال تعبیه شده که نظم نسبی به محیط یخچال می‌دهد. این محصول با رده انرژی A کم مصرف و مقرون به صرفه تلقی می‌شود.

یخچال 3 فوت ایستکول مدل مینی بار 403-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : انتخاب سنتردیجی کالاسلام باباشهر لوازم‌ خانگی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز