بهترین یخچال ساید بای ساید اسنوا برای تازه‌ عروس ‌ها

Un jeune couple qui a le défi de choisir un réfrigérateur-کاماپرس
لست سکند

در آشپزخانه تازه عروس‌ها، یخچال و فریزر نقش پررنگی در بحث نمای ظاهری دارد. علاوه بر ظاهر، امکانات و فضای ذخیره‌سازی نیز برای زوج‌های جوان مهم است؛ بسیاری از تازه عروس‌ها نیز در زمینه انتخاب یخچال، معمولا سعی می‌کنند بهترین تصمیم را بگیرند و برای یک عمر خیال خود را از این محصول راحت کنند.

در این میان محصولات اسنوا، گزینه مناسبی برای تهیه لوازم جهیزیه از جمله یخچال و فریزر است. نسل جدید یخچال‌های ساید بای ساید این تولیدکننده لوازم خانگی، با طراحی سه درب بسیار مورد استقبال قرار گرفته و با امکانات هوشمند و ظاهری مدرن، می‌تواند توجه هر تازه عروسی را به خود جلب کند.

کاماپرس در این گزارش به بررسی و معرفی بهترین یخچال اسنوا برای تازه عروس‌ها می‌پردازد.

یخچال اسنوا مدل SN8-3035SS

این مدل یخچال و فریزر اسنوا هنگام تهیه این گزارش با قیمت حدودی 84 میلیون تومان به فروش می‌رسد. گنجایش کلی این محصول 719 لیتر است و مناسب کاربرانی است که تنوع مواد غذایی زیادی دارند. این محصول با داشتن محفظه جداگانه برای لبنیات، میوه و سبزیجات، نظم یخچال را تضمین می‌کند. از امکانات بی‌نظیر این یخچال و فریزر امکان اتصال به اینترنت و کنترل دما و شرایط مواد غذایی از طریق تلفن همراه است؛ به این ترتیب، کاربران حتی از راه دور نیز می‌توانند، فضای داخلی یخچال را بررسی کنند.

یخچال و فریزر اسنوا مدل SN8-3035SS-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

یخچال و فریزر اسنوا مدل SN8-3035GW

قیمت این یخچال و فریزر حدود 81 میلیون و 500 هزار تومان است. این مدل یخچال و فریزر اسنوا با گنجایش کلی 710 لیتری، محفظه مخصوص نگهداری مواد پروتئینی تازه را نیز دارد و با دمای ثابت 4 درجه به نگهداری گوشت تازه می‌پردازد. این محصول با برخورداری از سیستم سرمایش هوشمند از یخ‌زدگی بیش از حد موادغذایی جلوگیری کرده و آن‌ها را تازه نگه می‌دارد.

یخچال و فریزر اسنوا مدل SN8-3035GW-کاماپرس

یخچال و فریزر اسنوا مدل SN8-3032GW

این یخچال و فریزر را می‌توان با قیمت حدودی 73 میلیون و 800 هزار تومان خریداری کرد. این محصول با گنجایش کلی 630 لیتر، از کمپرسور اینورتر دیجیتال برخوردار است. با قراردادن مواد پروتئینی در محفظه فریزر، در سریع‌ترین زمان ممکن عملیات انجماد صورت می‌گیرد و از تجمع باکتری بر روی مواد گوشتی جلوگیری می‌شود. این دستگاه، فیلتر هوای سه لایه قدرتمندی دارد و مانع ایجاد آلودگی و بوی نامطبوع داخل یخچال می‌شود.

یخچال و فریزر اسنوا مدل SN8-3032GW-کاماپرس

 

یخچال و فریزر اسنوا مدل SN8-2034SS

قیمت حدودی این یخچال و فریزر 51 میلیون تومان در نظر گرفته شده‌ است. این محصول با گنجایش کلی 630 لیتری، مانند دیگر یخچال‌های ساید بای ساید مجهز به بار خانگی است و بدون بازکردن درب یخچال می‌توان به بطری نوشیدنی‌ها دسترسی داشت؛ این ویژگی، مانع اتلاف انرژی می‌شود. این مدل یخچال اسنوا، از فیلتر دولایه نانوکربن برخوردار است و ضمن جذب باکتری‌ها از ایجاد کپک روی مواد غذایی جلوگیری می‌کند.

یخچال و فریزر اسنوا مدل SN8-2034SS-کاماپرس

یخچال و فریزر اسنوا مدل SN8-2028GW

این یخچال و فریزر با قیمت حدودی 44 میلیون و 500 هزارتومان در بازار عرضه می‌شود. گنجایش کلی این محصول 563 لیتر است و نوار درزگیر بکار رفته در آن، آنتی باکتریال بوده و بهداشت محیط داخلی یخچال را تضمین می‌کند. این یخچال و فریزر از کم مصرف‌ترین و قدرتمندترین کمپرسور حال حاضر، یعنی کمپرسور اینورتر دیجیتال بهره می‌برد.

یخچال و فریزر اسنوا مدل SN8-2028GW-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : اسنوا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز